Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny med affiliate...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Fra  LoveRoad Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ny med affiliate og har fire hjemmesider hvor jeg pt. kun har Google Adsense reklamer i widget i højre sidebar. Jeg ønsker ikke at kliste mine hjemmesider til med reklamer, men vil gerne have flere og måske bedre muligheder for indtjening som der ikke ligger alt for meget arbejde i, da jeg bruger rigeligt tid til at udvikle og drifte mine hjemmesider.

Har du nogle tip til mig mht. hvad jeg ellers kan gøre. Jeg har hørt noget om at man kan skrive artikler/indlæg med link i og på den måde også tjene penge - hvordan fungerer dette og hvad kan jeg ellers gøre?

Jeg glæder mig til at høre fra nogle lysende hoveder :o)

Tak tak :o)-Jannie

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Fra  LoveRoad Skrevet kl. 16:27

Hej Casper

Tusind tak for dit svar.

Jeg har læst de e-bøger nu har linket til, men har ikke rigtig fået knækket koden, andet end at jeg fik startet med Google Adsense og det er jo i det små, det er jeg godt klar over.

Måske er jeg tung at danse med, men jeg synes at det er noget tungt at komme igang med, men jeg vil det rigtig rigtig gerne, har blot brug for en kodelæser eller en der kan give mig sparket i form af at få tændt pæren i mit hoved der står og knitrer :o)

Ville betale penge for en step-by-step manual, men har ikke fundet en der går så meget i detaljer som jeg kunne ønske mig - måske er det bare mig der er for utålmodig, vil bare rigtig gerne videre nu...

Endnu engang tak for at du tog dig tid til at give mig alle de links :o)

Venligst Jannie

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:46

Jannie Nielsen Hansen:
Jeg har hørt noget om at man kan skrive artikler/indlæg med link i og på den måde også tjene penge

Her er et eksempel på hvordan jeg gør: billigste iPhone 4S

Og et eksempel mere, hvor jeg fortæller hvordan man får et billigt guldnummer

Det er en god ide, at linke til webshops, der ikke bare lige forsvinder dagen efter, men har brugt affiliate marketing kontinuerligt i nogle år. På den måde kan en artikel generere salg i en årrække og dit affiliatelink er ikke lige pludselig dødt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 16:49

Jeg har meldt mig til noget der hedder Partnerads. Jeg har ikke testet det endnu, men efter hvad jeg har hørt skulle det være reelt og sikkert.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:59

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Fra  LoveRoad Skrevet kl. 17:22

Tak for dit svar.

Hvordan kan jeg tjene penge på at linke til andre? Så skal jeg vel have en aftale med dem om at jeg får et eller andet beløb når der kommer en til dem fra min side af, men hvordan styrer man det og ikke mindst hvordan kommer sådanne aftaler i stand?

Jeg vil se på dine sider og blive inspireret :o)

:o)-Jannie

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:40

Det gør du via affiliatenetværk..

Partner-afd og tradedoubler har mange webshops, så tjek dem ud.

Her bliver du tilmeldt og du søger efterfølgende de enkelte shops. Når du er accepteret må du bruge deres programmer og koder, tracking, udbetaling mv. får du fra netværkene.

Vil du have spørgeskemaer ol. er der bl.a euroads, iqmedier mf.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:40

Partner-ads :0)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Fra  LoveRoad Skrevet kl. 13:44

Hej Kristian

Tusind tak for det - det må jeg lige tjekke ud og se om jeg kan gøre mig lidt klog på :o)

:o)-Jannie

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)