Hej Alle
Tusind tak for alle jeres input - det er super givende og sætter en masse tanker igang. - Men som jeg kan se det så er vi hvertfald kommet dertil hvor der skal nyt design til. Med ændring af designet vil jeg reelt også få mere plads på siden til at eksponere produkterne.
Så kommer vi til en anden del jeg overvejer meget - dette er og få lidt mere info på siden omkring glassene, evt. også ved hjælp af videoer. Men så er spørgsmålet skal dette være inkluderet i webshoppen eller skal det ligge som en seperat side, med link fra shoppen. - Jeg har lige siddet i et fly i 3 timer og hørt en masse spændende indlæg i form af diverse podcasts, også fra folk aktive her på amino, og det har virkelig sat tankerne igang.
En ting jeg ser som en fordel ved at ligge siden seperat var at man kunne få lidt mere information på siden end på selve webshoppen, og derved give mere værdi og måske med tiden opbygge en form for vinunivers som man kunne bygge op stille og roligt og ende med en slags medlemsside? Er det en god ide, eller vil det reelt gøre at man mister fokus på vores side/sider? Folk skulle jo gerne købe lidt glas.
Eller skulle man forsøge mere aktivt på facebook, og ligge videoer ud der via youtube, og så bare holde fast på konceptet omkring shoppen?
Mht. stavefejl mv. ja så skal den nok også have en ordentlig omgang :)
Der er både gode og dårlige ting ved at ligge disse spørgsmål ud, det gode er at jeg får en masse gode råd og nye ideer, men de nye ideer kan næsten også være en dårlig ting, idet det er svært for mig og lukke ned hvis jeg ser muligheder - altså fokusere.
Nå håber i vil hjælpe mig lidt mere på vej :)
Rent teknisk har jeg også lige nogle spørgsmål - i dag køre vi standard scannet webshop 1 - vi ville egentlig konvertere til webshop 2 men kunne simpelthen ikke finde ud af deres nye admin modul, men hvilken udbyder skal man vælge, for/imod? - eller skulle man vælge noget open source hvor vi så en gang for alle betaler for et flot design som engangs beløb, men hvorefter man ikke har disse månedlige udgifterhos en udbyder? Nogle der har lidt input til dette?
Bendtsen