Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad får din røv igang?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

De fleste et øjeblik, hvor de ikke lige gider lave noget, eller at man bare ikke kan komme igang. Her er det tit en fed idé at få noget motivation.

Min personlige yndlings er denne video:

http://www.youtube.com/watch?v=jHXZgoqokKk

Hvilke blogindlæg, videoer eller andet, får dig til at komme igang?

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 15:55

Jeg lader være med at tage mit Ritalin (seriøst), jeg skal bare have en 4 til 6 projekter så jeg kan skifte imellem dem, men jeg får virkelig noget fra hånden....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:14

hvad der motivere mig

kritik med det kræver selvfølgelige de siger hvorfor og der intet som at høre kritik om bagveje , så er man hyper motiveret til finde fejl , men selvfølgelige svære når ingen siger hvorfor , eller der findes jo dem der siger det omvendt vis nu en" hjælper " siger det og det er godt , men glemmer totalt fokus hvad var godt og nu er det kun de dårlige ting sagt og nu har man fået et masse tips hvordan man kan sammensætte det dårlige , det bliver ikke godt , derfor er man endnu søgende efter hvordan kan forbedre sig da man ikke fik korrekt respons

jeg bliver også motiveret af gode musik , der er gang

hygge samvær familien  og venner

motion og se en vinde

ud i naturen og røre mig

at jeg udfordres konstant

positive respons og det er korrekt , dem kan man samarbejde med

men min søgende efter det korrekt gør uden tvivl man vinder til sidste

min passion ligger selvfølgelige også der hvor jeg meste vil forbedre mig og jeg vinde med mit stripper firmaer og jeg vil overleve og der ligger min motivation også en stor del , man skal lave hvad man aldrig bliver træt af , det giver positive kræfter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 16:18

@Michael : jeg beundrer virkelig din indstilling til tingene. Det er sjældent jeg møder et menneske med så meget positivitet og optimisme... Hvis du engang skulle få for meget af det vil jeg gerne låne lidt et par måneder :-)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:20

Jeg har projekter kørende så der er lidt at vælge imellem. Men det er jo ikke sådan så jeg er tvunget til det arbejde jeg laver - Jeg laver det fordi jeg kan li det og fordi det er sjovt. Hvis man laver noget man brænder får, får man automatisk "røven igang" :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:28

Hvis jeg er træt og ikke gider noget, vælger jeg ofte at høre et podcast. Det har jeg altid løst til :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 16:47

Det der motivere mig, det er tanken om at det jeg lægger i mit arbejde, det kan jeg få 10x tilbage igen.

Bare det at arbejde motivere mig, for jeg arbejder jo kun med det jeg kan lide og syntes er interessant.

Man bør ikke arbejde med noget, man ikke finder interessant, da arbejdet i sig selv burde være motivation nok ;-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes den her video er utrolig motiverende:
">

Ellers kan jeg rigtig godt lide at høre podcasts, hvis jeg skal programmere eller designe :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:36

Motivation kan være mange forskellige ting. Penge, lyst, for at bevise noget osv..

Personligt laver jeg det jeg nu laver er fordi jeg godt kan lide det. Og man bliver kun bedre med tiden, man ser sin "virksomhed" vokse med tiden i det ens netværk vokser og det er jo altid rart, især når kunderne vender tilbage netop fordi de har haft en god oplevelse eller fået god service.

Jeg har gang i flere projekter på samme tid, som har potentialle, desværre har man mindre og mindre tid til dem alle, netop fordi man bruger mere tid på den ene end den anden, så hjælper det heller ikke at have en skrigende unge ved siden af sig :) Men man jeg tager det som det kommer og nyder mit arbejde.

Over and out.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:19

Denne virker altid hos mig :o)

">

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)