Hej Jacob "Når man arbejder med nettet, med markedsføring, m.v., skal man passe på med at måle ud fra sig selv." Ja, det ved jeg godt - det skulle bare lige ud Det lyder da meget fornuftigt, det du foreslår.
Ja, det var måske ikke så ringe en ide alligevel- tænke-tænke Mvh, Christian
I weekenden fandt jeg ved et tilfælde ud af, at jeg havde vundet konkurrencen sidste år, om at finde et internationalt navn til engodsag.dk. På grund af en misforståelse i kommunikationen blev der ikke fundet en vinder. Efterfølgende har jeg inde på dette forum givet til kende, at det var mig der vandt konkurrencen. Det reagerede engodsag.dk på med det samme, og jeg har idag modtaget modtaget min præmie fra engodsag.dk. Alt held og lykke til engodsag.dk.
En god og korrekt håndtering af det, der ellers kunne være blevet en dårlig sag for Engodsag.
Det er også fint og fair, at Arno gør opmærksom på, at fejlen er rettet. Den eneste måde, man kan ungså at lave fejl på, er ved ikke at lave noget som helst.
Set i forhold til de andre "konkurrencer", som tit kører herinde, så synes jeg da at engodsag.dk er noget mere humane.
Det er trods alt 20.000 kr. - og ikke de typiske "giv et bud på mit nye logo, og få 2000 kr."
Nok har de en grafiker, men det har mange andre firmaer som bruger eksterne folk også - og der kan være brug for nye inputs.
Mht. navnet, så kan det jo glippe - og en skam at det lige er sket i dette forum. Og det er da flot at Jonathan erkender fejlen, og roder bod på dette.
Ja, superfint at præmien faldt på rette sted :·) Tillykke med det!
Så er det bare spændende at høre hvordan bannerkonkurrencen så bliver... og om der helt sikkert findes en vinder af de 20.000 kr. eller om det kun er hvis der er noget som engodsag.dk har lyst til at bruge i deres markedsføring :·)