Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig feedback på noget grafikhalløjsa :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:22

Grafik:

Den mindste skrifttype virker lidt rodet

Tekst:

Hvis jeg skulle støtte noget ville det ikke være nok for mig at vide at det er til "Et godt formål" jeg skal vide hvad jeg støtter inden jeg overhovedet overvejer det... Tror ikke jeg er den eneste der har det sådan.

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 21:25

Det er faktisk samme skrifttyper alle sammen, men måske skal jeg finde en helt anden.

Ja det forstår jeg godt :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:31

Kiggede lige igen, tror måske det er fordi du har skrevet teksten centret. Det gør at den venstre margen ikke er lige :/

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 21:32

Det tror jeg du har ret i :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Teksten er pixeleret.

Og så kommer det an på hvor stort klistermærket skal være..

Normalt plejer man at bruge vektorgrafik til print og ikke bitmap som du har brugt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 21:58

Ja okay, jeg bruger photoshop og har slet ikke styr på det der :S Skal man bruge et andet program eller?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:04

Som Alexander skriver, så bør du lave layoutet i et andet program som er bedre egnet til det - f.eks. Illustrator eller InDesign som begge kan generere en EPS eller PDF til tryk (forudsat at du selvfølgelig også laver layoutet rigtigt).

Meeen alt efter hvor lille dit klistermærke skal være, så kan din JPG-fil eventuelt også godt bruges.
Vi trykker ihvertfald indimellem klistermærker ud fra nogle filer som ikke umidlbart er egnet til tryk, men alligevel slipper nogenlunde godt fra det. Men der er dog også en del tilfælde, hvor vi må bede kunderne om at komme med et bedre layout hvis vi skal kunne trykke det. Primært kommer det ihvertfald an på hvilken størrelse mærket skal have.

/Jesper

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:07

Ved første bilk ser det godt ud, men har man kigget på det i mere end 20 sekunder så er man nød til at læse det igen, da det er centeret, men HVAD; HVEM & HVOR går støtten til / hen?

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Jeg kan godt lide græsset nederst.

Er enig med Alexander: Det vil hjælpe, hvis du kan være mere konkret om, hvad bidragyderes penge går til.

Hvis du beholder teksten, så er der nogle ting, du skal have rettet:

"Verdenen..." - det hedder kun Verden

"Velgørenhedsorganisationer" er et forfærdeligt langt ord. I stedet for "...hjælpe velgørenhedsorganisationer..." kan du skrive "...støtte hjælpeorganisationer..."

Jeg er autodidakt med Photoshop. Det tager noget tid at vænne sig til sammenlignet med bitmaps med Paint, men det er tiden værd. Så jeg er enig med Alexander (den anden). Vær opmærksom på, at hvis billedet skal nedskaleres, bliver bogstaverne for de sorte afsnit nærmest ulæselige.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)