Det er netop fordi det er min egen lønseddel, at jeg tester det her. Jeg vil da ikke gå glip af de ekstra 15 %
Det er bare meget nemmere at sige, når man sidder bag din skærm Morten.
- Du har en webshop, der er langt mere indbyder til at gøre det. Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre rent b2b, men du må give mig ret i at det er mere logisk at bruge den formular overfor en købeglad mor.
Dermed har du også troen på at det rent faktisk kan betale sig for dig, at bruge 2 timer på det.
- Du skal ikke ud og finde en konsulent der kan gennemfører testen og betale 2-3000 kr. for det. + efterfølgende test og implementering.
Forstå mig ret Morten, det er bestemt ikke fordi jeg ikke syntes det er super fedt du gør det, ej heller at jeg ikke er åben for at prøve nye ting i min webshop.
Men når man som shop ejer ikke selv kan de ting som du kan, så er det bare pisse vigtigt at man har meget stor tro på at det giver ekstra penge i kassen, ellers passer tingene ikke sammen.
Så er jeg klar over at jeg udentvivl går klip af aha oplevelser og ekstra omsætning, men for mig, og helt sikkert masser af andre e-købsmænd og kvinder, så gør det altså tingene lidt komplekst og omkostnings dyrt, at forsøge dette.