Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dørmænd til kræmmermarked.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Må jeg spørge hvor du har tegenet din overenskomst ? da jeg ikke kan se jeres firmanavn på VSL liste ?

Hej Mads,

Trådstarter beder om hjælp til salg af sin service, ikke en analyse af sin virksomhed.

Kan du ikke tage den privat med ham, hvis det er bydende nødvendigt for dig at have indgående kendskab til hans firma?

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:28

Joo det kan jeg da godt, jeg kan oplyse at jeg har været med til at stoppe rigtig mange svindler selskaber de sidste 7 år i vagtbranchen. Det er måske en arbejdsskade at jeg spørg ind til dette, men det er vel i alles interesse at et firma kender den lovgivning hans firma operer under ?

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 17:30

Tommy Nitz:
Må jeg spørge hvor du har tegenet din overenskomst ? da jeg ikke kan se jeres firmanavn på VSL liste ?

Tak tommy. 

Hvis jeg har givet den opfattelse af at vi har overenskomst beklager jeg. Jeg fortalte at vores løn er lig den, der ville erlægge hvis vi havde overenskomst

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 17:35

Mads A.:
Joo det kan jeg da godt, jeg kan oplyse at jeg har været med til at stoppe rigtig mange svindler selskaber de sidste 7 år i vagtbranchen. Det er måske en arbejdsskade at jeg spørg ind til dette, men det er vel i alles interesse at et firma kender den lovgivning hans firma operer under ?

Du har ret til at ytre din mening. og den lov jeg tilhøre er restaurationsloven . længere er den jo ikke.

Hvis du mener jeg er et svindler firma pga at der ikke findes lovtekst der forbyder mig at udøve dørmandsvirksomhed, jamen så må du kalde mig svindler. Jeg har intet at skjule.

Kan ikke gøre ved at du har ondt i røven over mit firma. Men det er dit valg. Jeg mente amino var til for at udveksle meninger og erfaringer. Så driver det ikke videre end det.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 17:39

Så driver du ikke en seriøs virksomhed hvis du spørger mig, så skader du vagtbranchen mere end den er i forvejen, ved at betale dine ansatte en meget lille løn, som kun kan lade sig gøre når du derfor kan tage små 290 kr i timen for en dørmand.

Så kan jeg da bedre forstå at dine kunder er glade, de får en utrolig billig ydelse fra jer :-)

Men nok om det i denne tråd.

Jeg håber at du retter ind og ikke ender som så mange andre i vagtbranchen....konkurs.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 17:43

Lars flygenring:
Jeg mente amino var til for at udveksle meninger og erfaringer

Det er jo også det jeg gør, giver min mening til kende og jeg tilbyder dig faktisk hjælp i min første indlæg.

Restaurationsloven gælder hvis du har eks. en restauration hvor du selv har dørmanden ansat, så skal han kun have dørmandskort. Alt andet er vagtvirksomhed hvor du tilbyder en service og der skal du have en aut.

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 17:50

Mads A.:

Så driver du ikke en seriøs virksomhed hvis du spørger mig, så skader du vagtbranchen mere end den er i forvejen, ved at betale dine ansatte en meget lille løn, som kun kan lade sig gøre når du derfor kan tage små 290 kr i timen for en dørmand.

Så kan jeg da bedre forstå at dine kunder er glade, de får en utrolig billig ydelse fra jer :-)

Men nok om det i denne tråd.

Jeg håber at du retter ind og ikke ender som så mange andre i vagtbranchen....konkurs.

Seriøst eller ej i dine øjne, så kommer vi ikke uden om at jeg driver en legetim virksomhed. Når jeg kun har dørmands arbejde forstår jeg ikke at jeg skal autoriseres blot for at folk ser jeg er godkendt af rigspolitiet. Det er konsulent arbejde vi udfører hvis vi skal skære det helt ud. INTET vagtarbejde har vi i vores firma. Hvad angår kræmmermarkeder må jeg give dig ret. Undersøgte det. Og det skal være vagter med godkendelse.  så det holder jeg mig klart fra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52

Lars flygenring:
Du har ret til at ytre din mening. og den lov jeg tilhøre er restaurationsloven . længere er den jo ikke.

Det må man give Lars. Der er ingen tvivl om at der lovgivningsmæssigt er en skillelinie mellem de krav, som der stilles i restaurationsloven og så de krav der stilles efter vagtloven. Lars har tydeligt i tråden angivet  hvor hans firmas begræsninger er. Derfor er der ingen grund til mistænkeliggørelse.

Lad os holde fokus på kernen i tråden, at Lars gerne vil have mere omsætning og ind på kræmmermarkederne. Der er kommet et par gode råd samt kritik af hjemmesiden. Det er en start og lad os da gerne få flere forslag på bordet.

/Henrik

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 17:54

angående priser så ved jeg godt vi ligger lavt. Og vi hæver også priserne da vi godt kan se at indtjeningen kva løn til folk ikke rigtig skaber vækst. Vi skal dog gøre det gradvist.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 17:59

Henrik Koudahl:
Lad os holde fokus på kernen i tråden, at Lars gerne vil have mere omsætning og ind på kræmmermarkederne.

Det skal vi da bestemt ikke, det er da tilskade for Lars og vagtbranchen, dejligt at du har undersøgt tingene, så nu kan vi komme videre med at hjælpe dig med at skabe en meromsætning.

Jeg håber bare ikke du har drevet din virksomhed i de 2-3 du har haft den ulovligt ved at tilsidesætte dette krav om aut.

Der sker sikkert ikke noget ved det, men jeg synes da at du skal få den aut. det koster 5000 kr og så kan du tilbyde gud og hver mand al det vagt du vil. Men hæv nu dine priser, det ville klæ dig og branchen.

For næste gang kommer der bare en ny som ikke har styr på tingene og tilbyder dine kunder dørmænd til 250 kr i timen...ikke fedt vel ?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)