Hej med jer . |
Hej Lars,
Har forsøgt at sende en PM men denne funktion virker ikke.
Jeg tror sikkerhedsbranchen er en branche der er utrolig svær at få foden indenfor.
Hvordan kontakter du dine mulige kunder i dag?
Hej med jer . |
Hej Lars, Har forsøgt at sende en PM men denne funktion virker ikke. Jeg tror sikkerhedsbranchen er en branche der er utrolig svær at få foden indenfor. Hvordan kontakter du dine mulige kunder i dag? |
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Hej Lars Du køber denne bog for 190 kr incl. alt. http://www.markedsbogen.dk/ord=1.php Der har du en oversigt over alle krammermarkeder og kontaktpersoner på hvem som står for stader. Det kan være en indgangs vinkel hvem man skal kontakte. Eller du indmelder dig i kræmmerforeningen det koster 400 + oprettelse 50 Kunne evt. lave en aftale med kræmmerforeningen hvor der gives noget rabat eller noget liggende. http://www.kr1981.dk/medlem/medlem.html |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Få nu først styr på det lovmæssige før du starter på at kontakte kunder. Du skal have en aut. fra Rigspolitiet før du gør noget mere. Kig evt. på denne side www.vagtselskaber.info der er hjælp at hente, ellers skriv til mig så kan jeg guide dig. |
Rent proff. er jeres hjemmeside ikke særlig troværdig, den ville jeg få lavet om hvis jeg var dig. Jeres priser er også alt alt for lave, en dørmands time ligger på min. 350 kr da selve dørmanden tit får 250 kr i timen...sort vel og mærke. |
Du tager fejl angående autorisation. Ren dørmandsvirksomhed er ikke underlagt vagt loven, men restaurationsloven. Vi har en skrivelse fra rigspolitiet der sort på hvidt fortæller at ren dørmands virksomhed ikke kræver autorisation. Guide mig heller til hvordan jeg uploader denne skrivelse her så i alle kan se det .
|
Vores hjemmeside generere mere end nok unikke besøg til prisen. Hvad angår prisen er der ikke en facit liste over priser. Vi ligger lavt ja, men de kunder vi har er glade, samt gentagne, altså gør vi noget rigtigt. Vi kører overhoved ikke sort arbejde og vores folk får løn, som var vi på overenskomst. Og de er alle glade og tilfredse, så forstår ikke du skal belærer mig om tingene. Har været i branchen i 12 år. Jeg ved godt hvad der er op og ned |
Hej Lars, Jeg har netop lanceret en hjemmeside der omhandler loppemarkeder i Danmark. Der kører jeg pt. en kampagne hvor du kan oprette en gratis rubrikannonce og få den vist i 3 måneder. Oprindeligt havde jeg faktisk ikke tænkt sikkerhedsområdet ind i loppemarkeder, men ved store markeder og som tendensen er i verden i dag, så kan det jo sagtens blive nødvendigt fremover. Jeg har derfor oprettet en ny kategori der hedder "Sikkerhed" og der er du velkommen til at promovere dit firma. Loppemarkedsguiden er selvfølgelig stadig nystartet, så der er ingen garanti for mængden af visninger. Men med 3 måneders visninger har du da dækket det meste af sommeren og du vil være den eneste i kategorien lige nu. Du kan læse mere om kampagnen her. Med venlig hilsen Tommy |
Hej igen, Jeg sad lige og så på jeres priser. Noget jeg personligt godt kan lide når jeg skal bestille noget eller undersøge hvad noget koster, så er det fuldstændig klarhed omkring hvad det kommer til at stå mig i. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om I allerede gør det eller om det overhovedet er muligt, men ellers kunne en mulighed være at sælge pakkeløsninger. Eksempelvis kunne I lave en halpakke som koster 2995,- kroner. Der stiller I så med X antal mand (m/k selvfølgelig) i x antal timer. Festen må maks. have 500 deltagere. Hvis festen så har 1000 deltagere, så er det Halpakke 2 osv. Som fuldstændig blank forbruger vil det i hvert fald være nemmere for mig at forholde mig til. Det ville også spare dig for at bruge tid på kunder som slet ikke vil betale hvad det koster, men til gengæld vil andre også kontakte dig fordi de ser, at det er billigere end de frygtede. Du skriver godt nok at alle opgaver er individuelle, men der må alligevel være noget der går igen og som kan standardiseres og så måske med tillægspakker? Med venlig hilsen Tommy
|
Det afgørende er vel hvor mange unikke besøgende I får i forhold til prisen. Det afgørende er om der skabes omsætning og om der kan skabes meromsætning. |