Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dørmænd til kræmmermarked.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der tager du helt fejl. Hvis du som erhvervsmæssigt skal tilbyde vagter/dørmænd, skal du have en aut.

Du skal oven i købet have en speciel tilladelse fra rigspolitiet hvis det er offentlige tilgængelige steder.

Et kræmmermarkedet kan ikke bare ringe dagen før i skal stille med vagterne, men det vidste du vel godt ?

Hvis i tilbyder dørmænd til 290 kr så er det ikke proff. dørmænd, de står sgu ikke for 150 kr i timen. Det får du dårligt nok en alm. vagt til at arbejde får om natten.

hvis du har været i branchen i 12 år, så forstår jeg slet ikke de første ndlæg? der bør du da kende svaret så.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Forstår ikke helt priserne men jeg ved at der er et diskotek i Roskilde, hvor dørmændene står til 140kr i timen.

Jeg vil personligt ikke selv gå for den løn, men der er jo nogen der gør det 

/Flemming

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 15:38

Mads A.:

Der tager du helt fejl. Hvis du som erhvervsmæssigt skal tilbyde vagter/dørmænd, skal du have en aut.

Du skal oven i købet have en speciel tilladelse fra rigspolitiet hvis det er offentlige tilgængelige steder.

Et kræmmermarkedet kan ikke bare ringe dagen før i skal stille med vagterne, men det vidste du vel godt ?

Hvis i tilbyder dørmænd til 290 kr så er det ikke proff. dørmænd, de står sgu ikke for 150 kr i timen. Det får du dårligt nok en alm. vagt til at arbejde får om natten.

hvis du har været i branchen i 12 år, så forstår jeg slet ikke de første ndlæg? der bør du da kende svaret så.

Udfra rigspolitiet udsagn + skriftelig bevidenhed, så kræver det ikke autorisation. Jo hvis vi skal rondere, slukke lys, eller på anden måde bevogte offentlige steder. Så er det en vagt.  Vi snakker kun dørmands arbejde, eks øl telte osv... Så du kan nok engang sige jeg er forkert på den. Men jeg har trods alt på skrift at jeg gerne må stille dørmænd til rådighed, så længe de opfylder uddannelses kravene. Og jo 150 kr er der mange der vil stå til.

Jeg ønsker ikke dårlig tone i emnet, men jeg gør intet ulovligt.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 15:39

Så er den enten fordi de er nye i branchen og tager hvad som helst og du får også hvad du betaler får, jeg er glad for at jeg ikke er gæst på det diskotek.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 15:42

Lars flygenring:
Udfra rigspolitiet udsagn + skriftelig bevidenhed, så kræver det ikke autorisation. Jo hvis vi skal rondere, slukke lys, eller på anden måde bevogte offentlige steder. Så er det en vagt.  Vi snakker kun dørmands arbejde, eks øl telte osv.

Et kræmmermarkedet er et offentligt sted, du kan sgu da ikke dække dig ind under at det kun er ølteltet du bevogter.

Et kræmmermarkedet er heller ikke et diskotek, så der gælder kravene om vagtvirksomhed.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 16:03

Mads A.:
Så er den enten fordi de er nye i branchen og tager hvad som helst og du får også hvad du betaler får, jeg er glad for at jeg ikke er gæst på det diskotek.

Nej de er ikke nye i branchen. Ikke alle har indstilling til tingene som du har.  Jeg har folk der har fra 5 til 15 års erfaring i branchen. Mine diskoteker er tilfredse, mine mænd er tilfredse så et eller andet sted kan du jo være ligeglad. Spørger herinde for at få råd og svar. Ikke for at diskutere med folk om måden firmaet skal køres på.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 16:23

Jeg tror at der er mange som bare er glade for de har et job nu til dags, du må da drive dit firma som du vil, bare du overholder dansk lovgivning, det ønsker du vel også dine konkurrenter gør ikke ?

Min indstilling fejler ikke noget, men at stå i døren til 140 kr i timen på en lørdag nat er underbetaling selv efter overenskomsten. ( ville jeg mene ? )

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 16:28

Må jeg spørge hvor du har tegenet din overenskomst ? da jeg ikke kan se jeres firmanavn på VSL liste ?

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 16:32

Jeg synes lidt samtalen har taget en forkert drejning. 

Mth. de unikke besøg du får, så nytter det ikke noget, at du ikke får skabt en omsætning.

Men med 12 års erfaring, vil jeg mene dit netværk skal kunne skaffe dig en masse kunder. Jeg læste engang at 70% af alle virksomheder skifter leverandør, kun fordi deres relation ikke bliver holdt vedlige. Ring rundt til folk, hør dem om hvornår de skal holde et arrangement igen osv osv. Få skabt en dialog med eksisterende kunder, og ikke mindst de mulige kunder i jeres område. Kanvassalg :-) 

Jeg vil mene at din hjemmeside trænger til et seriøst løft - Dit template virker for mig en smule kedeligt, og jeg får ikke det indtryk, at der er tale om en seriøs virksomhed. Beklager. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Friis :
Jeg vil mene at din hjemmeside trænger til et seriøst løft - Dit template virker for mig en smule kedeligt, og jeg får ikke det indtryk, at der er tale om en seriøs virksomhed. Beklager. 

Kan kun give dig ret, alt ved den hjemmeside er simpelthen for - ehhh - dårligt, der er ingen troværdighed eller tryghed i dit website og da du handler med vagter så er det virkelig et kæmpe minus.

Men, hey, det er bare min opfattelse :) 

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)