Jeg har muligvis et tåbeligt og pineligt spørgsmål!
Jeg for nylig blevet plus medlem, og jeg kunne da godt tænke mig at dele nogle velfortjente stjerner ud. MEN...jeg kan simpelt hen ikke finde ud af, hvordan jeg gør! Jeg synes, jeg har klikket rundt alle steder uden held, selvfølgelig undtagen der, hvor man rent faktisk kan dele stjerner ud. Er det mig, der er en blind udgave af Mr. Magoo, eller er der en anden logisk forklaring på mit spørgsmål? Jeg håber på svar mulighed nr. 2, men jeg er sgu bange for, at det er mig, der er en blind s.o.b :)
Intet er pinligt at spørge om. Det er jo åndsvagt at gå rundt i flere dage, eller måneder og ikke få svar på et spørgsmål, når alle Aminoerne er så venlige :-).
Hvis du ser over dette, så er der 5 stjerner under mit navn ''Casper Jensen'', og så kan du klikke på det antal stjerner som du vil give :-).
Jeg tror det har noget at gøre med hvor mange karma point man har. altså man skal have været aktiv på Amino før man kan dele stjerner ud. Jeg kan nemlig heller ikke :) Læste et sted at det var 250 karma point, men er ikke helt siker på hvordan det fungerer.
Ok så giver det mening, at jeg ikke kan se nogle stjerner over jeres navne - ville selvfølgelig give jer fem hvis muligt, men indtil da må I nøjes med "thumbs up" :)
En anden ting jeg tænkte på, hvad gør I andre, når I får stjerner? Er der en "gentlemens aftale" på amino om at takke, eller går man bare ud fra, at stjernegiver ved man er taknemmelig?
En anden ting jeg tænkte på, hvad gør I andre, når I får stjerner? Er der en "gentlemens aftale" på amino om at takke, eller går man bare ud fra, at stjernegiver ved man er taknemmelig?
Jeg giver stjerner når der er nogle som har hjulpet mig, i deres svar, eller hvis de har lavet en god debat, som vi andre kan få gavn af. Så ja, som en slagt tak.
Men jeg tænker normalt ikke over hvad jeg skal give i stjerner, og derfor 'glemmer' jeg det da også, af og til :-).
Men det er jo det samme som med likes på fb. Det er en doven måde at anerkende et indlæg på, så kan man jo give stjerner i stedet for bruge tiden på at skrive. Jeg ved godt, at stjernerne ikke kommer til at påvirke min indtjening eller vende op og ned på min dag, men jeg synes, det er en hyggelig lille detalje. Om det er stjerner, likes eller thumbs up er fuldstændig ligegyldigt, men i sidste ende er det en hurtig måde at sige tak på.
hermed afgivet min plus point i dag jeg havde vist kun 16 point tilbage idag jeg giver lidt mere i morgen på alle dine indlæg jeg håber du når de 250 point hurtigste muligt så du også kan give plus stjerner ud til os alle samme . plus giver altid et glad smil og positive tanker og det er jo det man har brug for som iværksætteter positive tanker
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows