Min iPhone 4 har desværre været en tur på gulvet, hvilket betyder at glasset er knækket og skal udskiftes. Der er ingen yderligere skavanker.
Telefonen er købt via Apple Store og den kundeservice som følger med her når man gerne vil have skiftet et glas er helt ubrugelig. Jeg har fået et tilbud på at glasset kan skiftes til en pris på mellem 2.000 og 4.000 kr. Jeg ved ikke hvad de har fået til morgenmad men det kan ikke have smagt godt.
Så kan du hjælpe mig med at fikse telefonen. Jeg har ikke lyst til at undvære telefonen i 14. dage eller mere, så det skal gerne være sådan at glasset kan skiftes mens jeg venter.
Tak for hurtig assistance. Det kunne Apples kundeservice lære meget af.
MyTrendyPhone gør det godt og jeg har brugt dem tidligere til noget andet. Men jeg kan ikke undvære min iPhone i flere dage i det her tilfælde. Jeg smutter ud på Østerbro :-)
Inde ved Nørreport station på hjørnet af Nørre Farimagsgade og Vendersgade nede i kælderen er der også en butik der reparerer iPhones. Jeg kom med min iPhone og afleverede den. Gik til et møde og efter mødet kom jeg tilbage og hele fronten var skiftet, da min homeknap var gået. Jeg kan ikke huske hvad det kostede men det var vidst nogle få hundrede kroner.
Glasset på min iPhone 4 er desværre også gået, men jeg tør ikke at få det skiftet.
Jeg har hørt at de steder de skifter for eksempelvis 500 kr. som I linker til, er der tale om "fake" skærme i langt ringere kvalitet end originalen. Altså ingen Retina display og intet hærdet glas.
Er det korrekt? Jeg vil gerne have et nyt glas, men går ikke på kompromis med kvaliteten.
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Glasset på min iPhone 4 er desværre også gået, men jeg tør ikke at få det skiftet.
Jeg har hørt at de steder de skifter for eksempelvis 500 kr. som I linker til, er der tale om "fake" skærme i langt ringere kvalitet end originalen. Altså ingen Retina display og intet hærdet glas.
Er det korrekt? Jeg vil gerne have et nyt glas, men går ikke på kompromis med kvaliteten.
Jeg er hverken ekspert eller mobil-nørd men almindelig mobilbruger og udtaler mig på den baggrund.
André hos www.mobildoktoren.dk fiksede et nyt glas på min iPhone på 15 minutter i dag. Jeg kan med øjet ikke se forskel mellem originalt glas fra Apple og så det nye som er kommet på telefonen. De lyder lidt forskelligt når man banker på glasset, hvorfor ved jeg ikke. Jeg er overordnet rigtigt godt tilfreds. Og sidst vi på Amino sendte en telefon ind til MyTrendyPhone var kvaliteten også ganske god. Så skulle jeg komme ud for at skifte glas igen ville jeg ikke tøve med at bruge en af de dygtige gutter her på Amino.