Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du skifte glasset på min iPhone 4?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. Da jeg også har tendens til at ødelægge min Iphones skærm har jeg fået den lavet en del gange og helt perfekt hver gang.

Af samme kvalitet som de orginale skærme, Tjek her http://www.smartphoneservice.dk/file/Velkommen.html til rigtig gode priser !

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:15

Ellers køb glasset og et Reperations sæt evt. Fra MyTrendyPhone og skift det selv. Det er ikke svært!!

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:28

Hej! 

Jeg vil selvfølgelig lige byde ind her også! Jeg vil klart anbefale dig at bruge os, iPhone-Eksperten.dk

Vi reparere din iPhone samme dag vi modtager den, og sender den tilbage igen samme dag. Vi ved selv hvor svært det er at undvære den nemlig! Kontakt os, og vi finder et amino tilbud. 

Se os også her i JV

Håber at hører fra dig!

Mvh

Søren 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 10:34

Søren B:

Hej! 

Jeg vil selvfølgelig lige byde ind her også! Jeg vil klart anbefale dig at bruge os, iPhone-Eksperten.dk

Nu er jeg lidt nysgerrig da jeg selv har rodet lidt med at reparere.

Bruger i originale dele?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:37

Ellers snak med telecare.dk som er en af de største reparatører af mobiler.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:46

Niels Henriksen:
Ellers snak med telecare.dk som er en af de største reparatører af mobiler.

Det er dem der håndterer de fleste garantireparationer på iPhones, og er underlagt skrappe regler. Så det tilbud Nicolai har fået, vil med stor sandsynlighed være det samme hos Telecare. De reparerer ikke den slags, men tilbyder en dyr ombytter.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:47

Hej Morten! 

Nej, vi bruger ikke originale apple dele. Det er der ingen der gør. Det tillader apple ikke, de sælger jo ikke deres dele enkelthvis, det er klart.

Men vi bruger til gengæld Kvalitet A dele, som efter min vurdering er det tætteste du kan komme på de originale dele. Vi har endda haft kunder som mener vores skærme er bedre end forhenværende skærm de havde, da de synes vores skærm er nemmere at ramme bogstaverne på i fx. en sms. Så man må sige at det er af super god kvalitet. 

Håber det var svar på dit spørgsmål. 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:39

Søren B:
Nej, vi bruger ikke originale apple dele. Det er der ingen der gør. Det tillader apple ikke, de sælger jo ikke deres dele enkelthvis, det er klart.

Nu spørger jeg som sagt bare fordi at jeg selv ville til at rode med reparationer.

Jeg har bestilt noget på siden modify. De siger at de køber deres originale dele i tyskland gennem et firma der får dem fra Apple og alternativt sælger de såkaldte OEM dele der kommer fra fabrikkerne som producerer til Apple, hvor reglen er noget i retning af at fabrikkerne officielt har lov til at videresælge Apple dele udenom Apple, når de har produceret noget i retning af 100.000 dele til Apple så må de sælge et antal ved siden af. Jeg tror umiddelbart at Modify er en ret seriøs side og umiddelbart ville jeg vurdere at denne forklaring stemmer. hvad siger du?

Se f.eks deres skærme her

Og hvordan kan man overhovedet producere f.eks et bagcover som jo skal have 100 korrekt mål og udformning og med Apple logo uden at bryde en ophavsret hvis det er en kopi.

Ved ikke med de indre dele som jo i realiteten kan udformes anderledes, der kan man jo med nogen af tingene lave lovlige kompatible produkter - jeg ved f.eks at kompatible batterier er fuldt ud lovlige.

Det skal endelig ikke forstås som et angreb jeg tænkte bare, at du måske viste hvordan det hang sammen. Det er jo, tænker jeg, ret vigtigt at have styr på fra starten så man ikke kommer i juridiske problemer senere hen.

Har bare undret mig over de steder på nettet der tilbyder mange kvaliteter helt åbenlyst.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:48

Jeg er på glas nummer 3. I USA koster det $100

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:12

Martin Thorborg:

Jeg er på glas nummer 3.

Bruger du den som baseballbat?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)