Nej, vi bruger ikke originale apple dele. Det er der ingen der gør. Det tillader apple ikke, de sælger jo ikke deres dele enkelthvis, det er klart.
Nu spørger jeg som sagt bare fordi at jeg selv ville til at rode med reparationer.
Jeg har bestilt noget på siden modify. De siger at de køber deres originale dele i tyskland gennem et firma der får dem fra Apple og alternativt sælger de såkaldte OEM dele der kommer fra fabrikkerne som producerer til Apple, hvor reglen er noget i retning af at fabrikkerne officielt har lov til at videresælge Apple dele udenom Apple, når de har produceret noget i retning af 100.000 dele til Apple så må de sælge et antal ved siden af. Jeg tror umiddelbart at Modify er en ret seriøs side og umiddelbart ville jeg vurdere at denne forklaring stemmer. hvad siger du?
Se f.eks deres skærme her
Og hvordan kan man overhovedet producere f.eks et bagcover som jo skal have 100 korrekt mål og udformning og med Apple logo uden at bryde en ophavsret hvis det er en kopi.
Ved ikke med de indre dele som jo i realiteten kan udformes anderledes, der kan man jo med nogen af tingene lave lovlige kompatible produkter - jeg ved f.eks at kompatible batterier er fuldt ud lovlige.
Det skal endelig ikke forstås som et angreb jeg tænkte bare, at du måske viste hvordan det hang sammen. Det er jo, tænker jeg, ret vigtigt at have styr på fra starten så man ikke kommer i juridiske problemer senere hen.
Har bare undret mig over de steder på nettet der tilbyder mange kvaliteter helt åbenlyst.