Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har du gang i ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har læst mange spændende oplæg herinde. Det kunne være sjovt vide hvad DU BESKÆFTIGER DIG med og fortæl endelig hvor mange år- mdr du har beskæftet med det du er gang med :)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:03

du kunne også skrive hvad du er i gang med som altså iværksættere , derved vi som bruger, ved hvem den nye amino.dk bruger er

jeg har haft cvr nummer i lidt over 1 år og har været aktive her på amino.dk siden 2008 men det kan du også se på min amino.dk profil

jeg er i gang med min strip webshop , det mit projekt nummer 1 lige nu der skal lykkes valgte desværre et forkert temaer mange problemer det så lige nu er standard på igen , så der går lidt tid før shoppen er online lige nu

jeg prøver finde en billige mini bærbar der kan klare mit ordblind program og er lidt holdbar så jeg bedre kan klare mig selv rette tekster på mine sider og skrive til andre med færre stavefejl

jeg arbejder på alt samme fungere perfekt hos mig , jeg skal også gerne have en fuld endt engelsk del på min hjemmeside det er også et af mine projekter 

selvfølgelige arbejdes konstant på at forbedringer mine sider og jeg vil forbedre alt på alle leder og kanter man er jo iværksættere man lære af sine fejl men også af det rose man får for vis ikke får ros af det gode har jeg lært kommer man til ikke vide hvad gør godt lige der og der og man kan komme til at glemme det gode vis ikke får den ros , så jeg har lært en masse man skal prøve finde de bedste i det man laver og hvordan det kan udvikles 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:13

DanPak:
Jeg har læst mange spændende oplæg herinde. Det kunne være sjovt vide hvad DU BESKÆFTIGER DIG med og fortæl endelig hvor mange år- mdr du har beskæftet med det du er gang med :)

Det vil da være rigtigt spændende, hvad du har gang i ?

Fortæl mig mere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

Jeg er kun 15 år, og derfor driver jeg ingen virksomhed endnu. Jeg er herinde på Amino for at få en masse erfaring med i 'posen' når jeg engang som 17-18 årig vælger at starte min egen webshop op - og så er Amino jo det perfekte sted, at samle erfaringer.

Udover kun at læse herinde på Amino, så har jeg også sprunget ud i Affiliate Marketing. Jeg ejer pt. min første hjemmeside, som handler om at tjene penge på nettet - www.pengetjen.dk. På pengetjen opdaterer jeg et par gange om ugen, siden med et blog indlæg eller 2 - samt forsøger jeg at linkbuilde til siden - men det er jeg rimelig ny til, så det aner jeg overhovedet ikke særlig meget om endnu.

Jeg ejer også siden www.wazzo.dk, som er en LikeJacking side. Jeg tjener altid imellem 100 og 500 kroner på den side, og det må man jo sige at det er gode lommepenge for en 15 årig dreng. På månedsbasis ligger sidens indtjening nok omkring de 7.000 kroner.

Jeg ejer også 2 andre domæner, som hedder www.nicklasbendtner.dk. På den side har jeg tænkt mig at skrive en masse nyheder omkring Nicklas bendtner - men lige pt. har jeg ikke fået overskudet til siden endnu - den ligger pt. på standby.
Jeg ejer også www.synesgodtom.org, som jeg har brugt til diverse ting. Lige pt. havde jeg tænkt mig at det skulle være en side, hvor jeg anmelder gadgets - men jeg har lige pt. ikke overskuddet til det, og derfor er den også på standby, lige pt. 

- Hvad beskæftiger du dig med? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 23:34

Jeg har kastet mig ud i et projekt, der skal optimere søgefunktionen på webshops. Jeg har arbejdet med generel optimering af webshops i nogle år nu og det har undret mig, at så få butikker har stavekontrol på deres søgefunktion. Så det er blandt andet det jeg kan tilbyde og endda til priser, der er til at overkomme for enhver butik stor som lille. Jeg har valgt at kalde det søgekorrektur. Optimering af webshops er ellers et rigtig interessant område lige i tiden.

P.S. Det med søgekorrektur ikke helt færdigt endnu og jeg kunne faktisk godt brug for et par testsider, så hvis der er nogle friske og innovative aminoer, der kunne tænke sig gratis søgekorrektur i et halvt år, så skriv da en privat besked.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg skal lige have ryddet op på mit kontor, fordi der kommer gæster i morgen.
Det har jeg været i gang med i ca. 30 år med varierende held.Big Smile

Hans

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:08
Jeg har ikke gang i meget for tiden. Er jobsøgende og prøver udnytte tiden til at planlægge en lille iværksætter-virksomhed.

Jeg er lidt svært ved afgøre hvilken branche jeg ska bevæge mig i og krisen gøre det bestemt ikke nemt.

Har planer om importere arbejdstøj, såsom overalls.Men jeg kan forstille mig de ska købes stort ind(der driller økonomien).Et eller sted er jeg også bange for,,, hvad hvis ingen køber dem!
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:19

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:27

Hans Stolholm. Det er humor :-D

Lidt om mig. Jeg har studeret i en evighed efterhånden, men har gennem det seneste år følt en enorm iværksættertrang og lyst til at skabe nyt.
Det resulterede i PLUS Medie, hvor perfektionismen stadig er skyld i at vi ikke for alvor er kommet igang. Omend jeg nu har sendt oprettelsespapirer til erhvervskonto til banken og er blevet plus medlem på amino.

PLUS Medie er mit hjertebarn, men jeg bruger langt mere tid på brugskunstshoppen www.houseconnect.dk - og så er jeg ved at starte et tosset fedt projekt der er en blanding af conceptual business, affiliate marketing og oplysningsservice. Det glæder jeg mig til at vise jer :-)

Herudover er der 2-3 andre virksomhedsopstarter hvor jeg er med på sidelinjen. Jeg er primært iværksætter for frihedens skyld, snarere end det er for pengene.

Så, så længe jeg kan overleve på mine projekter, så forbliver jeg iværksætter - og min uddannelse er nok mere min forsikring hvis noget går galt end det er min levevej.

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 12:56

Jeg arbejder på at finde freelance sælgere til vores online service..de er lidt svære at finde med vores betingelser, men det skal nok lykkedes :)

derudover bruger jeg min tid på at få lavet spec på vores app der skal medfølge i lejen til vores online service..ja vi udlejer adgang..der mangler jeg så en Iphone app udvikler der mangler noget at lave..så alt ialt er jeg vist bare en der arbejder og søger....og arbejder lidt mere :-)

Hva laver du selv DanPak?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)