|
du kunne også skrive hvad du er i gang med som altså iværksættere , derved vi som bruger, ved hvem den nye amino.dk bruger er
jeg har haft cvr nummer i lidt over 1 år og har været aktive her på amino.dk siden 2008 men det kan du også se på min amino.dk profil
jeg er i gang med min strip webshop , det mit projekt nummer 1 lige nu der skal lykkes valgte desværre et forkert temaer mange problemer det så lige nu er standard på igen , så der går lidt tid før shoppen er online lige nu
jeg prøver finde en billige mini bærbar der kan klare mit ordblind program og er lidt holdbar så jeg bedre kan klare mig selv rette tekster på mine sider og skrive til andre med færre stavefejl
jeg arbejder på alt samme fungere perfekt hos mig , jeg skal også gerne have en fuld endt engelsk del på min hjemmeside det er også et af mine projekter
selvfølgelige arbejdes konstant på at forbedringer mine sider og jeg vil forbedre alt på alle leder og kanter man er jo iværksættere man lære af sine fejl men også af det rose man får for vis ikke får ros af det gode har jeg lært kommer man til ikke vide hvad gør godt lige der og der og man kan komme til at glemme det gode vis ikke får den ros , så jeg har lært en masse man skal prøve finde de bedste i det man laver og hvordan det kan udvikles