Det var et lidt spøjst analyseelement, når nu meta description ikke spiller en rolle for placeringerne i Google?
Du har fuldstøndig ret. Jeg har lagt mig i støvet
Som der også bliver nævnt, så er meta description dog stadigvæk vigtig i forhold til at få opmærksomhed på Google. Det har jeg også skrevet lidt om her: http://seosyd.dk/fra-soegemaskine-til-salg.html
Som der også bliver nævnt, så er meta description dog stadigvæk vigtig i forhold til at få opmærksomhed på Google. Det har jeg også skrevet lidt om her: http://seosyd.dk/fra-soegemaskine-til-salg.html
Hej Finn,
Jeg har aldrig påstået, at meta description var ligegyldig og har også skrevet blogindlæg herinde om emnet for godt et år siden. Jeg faldt bare over din smutter med at se på det i forhold til rankings og måtte lige kommentere.
(Og hvis man skal tage alle afledte faktorer med, så kan øget brug af brugerdata såsom klikrate medføre, at en god meta description, der tiltrækker klik, kan få en indirekte effekt på placeringerne).