Jeg kan udemærket forstå hvad du mener...og ideen med at sælge en følelse er slet ikke så skør. Netop i mit tilfælde hvor det jeg skal sælger er mærkvarer vil jeg dog ikke mene at ideen er relevant. Det lille mærke på venstre bryst (af en ellers helt normal polo-shirt) er i de fleste tilfælde jo netop årsagen til at folk vil betale ekstra meget for denne slags varer. Det er muligt at der er nogle som ikke går så meget op i hvorvidt dette mærke faktisk er der hvis blot tøjet ellers er fedt. Det er imidlertid ikke dette segment som jeg satser på som kunder. Men 1000-tak for dit input. Venlig hilsen, Kasper |
Forslag/hjælp til slogan!
Da du ved at sætte prisen så lavt er med til at underminere deres brand, som er opbygget på at det skal være dyrt. |
>Mærkevarer med 70% rabat - ''only for you my friend'' - lyder lidt mujafa-agtigt.. Dont get me wrong
Så skiller man sig da i hvert fald ud. Umiddelbart kunne den være sjov at arbejde videre med, men nu er det ikke mit projekt |
Hej igen Hans> Altid en fornøjelse at læse dine kreative forslag/indlæg,
"De rigtige mærker til de rigtige priser" syntes jeg også er super god.
Niels Peter Poulsen> jeg tænkte selv på det da jeg skrev dem ,men kunne ikke lige komme på noget, måske ville denne her passe bedre: Originalt mærketøj, til uoriginale priser, spar fra 40-70%
Når du virkelig kan sælge mærkevare med en besparelse på 40-70%, og ikke ønsker at skive besparelsen i procenter i sloganet,bør du i alle fald have et meget fangende slogan der oser af besparelse og lækkert tøj, alt andet ville være synd, det er jo netop på prisen at du står særkt i forhold til dine konkurrenters. Hvis du skrev navnet på din shop, samt alt andet relevant, ville der være lidt mere at "lege" med når vi brainstormer på dit slogan. her er et par stykker mere: Undgå overpriser! SPAR 40-70% på de kendte tøjmærker, KUN orginale mærkevare. Kendt mærketøj til hidtil ukendte priser Originalt Kendt mærketøj til hidtil ukendte priser - Ikke kopier! De originale kendte tøjmærke til hidtil ukendte priser Køb 100% ORIGINALT mærkeværetøj til KOPIpris! De hotteste tøjmærker til iskolde priser! - Du tror det er løgn!
|
Hvad med "Hele mærket til den halve pris"
Du kan altid annoncere med den faktiske rabatsats på det enkelte produkt.
/Vince |
Det kunne også være: Et slogan behøver jo ikke altid sige hele budskabet. Tag f.eks. "kom nærmere", "gør det du er bedst til" osv. osv. Tror "mærk priserne" vil fange folks interesse.
VH Jonathan
|