Jeg synes umiddelbart ikke dit følgende forslag er så dumt; "Originale mærkevarer til uoriginale priser, spar 40-70%!" Hvad siger I andre? Venlig hilsen, Kasper |
Ægte mærkevarer med ægte rabat.
Spar op til 70%.
mvh Hans
Jeg synes umiddelbart ikke dit følgende forslag er så dumt; "Originale mærkevarer til uoriginale priser, spar 40-70%!" Hvad siger I andre? Venlig hilsen, Kasper |
- "Spar 40-70% på mærkevarer!"
- "Spar op til 70% på mærkevaretøj" - Tror du skal prøve at lægge vægt på at det er 100% originale vare.
- 100% Originale mærkevare til uoriginale priser, spar fra 40-70%! (Ole's)
- 100% Originale mærkevare til fantasipriser, spar op til 70%!
- Originale mærkevare SPAR -40% ? -50% ? -60% ? -70% ?
- Originale mærkevare -50% på alle vare i shoppen!
- Ægte mærkevarer med ægte rabat. Spar op til 70%.
Jeg synes også Ole's slogan er det der fanger mig bedst, dog synes jeg der mangler, at nævnes hvilken varer der sælges. Så hvis der lige smides tøj ind i sloganet. Så har du hvilken varer det er, at det er originalt, og hvad der er specielt ved din forretning, nemlig rabatten. Så måske "100% originalt mærkevarer tøj, til uoriginale priser, spar fra 40-70%" evt.
Dog synes jeg det virker lidt langt.... (0= Men jeg synes varen skal med i sloganet (hvis varen ikke fremgår i firma navnet, eller ved andet, der altid optræder sammen med sloganet). |
Mærketøj - spar så det mærkes. Mærketøj til mærkelige priser.
De rigtige mærker til de rigtige priser.
Hælervarer sælges - jeg åbner bagagerummet på www.xxxx.dk
Forklaring om ironi, men at priserne er lave.
mvh Hans
|
"Hælervarer sælges - jeg åbner bagagerummet på www.xxxx.dk" Hvordan gør du det dog Hans? ![]() For at være lidt mere seriøs synes jeg faktisk det andet forslag Hans kom med falder rigtig godt i mine øre, uden jeg flygter pga 70% rabatter "De rigtige mærker til de rigtige priser." |
Jeg må også tilslutte mig "De rigtige mærker til de rigtige priser." Når jeg hører "spar 70%" tænker jeg først på uorginale varer, dernæst tænker jeg at det nok er udgåede varer fra sidste sæson, som du har købt et par 40-fods containerer af...
Noget helt andet: Køber du varer gennem danske distributører? Hvad siger de til at du sælger så billigt?
mvh Carsten |
hej kasper hvad er det for nogle mærker du vil sælge?
Steffen |
Time2Cruise - Alt om krydstogt
Det bliver mærker a la; Lacoste, Ralph Lauren, D&G, Hilfiger, YSL, Burberry, Abercrombie, etc. Det bliver nok i første omgang med fokus kun på herreprodukter, men i så fald bliver det boxers, t-shirts, polo-shirts, sweaters, sweat-shirts, skjorter, m.m. Venlig hilsen, Kasper |
Hej Kasper Jeg kom til at tænke på, om dét at nævne det er mærkevarer, om det overhovedet er en god idé? Jeg mener, selvom jeg selv da går lidt op i hvordan mit tøj ser ud, så interesserer det mig slet ikke hvilket mærke der sidder på - faktisk synes jeg tit tøjet er pænere uden mærker på.. Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan..
Min pointe er, at du måske hellere skulle brande dit firma som, at du sælger en hvis stil eller "følelse" istedetfor.. Mærkevarer med 70% rabat - "only for you my friend" - lyder lidt mujafa-agtigt.. Dont get me wrong
Under alle omstændigheder må du lige smide et link når du har sat stikket i til din shop
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk