fin ide |
Tak allborg.
Og har set din opskrivning, dejligt med støtte :)
siden har nogle meget høje priser på webshop synes jeg, 50 millioner kroner webshop så skal der godt nok også være en meget høj omsætning husk social logoer google plus , facebook side , twitter på siden få lavet nogle betingelser opret bruger og Annoncer kontakt siden få lavet der kontakt info cvr nummer og meget kort om siden
|
Er ikke 50 millioner, men derimod 50.000kr :). Vi arbejder på det, men lige nu kan det ikke lykkes :). Der er stadig ting som skal laves, og tak for din vurdering! :) |
Online Entreprenør - www.fasto.co
Endelig !
Håber du får skudt gang i den :) |
Next.man Der er begyndt at komme nogle annoncer ind på siden! Og vi arbejder på at få endnu flere op! Så hvis du har noget du vil sælge eller købe inden for de kategorier vi har på nuværende tidspunkt Så smid dem endelig ind! Vi kvittere med gratis fremhævelser af annoncer! /Thomas |
Virker som en rigtig god idé - men hvordan er din hjemmeside anderledes fra f.eks. Amino hvor man også kan sælge sin forretning? |
Hej Thomas. ER mest på udkig efter lidt små projekter at købe :) Få da gang i facebook og send mig et link. Kan muligvis sende det ud i mit lille iværksætter forum :). Der er en del followsup. Har allerede skrevet til lidt folk derinde. Held og lykke med projektet ! :) |
det lyder godt der kommer orden på tallene |
Hej Anders, Jamen vores side den henvender sig udelukkende kun til handel med hjemmesider, domæner, koncepter og Facebook sider/grupper! Amino henvender sig også til butikker caféer osv. :) Desuden har vi nogle helt andre priser på fremhævelse guld af dine annoncer! :) Mvh Thomas |