Det er godt, at du synes om det site og den idé, som ThomasBoerre har lanceret.
Skulle du have behov for support på de projekter, du har oprettet på sitet, kan du jo få hurtig IRL face-to-face hjælp af ThomasBoerre. Jeg mener, når nu I sidder det samme sted, vil det da være rigtigt let.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er godt, at du synes om det site og den idé, som ThomasBoerre har lanceret.
Skulle du have behov for support på de projekter, du har oprettet på sitet, kan du jo få hurtig IRL face-to-face hjælp af ThomasBoerre. Jeg mener, når nu I sidder det samme sted, vil det da være rigtigt let.
For god ordens skyld skal du lige være opmærksom på, at du har bedt om feedback. Du bedes derfor holde dig til det og ikke dreje tråden hen imod en salgstråd. Salgstråde er forbeholdt AminoPlus medlemmer.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
For god ordens skyld skal du lige være opmærksom på, at du har bedt om feedback. Du bedes derfor holde dig til det og ikke dreje tråden hen imod en salgstråd. Salgstråde er forbeholdt Amino Plus medlemmer.
En salgstråd? Du har tabt mig lidt her, mener ikke jeg har sat noget til salg ?
Der har hele tiden været orden på tallene, kan det tænkes du har set forkert ? :)
Mvh
Thomas
er dette her ikke 49 millioner 49,900.00DKK , det ser i hvert fald ud for mig at tallet ser sådan ud
Nej det er 49,900.00 (.00) er øre :)
få rettet lige det der er punktum ved øre det betyder normalt kroner komma betyder øre normalt og tit skrives oveni øre oven over øre og kroner over kroner
men husk der er forskel , på punktum og komma , hvad det betyder på en regning eller beløb man skriver , ret min endelige vis jeg tager fejl , det med punktum og komma , hvad det betyder
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows