Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny handelsportal for websites, domæner, koncepter, og facebook grupper!

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

ThomasBoerre:

Mikael christiansen:

ThomasBoerre:

Mikael christiansen:
det lyder godt der kommer orden på tallene

Hej Mikael,

Der har hele tiden været orden på tallene, kan det tænkes du har set forkert ? :) 

Mvh

Thomas

er dette her ikke 49 millioner 49,900.00DKK  , det ser i hvert fald ud for mig at tallet ser sådan ud

Nej det er 49,900.00  (.00) er øre :) 

få rettet lige det der er punktum ved øre det betyder normalt kroner komma betyder øre normalt og tit skrives oveni øre oven over øre og kroner over kroner

men husk der er forskel , på punktum og komma , hvad det betyder på en regning eller beløb man skriver , ret min endelige vis jeg tager fejl , det med punktum og komma , hvad det betyder

Du har helt ret, det får jeg lige rettet med det samme! Tak for det Mikael :) 

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:06

Fint koncept, synes måske der mangler en kort tekst på forsiden som beskriver hvad siden tilbyder eller kan gøre for mig, lidt lige som på forsiden af www.industribasen.dk hvor der under søgefeltet står "Nyt og brugt til salg indenfor erhverv i Danmark" hvis den overskrift ikke var der ville folk ikke 100% forstå konceptet.

Ellers synes jeg det er en fin side :-)

God søndag

Mvh Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:09

undskyld lige , men jeg skriver lige igen , det er måske en god ide også ,helt at fjerne øre , for jeg tror ikke mange vælger øre når de vil sælge en hjemmeside altså de sælger en hjemmeside for 999,50 kroner med mere , det lyder mere som et tilbud man køber i supermarkedet

det er kun en ide, men jeg synes personligt det virker mystisk at man sælger sider og sætter øre med , personligt tror jeg ingen vil bruge øre ved salg af sider , det er bare min mening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 20:10

Morten:

Fint koncept, synes måske der mangler en kort tekst på forsiden som beskriver hvad siden tilbyder eller kan gøre for mig, lidt lige som på forsiden af www.industribasen.dk hvor der under søgefeltet står "Nyt og brugt til salg indenfor erhverv i Danmark" hvis den overskrift ikke var der ville folk ikke 100% forstå konceptet.

Ellers synes jeg det er en fin side :-)

God søndag

Mvh Morten

Hej Morten, 

Tak for din feedback, vi skal nok få smidt en tekst ind! Prøver at se om jeg ikke kan nå det i aften. :)

God Søndag til dig også. 

/Thomas

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:07

Forklarer lige i morgen.

Men godt råd.
Når folk svare på en kontant skal der være et link til din side. Ellers kan jeg kende forskel på to jeg har kontaktet :)

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 22:11

Next.man:

Forklarer lige i morgen.

Men godt råd.
Når folk svare på en kontant skal der være et link til din side. Ellers kan jeg kende forskel på to jeg har kontaktet :)

Den fik jeg ikke lige helt fat i den der :) 

Men ja forklar lige i morgen.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:34

Jeg har skrevet til 2 fra din side. Når de svare, kan jeg ikke skelne de to sider ad. Derfor skal dit system i mail beskrive et link til annoncen :)

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 00:17

Next.man:

Jeg har skrevet til 2 fra din side. Når de svare, kan jeg ikke skelne de to sider ad. Derfor skal dit system i mail beskrive et link til annoncen :)

Det kigger jeg lige på i morgen! :) Tak for info!

Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 07:34

Jeg har bare et lille spørgsmål, hvorfor sælge en side for 4000 DKK.

så kan der sku ikke være opsætning på den side vel.

eller en fin side :-)

/Keyword

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 14:32

Hvilken side taler vi om Keyword?

Online Entreprenør - www.fasto.co

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)