Det er spørgsmålet om det rammer andre end jeres konkurrent selv. Hvis han snakker sådan om en konkurrent, så vil de fleste kunder vel ikke kunne tage ham seriøst. For at I kan komme nogen vegne retsligt så kræver det nok at I lider et tab. |
Dato: 18-05-2007 16:06:15 Forfatter: vierhurtigst Det er konkurrenten der går til vores kunder og ikke kunderne som går, de ringer tværtimod og fortæller, som heg også skrev tidligere, men det kræver at man læser hele tråden.
Hej Jesper.
Undskyld, hvis jeg ikke kan læse(har læst hele tråden) eller ikke har forstået dig korrekt.
Hvis ingen af jeres kunder forlader jer, så er der vel næppe tale om, at nogen "stjæler kunder", som anført i din overskrift? Hvad dine konkurrenter, mener, tror og synes om din virksomhed, er vel i grunden ganske uinteressant for dig og din virksomhed?
Mister du, i modsat fald, kunder grundet din konkurrent taler nedsættende om dig og din virksomhed, så er det noget andet.
Så ville jeg, som der også nævnes i tråden, forfatter et pænt, venligt, men bestemt brev til alle dine kunder og kort redegøre for situationen- og husk så lige at lade en kompetent person (jeres advokat) kigge brevet igennem inden udsendelsen eller lad ham/hende står for udsendelsen.
Det er set før og plejer at virke, situationen taget i betragtning.
Virker dette ikke, så "Haben wir andere Metoden" som de siger i Jylland
Hvis ingen af jeres kunder forlader jer, så er der vel næppe tale om, at nogen "stjæler kunder", som anført i din overskrift? Hvad dine konkurrenter, mener, tror og synes om din virksomhed, er vel i grunden ganske uinteressant for dig og din virksomhed?
Mister du, i modsat fald, kunder grundet din konkurrent taler nedsættende om dig og din virksomhed, så er det noget andet.
Så ville jeg, som der også nævnes i tråden, forfatter et pænt, venligt, men bestemt brev til alle dine kunder og kort redegøre for situationen- og husk så lige at lade en kompetent person (jeres advokat) kigge brevet igennem inden udsendelsen eller lad ham/hende står for udsendelsen.
Det er set før og plejer at virke, situationen taget i betragtning.
Virker dette ikke, så "Haben wir andere Metoden" som de siger i Jylland