Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis din Wordpress-side frem!

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 14:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.slankepiller.eu    er den side der giver mest i adsense indtjening. Efter lidt aminohjælp fik jeg 3 doblet indtjeningen, så den nu fast genererer 2100 og støt stigende  i måneden :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:32 | Låst

Jeg lavede også for et par mdr siden en side i WP for første gang og må sige at "I LIKE IT" ;O

Det er nok også en af de mere atypiske sider i WP, da det en "video delings" side...

Se den her:

Sjove katte og andre dyr på video 

Det er lavet på et gratis tema, dog med MANGE ændringer fra min side ;)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:52 | Låst

WordPress er et super let og fleksibelt system - jeg bruger ikke andet (næsten ikke), og stort set til hvilke som helst sider. Har tidligere brugt Joomla, men synes det forekommer noget mere besværligt at få til at "spille" som jeg ønsker.

Jeg laver ikke selv themes fra bunden - men tilpasser som oftest Premium themes. Og det kan skam give fine resultater.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:56 | Låst

Jeg og en ven har en filmblog kørende, med et simpelt blogtema på siden FilmFix. Designet skal dog snart rettes til - men jeg må sige at jeg er imponeret af trådstarters side. Jeg håber at jeg engang kan føre det så langt, rent designmæssigt :) 

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:05 | Låst

Jacob Widahl:
men jeg må sige at jeg er imponeret af trådstarters side. Jeg håber at jeg engang kan føre det så langt, rent designmæssigt :) 

Mange mange tak :-) Du skriver endelig bare hvis du vil spørge om noget af det tekniske, men tag fat i en fyr som Anders Helbo herinde fra, han kan sit kram og har hjulpet mig meget :-)

Find de bedste apps her!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:10 | Låst

Det må jeg da prøve! Men ellers kan jeg se at der er ganske meget hjælp at hente her på Amino generelt, hvilket er helt fantastisk. Det er jo bare at komme igang med at forbedre og udvikle. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16 | Låst
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17 | Låst

Jeg har 3 wordpress sider lige pt, men det er kun en af dem som er aktiv.

Den aktive er en side som handler om at tjene penge på nettet. Jeg skriver om forskellige måder man kan tjene penge på nettet, og ser meget ud fra Affiliate vinklen.

Mine 2 andre sider handler om Nicklas Bendtner, og en side som skal anmelde gadgets. Siderne er på ingen måde færdige, så dem behøves i overhovedet ikke at vurdere ;o).

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:20 | Låst

Flotte sider Yes

Har også lavet min side i WP.

www.staterne.dk

Jeg er stadig i gang med at fylde indhold på siden.

Det er min første side hvor jeg arbejder med WP. Det er, som så mange andre også siger, nemt og intuitivt at arbejde med samt at det "bare" virker. Så er det også fedt at det findes små widgets til alt muligt Big Smile

Kommenter i øvrigt gerne på siden.

Mvh.
Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:46 | Låst

Blogtrend.dk kører på WP - der er lagt mange penge og tid i tilrettelse af nuværende design og dets funktioner. Nu har jeg dog så sat en til at redigere et nyt design på siden, men synes dog godt om nuværende også. Lidt neutralt, men det er nu også meningen :-)

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)