Det ser fint ud med den tabel :-) |
Cap'n Halfdan Timm:Jeg forudsiger ubegrænset og brutal udnyttelse af de åbenlyse muligheder for nem og lavpraktisk linkbuilding via denne tråd! q:o)
Hvad er oddset på at den låses? :)
Det ser fint ud med den tabel :-) |
Find de bedste apps her!
Hvad er oddset på at den låses? :) |
Hey Alexander, jeg skal først snart til at begynde med mit eget affiliateprojekt, men jeg bemærkede lige på din side at du ikke gør noget for at skjule dine affiliatelinks. Er det bevidst? Jeg tænker da, at alt andet lige øger det troværdigheden af din site hvis affiliatelinket er camoufleret bag eks.: "http://fed-sundhed.dk/laes-om/proteinpulver-fra-bodylab" Her er "laes-om" dit 'go'-tag og "proteinpulver-extra-pure-fra-bodylab" er så dit affiliatelink, du blot kalder noget lidt andet. Jeg formulerer mig ikke så klart, men jeg håber du forstår? :-)mvh mvh thasje |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Har personligt gang i 3 projekter lige fortiden. Det sidste projekt er også det mest spændende, men det må jeg desværre ikke fortælle om endnu da det er et projekt jeg laver for et firma, men fedt det bliver det! :) |
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.
Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk
Yes over 200 hours all in all, I believe it is this one WordPress Manual (to make the custom Branding) |
God og stilren applikations side. Fandt en minor error, ihvertfald som den vises på min skærm. Må nok sige at Phillips pasta forum også ser utroligt spændende ud, rigtigt flot opbygget.. |
Min blog SimonR.dk er der inde.. :) |
Jeg har bla. en WP med Boliger i Thailand Jeg er langtfra ekspert, og har fået hjælp til det meste. Men nu kan jeg da opdatere osv. :)
|