Har du et sælger-talent som kan sælge til hvem som helst, så kan jeg tilbyde dig et sælger-job med ubegrænset indtjeningsmuligheder, klarer du dig godt har du mulighed for en firmabil med alt betalt, inden for få måneder. Lyder det alt for godt til at være sandt? Så kan jeg sige dig at det er 100 % lovligt, der er ingen skjulte ting eller noget! Hvis du har interesse, så kontakt mig på khial92@hotmail.com (privat mail) eller du kan ringe eller ligge en besked på 40 244 725 (privat nummer). Du skal mindst være 18 år. Lad mig høre fra jer! :) |
Hejsa,
Har du overvejet at søge lidt i historikken herinde? Dit indlæg invitere til kritik og det er fandes ærgerligt...
Først og fremmest, er det et job? Bliver man ansat som sælger? Eller er det en selvstændig forretning? Det er fint nok at du ikke vil ud med hvilket firma det omhandler, for jeg forstår udemærket at folk begynder at danne sig et indtryk udfra produkter istedet for at "slå" hjernen fra og kigge på konceptet og produkterne med forretningsbrillerne på.
Mvh. Martin