Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger job

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du et sælger-talent som kan sælge til hvem som helst, så kan jeg tilbyde dig et sælger-job med ubegrænset indtjeningsmuligheder, klarer du dig godt har du mulighed for en firmabil med alt betalt, inden for få måneder. Lyder det alt for godt til at være sandt? Så kan jeg sige dig at det er 100 % lovligt, der er ingen skjulte ting eller noget! Hvis du har interesse, så kontakt mig på khial92@hotmail.com (privat mail) eller du kan ringe eller ligge en besked på 40 244 725 (privat nummer).
Er du frisk vil du blive inviteret til et af vores mange informationsmøder her i Aalborg.

Du skal mindst være 18 år.

Lad mig høre fra jer! :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:19

Hejsa,

Har du overvejet at søge lidt i historikken herinde? Dit indlæg invitere til kritik og det er fandes ærgerligt...

Først og fremmest, er det et job? Bliver man ansat som sælger? Eller er det en selvstændig forretning? Det er fint nok at du ikke vil ud med hvilket firma det omhandler, for jeg forstår udemærket at folk begynder at danne sig et indtryk udfra produkter istedet for at "slå" hjernen fra og kigge på konceptet og produkterne med forretningsbrillerne på.

Mvh. Martin

Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:34

Hej Martin

Jeg er glad for at du skriver.

Ja, jeg skulle måske have formleret mig bedre.

Det er Network Marketing og selvfølgelig en selvstændig forretning. 

Folk er jo alt tid skeptiske lige så snart de hører om et eller andet nyt, derfor invitere vi dem il informations mødet hvor de kan få svar på alle deres spørgsmål. :-)

Men hvis folk er interesseret og virkelig vil det her, kan de frit komme til vores infomations møde i dag, blot ved at sende mig en mail, så sende jeg tidspunkt og adresse.  

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:07

Dope'art:

Hej Martin

Jeg er glad for at du skriver.

Ja, jeg skulle måske have formleret mig bedre.

Det er Network Marketing og selvfølgelig en selvstændig forretning. 

Folk er jo alt tid skeptiske lige så snart de hører om et eller andet nyt, derfor invitere vi dem il informations mødet hvor de kan få svar på alle deres spørgsmål. :-)

Men hvis folk er interesseret og virkelig vil det her, kan de frit komme til vores infomations møde i dag, blot ved at sende mig en mail, så sende jeg tidspunkt og adresse.  

Hej igen

Skeptiske folk er i mine øjne guld værd. Det viser at der kan tænkes selvstændigt.

Og talt lige ud af posen, så syntes dit svar signalere at du er ret ny "hvis folk er interesseret og virkelig vil det her", jeg er fuldstændig klar over at det er NM og er også ret sikker på at jeg ved hvilket firma der er, men andre tvivler jeg stærkt på kan se og forstå noget som helst af dit indlæg.

Jeg invitere selv til informationsmøder, både store møder og enkeltvist. Men det er meget sjældent at jeg gør det herinde, selvom Amino har masser af selvstændige som sikkert kunne lave gode forretninger, så er mange af dem også sat sådan sammen, at det er et krav at de selv kan vurdere hvilken information de vil have til at starte med...

Sælgerjob og bilordning ville absolut ikke bide på mig, heller ikke hvis jeg søgte nye udfordringer eller en backup plan.

I øvrigt, så har der flere gange tidligere været stor kritik af manglende navn...hvorfor ikke stå frem?

Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:14

Dope'art:
Har du et sælger-talent som kan sælge til hvem som helst,

Hvis man er et sælger-talent, der kan sælge hvad som helst, så er der jo som udgangspunkt ikke nogen idé i at starte i Network Marketing - hvor avancen kun er på 30% når du kan få 500% i avance på varer solgt på traditionel vis.

Jeg tror det du leder efter er folk, der har lyst til at skabe forandringer i deres liv - f.eks. få mere tid til familie og venner, arbejde mindre, få nogle gode oplevelser sammen med andre ligesindede og positive personer, udvikle sig personligt, eller hvad der nu kan være årsagen til at starte i Network Marketing.

Og denne type indlæg er efter min mening ikke vejen til at finde disse personer.

Jeg skal selvfølgelig ikke blande mig i, hvordan du har valgt at drive din forretning - men jeg kan med næsten 100% sikkerhed garantere dig, at du ikke får nogen henvendelser på denne type opslag - SLET IKKE på Amino.

Og SKULLE du få nogle enkelte henvendelser, så vil det være fra folk, som forventer at du leverer det du har skrevet - nemlig ubegrænsede indtjeningsmuligheder og firmabil inden for få måneder - og lad os bare sige det som det er: Hvor mange af dine partnere har nået at få en firmabil inden for få måneder?

Med andre ord - du kommer til at bruge ekstraordinært meget tid på at skulle overbevise disse personer om fordelene ved dit koncept, i forhold til i stedet at tage fat i fat i personer, som aktivt søger eller ønsker forandring.

Jeg går ud fra, at du er ny i gamet? Og der skal selvfølgelig være plads til fodfejl - det lærer man også af. :-)

Lige meget om du er ny i gamet eller ej, så kan jeg MEGET varmt anbefale dig at kigge på nogle af Eric Worre's videoer fra Network Marketing Pro som du finder her:

http://networkmarketingpro.com/category/top-21-shows-by-views/

... samt læse nogle af Richard Brookes artikler - som du finder her:

http://blog.blissbusiness.com/category/articles/

Held og lykke med forretningen! Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)