Husk amino er til for at hjælpe folk
Amino er helt klart til for at hjælpe folk! Men folk er jo også andre end dig.
Hvis man ser på tråden, så har du fået en god sjat svar for leverandører, der gerne vil tage en dialog med dig og finde frem til en pris.
Hvis man ser på Ib's deltagelse, så har han også fået noget ud af tråden, nemlig et håb om at Tobias' ven vil lave en portal som Ib har lyst til at bruge.
Jeg har også selv fået noget ud af tråden, fordi jeg syntes det er sjovt at sparre omkring koncepter, og hvordan man trænger ind på markeder.
Så jeg kan ikke se hvem der ikke har fået noget ud af det.
Problemet er nok snarere at pga. din tilgang, nu er god grobund for en mere kvik iværksætter med håndportal, kan sparre med Ib om hvordan en håndværker portal skal være efter hans hoved.
Det er helt klart, at en håndværker portal der formår at nå de håndværkere der idag ikke gider de eksisterende, har en stor fremtid. Som tingene ser ud, ligner det at det bliver Tobias' ven fremfor dig.
Så er Amino er til for at folk kan hjælpe hinanden, men der er bare nogle der for mere ud af hjælpen end andre.
Men jeg mener nu ikke det er for sent for jer at blive klogere og komme ind i kampen.