Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til udvikling af en tilbudsside hvorr private og håndværker mødes

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias G:
Er lige blevet solgt for 20 millioner :)

Damm, det er lige før vi skulle starte en portal op, med de penge der er i dem....;)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:13

Tobias G:
Er lige blevet solgt for 20 millioner :)

Det vidste jeg godt i forvejn, pog derfor nævnede jeg netop denne. de nyer ejere North media er sikkert modtagelig for et nyt godt tilbud fra trådstarter, da ikke alle der projekter er overskudsforretninger, eks. www.ofir.dk -  Søndagsavisen har det vidst hellere ikke for godt ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:15

Koludabyg:
Damm, det er lige før vi skulle starte en portal op, med de penge der er i dem....;)

WinkJa kom du bare igang, og husk med ærlighed kommer man måske længst.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:24

Tobias G:
Og til håndværkerne, jeg kender en der er igang med en portal der netop tager ejerskab i hver enkelt sag, og man kun betaler hvis sagen bliver til noget (provision beregnet i forhold til den endelige opgave).
Wink

Den må vi håndværkere heller få navn på, så vi kan henvende til en seriøs.

Nu er det vel ikke sådan, at de enkelte bygherrer kan udvælge op til 3 håndværkere på de enkelte opgaver. Og at alle 3 håndværkere skal betale provision, selvom det kun er den ene håndværkere der laver og udfører opgaven.

Eller er der "virkelig" en portal der kun påregner og tager provision når håndværkeren har udført og opgaven og fået sin betaling. ???

Hvis ja til det sidste vil dette være super portal.

Eneste løsning er hvis en portal der er ejet af håndværker i fællesskab. Alle andre løsninger har en tendens til der går haj i den.  

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 23:33

Jeg sender ham linket hertil, så må vi se om han er klar til at inddrage eksterne personer...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 01:08

Hej ib

Det eneste var at vi efterlyste en pris på en portal , siden er tråden gået over gevind på grund af folk som dig som er negative for starten.

Det du skrev kunne virke truende og forstart af begynder du at himle op om svindlerer og hajer , syntes det er synd at du tager alle over en kam.

Fordi konen løber sin vej kommer man jo ikke til at hade alle kvinder

Du er ikke et hak bedre end andre , du underbyder mange mestre på div. portaler og lægger så alt komminikation på din egen hjemmeside

Jeg tror du skal ud at male lidt i den friske luft istedet for at sidde ved skrivebordet hele dagen og komiterer alt som folk skriver.

Husk amino er til for at hjælpe folk

og tilslut kan du jo gå det hele igennem for stavefejl - det er du jo så god til

Slut her fra

Syntes tråden skal lukkes

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:10

babygab:
Husk amino er til for at hjælpe folk

Amino er helt klart til for at hjælpe folk! Men folk er jo også andre end dig.

Hvis man ser på tråden, så har du fået en god sjat svar for leverandører, der gerne vil tage en dialog med dig og finde frem til en pris.

Hvis man ser på Ib's deltagelse, så har han også fået noget ud af tråden, nemlig et håb om at Tobias' ven vil lave en portal som Ib har lyst til at bruge.

Jeg har også selv fået noget ud af tråden, fordi jeg syntes det er sjovt at sparre omkring koncepter, og hvordan man trænger ind på markeder.

Så jeg kan ikke se hvem der ikke har fået noget ud af det.

Problemet er nok snarere at pga. din tilgang, nu er god grobund for en mere kvik iværksætter med håndportal, kan sparre med Ib om hvordan en håndværker portal skal være efter hans hoved.

Det er helt klart, at en håndværker portal der formår at nå de håndværkere der idag ikke gider de eksisterende, har en stor fremtid. Som tingene ser ud, ligner det at det bliver Tobias' ven fremfor dig.

Så er Amino er til for at folk kan hjælpe hinanden, men der er bare nogle der for mere ud af hjælpen end andre.

Men jeg mener nu ikke det er for sent for jer at blive klogere og komme ind i kampen. 

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 11:55

Der findes alt for mange "få 3 uforpligtende tilbud" portaler. En mere i den kategori er en dødsejler.

Jeg har selv roddet med et alternativ til disse portaler på et tidspunkt, men kom lidt væk fra det igen, da opstarten kræver at du enten har en partner med erfaring i at afgive tilbud, ansætter en der har, eller teamer op med lokale rundt i landet der kan tage sig af opgaven på freelance basis.

Idéen var at kunden kunne betale et mindre beløb for at få "os" til at udregne et tilbud til deres fordel, som et slags konsulent gebyr. På den måde ved de præcis hvad deres byggeprojekt max bør koste, og kan herefter afvise skyhøje tilbud fra håndværkere.

Jeg har igennem tiden hørt om mange der er blevet snydt af håndværkere, og derfor mener jeg at denne service mangler.

I kan se/læse lidt mere her: http://www.bygplanner.dk/

Hvis nogle skulle være interesseret i at overtage modellen, så skal jeg nok fortælle lidt mere om konceptet bag hvis i kontakter mig.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)