Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til udvikling af en tilbudsside hvorr private og håndværker mødes

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste vi søger er et tilbud på det vi skal have lavet , vi tvinger dig ikke til at være med , så jeg kan ikke fåstå den ophidselse fra dig ib , du har brugt portaler til at komme igang i mange år og nu har du så fået noget kommunalt arbejde , men det er ikke alle mestre som har fast arbejde nok og  så kunne vores portalside være et godt altranativ.

Du snakker om fusker firmaer og vi har startede forskellige tråde i håbet om at nogle går i fælden og vi får for meget modstand derfor giver vi ikke til kende.

Man kan ikke dømme alle over 1 kam og vi skal nok give os tilkende når vi syntes vi har en portal som fungerer for alle , og ærligheden er den vi skal leve af

Med venlig hilsen ........Wink

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:22

babygab:
Skal lige siges at vi er selv håndværksuddannet så vi har selv lidt forståelse for begge parter

Yes Håber I vil huske jeres baggrunde, også ved succes og fiasko.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:28

babygab:
men det er ikke alle mestre som har fast arbejde nok og  så kunne vores portalside være et godt altranativ.

Platte portaler som der er masser af, det må du også vide, ? også når du påstår at du oprindelig har en håndværksmæssig baggrund.

Hjælper ikke håndværkere med tynde ordrebøger. Det gør SEO (on-site) og Adwords, så de kan få det på egen side og ikke via diverse useriøse der tager dem i hoved og røv. Jeg har masser og kendskab til virkelig mange der er blevet snydt så vandet driver, og af diverse "SEO eksperter"

YesMen I fortjener alt muligt held og lykke hvis I er seriøse.

Ellers alt muligt ulykker herfra ved plattenslageri No

Og jeg skal gerne være behjælplig med at udbrede kendskabet til jeres "gøren og laden ".

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 05:05

Syntes det er synd at du Ib abildgaard , råd og mal hele tiden er efter folk som vil udvikle  , du lover bål og brand til alle som vil lave en håndværkerside ,det er det samme du næsten skriver hele tiden , du har også selv prøvet men det gik ikke derfor denne bitterhed måske?

Jeg håber du ser mere positivt på det hele når den lysere tid kommer os i møde ellers finders der jo gode læger.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:11

babygab:
 du har også selv prøvet men det gik ikke derfor denne bitterhed måske?

Hvad er det jeg selv har prøvet, må jeg spørge den anonyme om ?

Hvem er jeg efter der vil udvikle ? Kom gerne med eksempler ?

Men ja det er rigtig jeg er efter platte og anonyme håndværkerportaler

Oplyse gerne et par gode læger du benytter/har benyttet - babygab Det er måske børnelæger ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:12

Er det bare mig? eller er denne tråd ikke gået lidt af sporet?

Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 08:20

Jo det har du ret i ..

Vi vil meget gerne høre fra jer hvad som i syntes der mangler eller som kunne gøres bedre på sådan et håndværkersite.

Nogle gode ideer

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:24

babygab:

Vi vil meget gerne høre fra jer hvad som i syntes der mangler eller som kunne gøres bedre på sådan et håndværkersite.

Nogle gode ideer

Det er svært at komme med ide'er til hvad der mangler når vi ikke ved hvordan i vil lave sitet 100%.

Så dette spg kan nok bedst besvares når i har siden oppe.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

babygab:

Skriv endelig hvis i har en ide om  noget som mangler på sådan et site så vi kan gøre det bedre for jer håndværker

Er det ikke helt tydeligt hvad der mangler!!! En håndværker portal, som Ib kan lide!

Jeg troede faktisk ikke jeres projekt ville havde en kinamands chance. Men i dialogen med Ib er en fling af guldkorn.

Det vigtige er nu, at I finde en forretningsmodel som Ib kan lide, som I samtidigt mener kan lade sig gøre, for jer.

Så nu er spørgsmålet til dig Ib hvad skulle de håndværker portaler, som han og hans venner føler sig snydt af havde gjort anderledes, for de ikke følte sig snydt?

Mit gæt er at I nok kommer over i noget no-cure no-pay (altså hvor håndværkeren kunne betaler for de ordre der rent faktisk bliver til noget), en anden ide kunne være at lege med kunde demokrati og ejerskab, så håndværkerne på portalen, også ejer en bid af den, måske noget valgt advisory board til at afgøre faglige sager etc. samtidigt ligger der noget stærkt i sloganet af håndværkere for håndværkere.

Når der I har fundet frem til en model som Ib kan lide og ville anbefale til sine kolleger, så har I nok et projekt, det kan betale sig at gå videre med.

PS: Tag evt. dialogen her i tråden så andre også kan byde ind.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg vil blot lige følge op på at jeg har afsendt informationer til et godt tilbud på opsætning af jeres portal. Er du interesseret i yderligere oplysninger?

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)