Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til udvikling af en tilbudsside hvorr private og håndværker mødes

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Vi er 2 fyre som vil starte en portal som kan være forbindelsesled mellem folk som skal have lavet noget håndsværksarbejde og håndværkeren som søger arbejde

Vi har tænkt at den skal være lidt i stil med byggetilbud.dk og servicebyen , vi starter med et håndværk og vil så udvide med flere hvis det bliver aktuelt , så platformen vi starter på skal kunne udvideres.

Det skal være sådan at det produkt vi får er komplet og vi så kan regulerer i det daglige og vil så gerne have  pris på en  tryghedsaftale tilknyttet siden med henblik på kommende problemer

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:45

Det lyder som en brandgod idé i har fået dér.

Vi er meget interesseret i at tage jeres udfordring op og for tiden kan vi give jer et rigtig billigt tilbud, da vi kører kampagnetilbud på webdesigns. Så vil i sende en mail til salg@danhost.dk med lidt mere information og så får i efterfølgende et billigt tilbud.

Vi vil lave jeres hjemmeside med et indbygget CMS-system, der giver jer den letteste måde at vedligeholde og opdatere jeres side. Når du nævner at i skal have mulighed for udvidelse, er dette ganske nemt og garanteret også billigt. For i første omgang er CMS-systemet opbygget så i frit kan oprette et ubegrænset antal sider - uden yderligere omkostninger!

Og en tryghedsaftale er intet problem. Danhost adskiller sig fra de andre udbydere ved at vi både vægter en høj service, vores support er gratis og kvalitet samt stabilitet er et must. Dertil er alle vores servere fuldt ud sikret og du vil som kunde altid kunne få den nødvendige sikkerhed.

Du er meget velkommen til at læse mere om Danhost på vores hjemmeside.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:56
Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Fra  Flexintra Skrevet kl. 09:00

Jamen jeg vil da også gerne byde ind på denne opgave. Giv mig et ring på 31621422. Eller send mig en PB med nærmere informationer om hvad jeres system skal kunne. Jeg er sikker på, at vi nok kan finde en pris der passer alle

Ha' en god dag

CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:54

babygab:
Vi er 2 fyre som vil starte en portal som kan være forbindelsesled mellem folk som skal have lavet noget håndsværksarbejde og håndværkeren som søger arbejde

Personligt synes jeg det er fint du har ambitioner om at finde flere seriøse bygherrer/kunder.

Jeg formoder også, at det er håndværkerne der skal betale ”gildet”.

De mere erfarne er efterhånden godt og grundigt trætte af flere useriøse håndværkerportaler.

Du burde også se disse 2 tråde http://www.amino.dk/forums/t/154750.aspx denne har du selv oprettet, men der var måske for meget modstand ? siden du valgte og oprette en ny, i håbet om at nye kunne gå i fælden.

Denne her kan du også lære af http://www.amino.dk/forums/t/153876.aspx

Jeg ved ikke hvad der kommer først udviklerne eller kunderne ? Jeg ville satse på det sidste og at der er et behov.

Efter min bedste mening er der overhovedet intet behov for flere portaler. Og man kunne håbe at disse også ryg i www.hajnettet.dk som det heldigvis er lykkedes at få nogle annoncesælgere i.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:10

Danhost ApS:
Det lyder som en brandgod idé i har fået dér.

For hvem ? Kunderne/bygherrerne har rigeligt og kunne surffe rundt i.

Håndværkerne ? Dem kan I ikke vride mere ud af. Lykkedes det alleigevel og få nogle i fælden, har de drejet nøgle når I skal fornye abb. eller de forhåbelig er blevet klogere.

Det troede disse også, der kaldte sig Sikkerbyg”. Som også tog røven på en masse håndværkere. Indtil de selv fik deres egen medicin og smage og måtte en tur i Skifteretten som de har prøvet masser af gange. Nemlig den ene konkurs efter den anden.

https://www.google.dk/#hl=da&gs_nf=1&cp=8&gs_id=u&xhr=t&q=sikkerbyg&pf=p&output=search&sclient=psy-ab&pbx=1&oq=sikkerby&aq=0&aqi=g3&aql=&gs_sm=&gs_upl=&gs_l=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=7f79d285db37f9a&biw=1680&bih=761

Nu har de oprettet endnu en portal de kalder tilbudibyen.dk Og de er igen parat til at tage røven på en masse uskyldige, denne gang er det ikke så meget håndværkere med detailhandlere, restauranter m.m.

Når der ikke er seriøse personer bag portaler noget fanden har skabt.

WinkJeg undrer mig bl.a. over at de 2 tråde oppeover at personerne er mere eller mindre anomyme. Hvorfor træder I ikke ”ordentlig” frem så man kan se hvem I er ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Babygab

Som I kan se, af tråden er der masser af leveredører der bejler til jeres ordre, og syntes det er en fantatisk ide I har fået.

Desværre ligner det ud fra, hvad I skriver en rigtigt dårlig ide. (Bemærk, jeg siger ikke jeres ide er dårlig, det kender jeg den slet ikke grundigt nok til), men som I beskriver jeres ide ligner den klart en dødssejler, fordi markedet er blod rødt og I ikke har nævnt en eneste god grund til at I vil få succes.

Sådanne leverandører har I ikke brug for, en leverandør der smiler og tager jeres penge, mens I stødt sejler imod afgrunden, er et farligt og dyrt bekendskab.

I mine øjne skal I vælge en leverandør, der er kritisk overfor jeres forretningsplan og kan give jer kvalificeret sparring. Allerhelst skulle I finde en udviklingspartner som er villig til at påtage en del af risikoen ved projektet.

Just my 50 cents!

(Sorry, til alle de leverandører der føler sig trådte over tæerne, men helt ærligt når man jubler over ideen en håndværker portal, så ved I også at man for alvor har solgt ud)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:43

Lundsby:
(Sorry, til alle de leverandører der føler sig trådte over tæerne, men helt ærligt når man jubler over ideen en håndværker portal, så ved I også at man for alvor har solgt ud)

Yes

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:54

Ide'en er prøvet rigtig mange gange.

Om jeres side/ide kan blive til noget afhænger helt klart af om i kan levere noget som de andre sites ikke kan, i skal gøres det bedre ellers taber i.

Se bare http://www.e-takeaway.dk/ de har lavet en konkurant til Just-Eat de har været på banen i nogle år, men det går dem ikke nær så godt som Just-Eat. Hvorfor???? Fordi de ikke har noget ekstra/federe at byde på end Just-Eat.dk

Så skal jeres Ide vinde markedet, skal i kommer op med en service som de andre ikke har.

Personligt ville jeg syntes det var super fedt hvis der fandtes sådan et site, men dem som er, er ikke fede, og er der et godt site, så har jeg ikke fundet dem endnu, og så gør de ikke noget for at markedsføre sig selv.

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:44

Skriv endelig hvis i har en ide om  noget som mangler på sådan et site så vi kan gøre det bedre for jer håndværker

Skal lige siges at vi er selv håndværksuddannet så vi har selv lidt forståelse for begge parter

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)