Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fixxes.dk tilbyder ALLE håndværkere, og selvstændige service virksomheder gratis links til deres hjemmesider!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Som overskriften fortæller, så tilbyder vi gratis links til alle selvstændige håndværkere, handymænd, automekanikere, service-virksomheder små som store!!

Det eneste I/du skal gøre, er at tilmelde dig www.fixxes.dk og via oprettelsen skrive din virksomheds webadresse, og selvfølgelig mange andre oplysninger herom. Se eks. længere ned.  

Det er 112 % gratis, og man kan altid udmelde sig igen, hvis det er det man får lyst til.

Til de håndværkere, mv. som ikke har eget website, så har du nu muligheden for at oprette eget website via fixxes.dk og beskrive dit firma, dine projekter, eller blot fortælle om dine kompetencer med tekst, billeder og dokumenter, som fx PDF, Word, mm.   Her har du mulighed for at henvise til dit tlf. nr., firmaadresse mv.

Se et eks. her: www.testfirma.fixxes.dk.

Ikke nok med det, så kan du faktisk også gratis byde på alle de opgaver som bliver oprettet på siden. plus rigtig mange andre fordele.

Som sagt, det er gratis og uforpligtende.

Respekter venligst, at ovenstående mulighed, kun er for ovennævnte målgruppe.

God søndag til alle :)

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Fra Århus
Tilmeldt 17. Jan 12
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 17:58
http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:02

Godaften til "Fyren fra Århus" !

Jeg antager at jeg fortsat har et link på håndværker portalen

Ellers må du gerne tilføje www.raad-mal.dk

Lyder spændende med de nye tiltag. Der er masser og tage fat i. Du har jo en anden kollega i Århus servicebyen

Mange af de eksistrende portaler har efterhånden dårligt image hos diverse håndværker. Så velkommen til hvis du vil gøre en forskel.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jan 12
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 21:21

Hej Ib

Det har du da, du er både reg. med din egen hjemmeside http://raad-mal.dk/, og http://raadogmal.fixxes.dk/

Jeg mener da bestemt, at vores koncept er helt anderledes og mere troværdi. Vi har på ingen måde ting at skjule for hverken brugere af siden, eller tilmeldte håndværkere, da det hele forgår åbent på siden. Vi lover på ingen måde (ligesom mange andre håndværkerportaler gøre) håndværkerene, flere sms'er med mange opgaver hver eneste dag, og dermed kræve flere tusinde kroner af dem, eller andet.

Fixxes.dk er mere en webbaseret auktionsside hvor håndværkere byder på jobs, og hvor konsumenter vælger den rigtige håndværker baseret på håndværkerens pris, kvalitet og følgende referencer fra tidligere kunder. Altså en gratis service der hjælper både konsumenter og håndværkere til at løse og finde opgaver.

Mvh.

Fyren fra Århus :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fyren fra Århus:
Altså en gratis service der hjælper både konsumenter og håndværkere til at løse og finde opgaver

Hvordan kan en service/portal køre gratis ?

Der skal vel komme penge/indtjening et sted fra ?

Er der tale om sort arbejde ?

Nogle af de bud priser jeg har set har intet med virkeligheden og "markedspriser" at gøre. det ses bl.a, også på de enorme udsving der er på budpriserne

Hvordan skelner I imellem seriøse opgaver (opgaver der virkelig skal laves) ? Og opgaver hvor kun udbyder ønsker en uforpligtende pris ?

Hvordan vilI kunne forlange at der kan gives bud på ikke veldefinerede opgaver med bl.a. diverse manglende oplysninger fra opgavestiller ?

Hvad med forholdet/tilliden imellem udbyder (bygherre) og opgaverløser(håndværker). Når den ene part nyder anonymitet og den anden part fuld offentlighed

Hvis "jeres" håndværkere kører til så lave priser risikerer I også at denne/disse er gået konkurs inden eller under opgavens løsning 

Jeres forgængere havde vist ikke særligt meget succes med konceptet ?

Jeg har selv stået hos jer i gennem flere år, uden at haft hørt en dyt

Din egen anonyminitet ? "Fyren fra Århus" ?

Hvis et koncept (portal) skal have succes hos håndværkere, er det et sted hvor seriøse opgaverstillere kommer, og hvor portalen har scannet opgaverne ordentlig. Hvis ikke så kan håndværkeren bruge en masse tid på tilbudsgivning m.m. på useriøse henvendelser, som måske udmunder i latterlige lave priser og folk der hellere ikke vel betale i sidste ene.

Håndværkere finder efterhånden ud af at SEO og adwords er sagen og ikke useriøse portaler, som lover guld og grønne skove.

Og sådan kunne jeg sikkert blive ved

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jan 12
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 14:52

Hej Ib, sikke mange spørgsmål du stiller der, men også rigtig gode spm. :)

Jamen, jeg kan da starte med at sige, at vi på ingen måde formidler eller opfordre til sort arbejde.

Hvis du kigger under vores kriterier for optagelse af håndværkere, så vil du faktisk se, at Alle vores håndværkere SKAL være registrerede firmaer med et CVR-nummer. Dette for at sikre kvalitet og seriøsitet blandt vores medlemmer. Vi gør faktisk alt hvad vi kan for at skabe kontakten til pålidelige håndværkervirksomheder, som er seriøse omkring deres arbejde.

Meningen med at kontaktoplysninger (herunder navn og tlf.nr) til udbydere er skjulte, er simpelthen fordi vi udelukkende ønsker at KUN vores tilmeldte og moms-registrerede håndværkere skal kunne komme i kontakt med dem via vores intern besked-system (håndværkeren har også her mulighed for at spørge ind til flere detaljer omkring opgaven, eller blot bede om et tlf.nr. så man kan ringe til vedkommende og spørge løs) Vi opfordrer faktisk alle bygherre under oprettelse af en opgave til at beskrive opgaven så godt og så udførligt som muligt, med tekst, billeder, og evt. dokumenter, og vi gør ekstra opmærksom på, at de skal huske at skrive om de ønsker en pris pr. m2, eller for eks. en fastpris for hele opgaven.

Tanken bag skjulte kontaktoplysninger, er netop med til at beskytte samt sikre at bygherre ikke bliver kimet ned af ALLE, her under ikke moms registrerede ''håndværkere'' som bare vil tilbyde sort arbejde. Så jeg mener da bestem, at det er en god tanke som ligger bag.  

Hvis man kigger under tidligere referencer, så kan man se, at der er udført nogle opgaver, hvor både udbyderen og håndværkeren var yderst tilfreds, så det virker da:) DOG vil jeg give dig ret i, at der ikke er så mange opgaver endnu, og det er netop det vi arbejder RIGTIG hårdt på, og håber på, at flere og flere begynder at bruge vores service, for på den måde at sikre mere volume for alle parter.

og ja, SEO og Google er noget af det bedste man kan gøre for at skaffe flere kunder. Ingen tvivl om det.

Jeg er på ingen måde anonym. Der er et par rare Amino'er som kaldte mig 'ham fyren fra Århus i starten, og det syntes jeg var lidt sjovt, så derfor :) Jeg hedder for øvrigt Fadi Nazeh, og bor i Århus (Du kan læse lidt mere under min profil:) hvis du er int. selvfølgelig :) 

Om hvordan vi kan køre det gratis!! Det er heldigvis ikke noget vi lever af endnu, og idet vi kun har små udgifter til webhosting, så er det faktisk ikke noget problem at køre denne service helt gratis.

God søndag :)

Mvh

Fadi (Fyren fra Århus:)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:32

Ja endnu en der tror man kan spinde guld på håndværkerportal.

http://www.amino.dk/forums/t/154750.aspx#1045788

Men hvad sålænge håndværkere betaler løber det vel rundt, men hvor længe jhar håndværkere råd til det ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)