Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan virker min side på dig?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

1) fjern counter i bunden (hørte til 90'erne)

2) Forbedre dine meta-titles og meta-description

3) indsæt en kontaktformular på siden, således at kunden kan skrive direkte til dig fra siden (kan se det er meget populært på min side: http://www.progadget.dk/kontakt/ )

Lige hvad jeg i første omgang ville ændre.

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:29

Flot side - rigtig flot design - enkel og overskuelig - men jeg mangler en masse svar - hvem er i, hvad kan i gøre for mig og hvordan?

Det er muligt at svarene ligger derinde et sted - men de er i hvert fald for svært tilgængelige, og online kunder er utålmodige - de vil have svar på deres spørgsmål hurtigt og nemt - ellers er de videre til næste side.

Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Solenergi-plus Skrevet kl. 12:45
Hvem er vi?
Evt referencer
"Tekstleverandør"
Pakkeløsning

Rigtig gode ideer - mange tak til alle for de fine ord og ideer. ----  Nyder den konstruktive kritik, da det hjælper at få en masse øjne på den. MEN: Dog forstår jeg ikke helt kritikken i forbindelse med Kontaktinformationer... Nederst på siden i den transparente ramme, ligger følgende: Tæller Solenergi-plus | 8370 Hadsten | Send en mail | 60 80 39 99 FB Twitter og RSS

RSS virker ikke endnu, ved jeg. Kan godt se der kan være CVR-nr. dernede og min postboks. Plus at det kan gøres bedre. Men hver side indeholder netop tlf. og e-mail. Så man kan hurtigt komme i kontakt med mig. At det kan stå rodet kan godt have noget at gøre med hvor gammel en browser man kører med.
Der er bl.a. brugt CSS3, og ældre IE browsere kan ikke vise rammen.

Den skulle dog gerne med nyere browsere (både IE, Chrome, Firefox o.l.) se således ud: http://www.solenergi-plus.dk/images/bunden.jpg 

_________ Men igen... Jeg takker for de mange beskeder. For måske er det bare mig og ham der laver siden der synes det ser godt ud? 
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Solenergi-plus Skrevet kl. 12:52

1) fjern counter i bunden (hørte til 90'erne) - det er nok mig der er lidt gammeldags på det punkt.

2) Forbedre dine meta-titles og meta-description. Ja, de er også under opbygning. De skal nok blive bedre. Siden er forsat ikke 100% færdig.

3) indsæt en kontaktformular på siden, således at kunden kan skrive direkte til dig fra siden (kan se det er meget populært på min side: http://www.progadget.dk/kontakt/ )
- God idé! 

Mere overskueligt med hvad man kan ... Tak, den er taget til eftertragtning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:22

social medier på siden ,der mangler google plus på siden , da de social medier er blevet vigtigere ifølge google

kontakt siden må gerne stå cvr nummer , det skaber endnu mere troværdighed over siden og en kontaktformular der også derved er det lettere at kontakte .

Et cvr nummer i fodnoten vil også skab mere troværdighed over siden

priserne , salgsbetingelserne og alle de sider phf filer ville jeg lave i normale sider det er langt lettere at søgeord optimere normale HTML sider

sporgene de andre undersider de er ekstrem svære at bemærke lav et uk flag, tyskflag , spansk flag

jeres kerne ord alternative energi , sol energi lav nogle h1 overskrifter med det og byg op interne links mod jeres kerne ord på siden , øverste h1 sol energi ,de par gange nu solenergi nævnes linker du hen til den side der omhandler dette emme , det styrker sidens links struktur  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:30

Hej fin hjemmeside,

men syntes at billederne trækker hjemmeside designet gevaldigt ned!

Der skal noget knald på de billeder der, godt med sol og så nogle pæne lækre huse,

skidt være med at det er dem der måske ikke har et lækkert hus at sætte det på der er mulige købere, men det skal se godt ud ved præsentation og førstehåndsindtryk og folk får lyst til at læse mere og måske købe på sigt.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:31

BjarnePlus:

Hej Alexander

Det undskylder jeg selvfølgelig hvis det står uklart.

Men det drejer sig om hjemmesiden i min signatur.

http://www.solenergi-plus.dk

Hej Bjarne

Jeg kan ikke se din signatur fordi jeg har valgt at slå reklamer fra på Amino :) Men flot side...

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 15:59

Hvor bliver dit CVR-nummer af? Få sat det på, så kører det!

Rigtig fin side! :-)

- Jonathan

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:02

Hej Bjarne.

Jeg går selv på DJH som elektrikker lidt sjovt synes jeg.

NÅ! På Priser siden, synes jeg du skal fremhæve dine links med en anden farve evt. som knapper eller med understreg, jeg kunne ikke se det var link så jeg blev lidt forvirret :)

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Solenergi-plus Skrevet kl. 16:09

Kære Bent Olsen!

Tak for dine bemærkninger til min nye side, konstruktivt som jeg vil få gjort noget ved,men går du ind under priserne, finder ud af hvad der skal til for at dække dit forbrug på årsbasis, der finder du prisen på paneler inverter montage m. m. slut pris er prisen på dit anlæg,inkl. moms prisen for elinstallatør tilslutning, fra og til inverter og el-målerfor anmdeldelse til el-værkel, for at få skiftet el-måler, evt. yderligere forsikring på inverter til 20 år..

Du er meget velkommen tilbage eller ringe på 60803999.

Med venlig hilsen

Bjarne Petersen

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)