Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM uhæderligt?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:
jeg er helt uenig med dig jeg skrev generelt hvor har jeg skrevet det , det skrev jeg ej

Jeg tolkede dette:

Mikael christiansen:
men kunne mlm ikke bruge adwords og de andre reklame medier det tror jeg på det ville hjælpe hele branchen op ad

... som at du mente, at der ville være mindre manipulation hvis der blev brugt mere online reklame. 

Men jeg kan forstå på dig - at det nærmere er den efterfølgende bevisførelse du tænker på - og det kan du selvfølgelig have ret i. 

Det er dog stadig ulovligt at vildlede via mundtlig markedsføring også - men det er selvfølgelig sværere at bevise. 

jeg tror mange frygter alle de mundlige aftaler , men nu er jeg jura ekspert og jeg tænker mon ikke det er lovligt at man aftaler alt hvad der snakkes i forretnings øje bliver optaget vi jo mobil telefoner med mere der kan optage i dag ,

jeg ved mange frygter jo netop det lovet ikke holdes så bare man ved sagte er i ordne ville folk stille meget mindre spørgsmål ved mlm og alle der laver direkte salg mundtligt 

alt hvad snakker som ven og ven imellem hinanden slår man optager fra , det bare en ide , hvad der kunne gøres , jeg tror det vil øge tilliden til alt med direkte salg mundtlige aftaler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:04

David Brodin Larsen:

Er MLM uhæderligt?

Kunne det være en mulighed at du begrunder dit svar?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Slot:

Kunne det være en mulighed at du begrunder dit svar?

Hej Martin,

Han lever af at lave selskabsrådgivning - så han er nok sur over, at der ikke er noget at rådgive MLM-forhandlere om, da de jo får deres deres rådgivning og sparring gratis fra firmaet. Wink

På hans hjemmeside står der i øvrigt:

'Enhver kan tage fejl, men kun et fæ vil fremture i sin fejltagelse'

og:

'Den der lever skjult - lever godt'

Så du skal nok ikke regne med yderligere kommentarer fra den kant. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 23:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:
så han er nok sur over, at der ikke er noget at rådgive MLM-forhandlere om

Nu har jeg faktisk et par mlm kunder, og selvom jeg ikke bryder mig om deres forretningskoncept, så gør jeg selvfølgelig hvad jeg kan for at give dem den bedst mulige rådgivning udfra den måde de har valgt at drive deres forretninger. Men mit kendskab til disse kunder har absolut ikke ændret min holdning til mlm marketing.

At Elgiganten har en dårlig salgsetik kan jeg ikke se er et forsvar for MLM...

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

David Brodin Larsen:

Allan I:
så han er nok sur over, at der ikke er noget at rådgive MLM-forhandlere om

Nu har jeg faktisk et par mlm kunder, og selvom jeg ikke bryder mig om deres forretningskoncept, så gør jeg selvfølgelig hvad jeg kan for at give dem den bedst mulige rådgivning udfra den måde de har valgt at drive deres forretninger. Men mit kendskab til disse kunder har absolut ikke ændret min holdning til mlm marketing.

Giver dig en stjerne...Kunne ALDRIG finde på at hænge en kunde ud offentlig som værende uhæderlig. Og andenhåndsviden tja...hvordan skal jeg sige det mildt...er ubrugelig...Tager man forbi en coach, forretningsudvikler o.lign. siger de stort set det samme...skal du lære hvordan man driver en restaurant, så spørger du heller ikke en der har fejlet eller har forsøgt sig med en købmandsbutik. Man finder en der har gjort det.

Og som Robbins siger, vil man opnå en succes, så skal man finde en der har gjort det samme og lære af denne.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:49

David Brodin Larsen:

OK - tak for svaret, men kan du uddybe lidt yderligere?

Er det firmaerne der har et uhæderligt koncept eller er det personerne der driver deres egen personlige MLM-forretning på en uhæderlig måde?

Og hvad er det, der gør det uhæderligt?

David Brodin Larsen:

Helt enig.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

mlm er ikke uhæderligt, men bliver gjort uhæderligt fra tre sider. Nogle som er i mlm er pågående ivrige. Modstanderne har ofte set noget om mlm i fjernsynet og kender et dumt svin og deres fordømmelse bærer ofte mere præg af deres oplevelse af retorikken i mlm end selve mlm metoden. Og dem som man gerne vil have med har også set en udsendelse i fjernsynet om mlm og kender et dumt svin og så er det nok pyramide.Jeg har kun hørt to reelle begrundelser for ikke at deltage i mlm. Det ene er at det lugter for meget af "hjælp mig med at blive rig" og det andet var en som sagde at det var godt nok, men han havde ikke tillid til folks loyalitet.

Men mlm er en anderledes måde at tjene penge på. Formidler af tallenes progressivitet pakket ind i forskellige forhold. I grunden ikke særlig interessant, men burde modtages som en respektabel mulighed.Jeg har stor respekt for dem som er i mlm for de viser initiativ og gå-på mod.

Personlig har jeg ikke fået nogen med og det er lige før jeg er glad for det for jeg vil ikke byde folk den erfaring jeg gjort med al den fjollede retorik og modstand de kommer til at møde. Overvejer alvorligt at holde op.

De bedste hilsner

Hans Peter Rebien

Sorø

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans,

hpr:
Jeg har stor respekt for dem som er i mlm for de viser initiativ og gå-på mod.

Så enkelt kan det siges - er af den opfattelse, nu - efter deltagelse i mange lange til trivialitet-debatter her i Amino, at tråde af denne karakter ikke fremmer noget som helst måske tvært imod!

Lad dog modstanderne være og tal med ALLE DE DER KAN SE MULIGHEDERNER I FORRETNINGEN -

Nogle kan lide moderen andre datteren få tager dem begge og så videre til den næste!

Alt det MLM-sludder: er det ikke ved at være nok nu! 

Hvis debat om det så find dem der vil anvende tid og som vil forstå forretningen og emnet!    Wink

JOMA Company - Selvstændig med konsulent -og handelsvirksomhed!   

Iværksætter med Network Marketing 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)