Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug din iPhone som betalingsterminal

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har været med på en BETA-test her i Danmark, og jeg er positivt overrasket. Det fungerer super godt og det går lynhurtigt. Kortlæseren fungerer perfekt, og det er fantastisk at man kan oprette et produktkatalog med billeder hvis man bruger en iPad. Featuren med at man kan få tilsendt en kvittering på mail er rigtigt smart.

Så klart et kæmpe thumbs up - det bliver rigtigt spændende at følge udviklingen for iZettle. Produktet har kæmpe potientale ihvertfald.

Det bliver også spændende at se hvordan forbrugerne tager imod den nye måde at betale med kreditkort på. Indtil videre har der skulle en lille forklaring til - men ellers har folk ikke været så skeptiske..

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:

Vi har været med på en BETA-test her i Danmark, og jeg er positivt overrasket. Det fungerer super godt og det går lynhurtigt. Kortlæseren fungerer perfekt, og det er fantastisk at man kan oprette et produktkatalog med billeder hvis man bruger en iPad. Featuren med at man kan få tilsendt en kvittering på mail er rigtigt smart.

Så klart et kæmpe thumbs up - det bliver rigtigt spændende at følge udviklingen for iZettle. Produktet har kæmpe potientale ihvertfald.

Det bliver også spændende at se hvordan forbrugerne tager imod den nye måde at betale med kreditkort på. Indtil videre har der skulle en lille forklaring til - men ellers har folk ikke været så skeptiske..

Det lyder rigtig spændende. En af de ting jeg bl.a. gerne ville have svar på, var netop hvordan hardwaren fungerede. Men det lyder til at den læser det meste?

Har i brugt den i områder med mindre god dækning i form af Edge eksempelvis, eller har i kun kørt på 3G?

Har i afprøvet det på iPad udelukkende, eller også iPhone? Hvis i brugte iPhone også, hvad sagde kunderne til det?

Mht. udbetaling til egen konto, er det så forløbet smertefrit?

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:
En af de ting jeg bl.a. gerne ville have svar på, var netop hvordan hardwaren fungerede. Men det lyder til at den læser det meste?

Kortlæseren snupper alt hvad vi endnu har været ude for - dvs alle kort med chip, pånær Dankort (Visa/Dankort er intet problem). Også debitkort fungerer som en leg.
Eneste minus er at du kun kan tage chip, ellers skal man igang med at taste kortnummer, udløbsdato osv manuelt ind og det er simpelthen for besværligt. Men chip er vel fremtiden så Visa Electron bliver vel stille og roligt udfaset.

Lars Østergaard:
Har i brugt den i områder med mindre god dækning i form af Edge eksempelvis, eller har i kun kørt på 3G?

Ja - det er klart at det tager længere tid hvis man kun har en edge-forbindelse at gøre godt med, men det gør det jo ligemeget om du bruger en mobil dankortterminal eller du bruger iZettle. Jeg vil stadig vove den påstand at iZettle er hurtigere end (langt de fleste) mobile dankortterminaler :-)

Lars Østergaard:
Har i afprøvet det på iPad udelukkende, eller også iPhone? Hvis i brugte iPhone også, hvad sagde kunderne til det?

Vi har testet iPad'en af på os selv, da vi endnu ikke har en med 3G desværre. Ude i felten har vi kun brugt iPhone og det lader ikke til at være det store problem. Igen skal folk lige have forklaret hvordan og hvorledes det hænger sammen, men ellers spiller det 100%.

Lars Østergaard:
Mht. udbetaling til egen konto, er det så forløbet smertefrit?

Vi har endnu ikke oplevet nogle problemer, jeg er ret sikker på at vi har haft alle overførsler på vores egen konto 2 dage efter transaktionen blev gennemført over iZettle. Og det er ligegyldigt om det har været debitkort eller ej :-)


Håber det er noget du kan bruge. 

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set den type produkt her i USA i flere år, og Apple butikkerne sælger kortlæsere til $99. De bliver meget brugt på grønttorvet og lignende steder hvor der ikke er andre muligheder for kortbetaling.

Jeg synes at det er genialt!

Mvh Carsten

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:

Håber det er noget du kan bruge. 

Det er det helt klart. Mange tak for svarene :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan en har jeg ventet længe på ! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes også Square, der kun tager 2.75% hvor iZettle tager 1.50 DKK + 2.75%
Men hvis du indtaster kreditkortnumrene manuelt med Squarevil prisen være 3,5+ 15¢ pr. transaktion

Kilder: Square – Pricing og Pricing | iZettle

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl Pedersen:

Der findes også Square, der kun tager 2.75% hvor iZettle tager 1.50 DKK + 2.75%
Men hvis du indtaster kreditkortnumrene manuelt med Squarevil prisen være 3,5+ 15¢ pr. transaktion

Kilder: Square – Pricing og Pricing | iZettle

Så vidt jeg kan læse mig frem til er det ikke muligt at bruge denne tjeneste i Danmark endnu.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:
Det fungerer super godt og det går lynhurtigt. Kortlæseren fungerer perfekt, og det er fantastisk at man kan oprette et produktkatalog med billeder hvis man bruger en iPad. Featuren med at man kan få tilsendt en kvittering på mail er rigtigt smart.

Lyder super - lige hvad vi manglede til vores homeparties med kosmetik og makeup i Jivana. Har nu tilmeldt os og venter ivrig på kortlæser.

Første kig på app ser meget lovende ud.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Emil Stahl Pedersen:

Der findes også Square, der kun tager 2.75% hvor iZettle tager 1.50 DKK + 2.75%
Men hvis du indtaster kreditkortnumrene manuelt med Squarevil prisen være 3,5+ 15¢ pr. transaktion

Kilder: Square – Pricing og Pricing | iZettle

Så vidt jeg kan læse mig frem til er det ikke muligt at bruge denne tjeneste i Danmark endnu.

Yep - jeg har også haft kigget på Square til mobil betaling  og blev skuffet over de ikke understøttede DK endnu.
Giver iZettle en god chance for at nappe en del af markedet hvis de er hurtige nok. 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)