Jeg tilmeldte mig forrige lørdag (den 3. tror jeg) og om mandagen læste jeg at der næsten ingen kortlæsere til private var tilbage og at der også kun var få til virksomheder. I fredags sent om aftenen fik jeg en mail om at min kortlæser var afsendt og jeg venter nu på at den ankommer...
Tror at chancen for at modtage nogen nu er ret lille. Bare så forhåbningerne ikke bliver sat for højt.
Men held og lykke med det... indtild videre er det en fed app som kun bliver bedre når min reader kommer... :D
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
Vedrørende gebyret så er 2.75 % åbenbart standard raten for internationale kreditkort, ihvertfald for de nye mobile payments services.
Men mon ikke konkurrencen slår igennem, der er rigtig mange mobile payments services på vej.
Nu bestemmer udbyderne ik gebyret, men det gør Visa og Mastercard... Så det er næppe de store besparelser der kommer, hvis der kun kommer man små udbydere uden volumen til at forhandle gebyret ned...