Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug din iPhone som betalingsterminal

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Transaktionen skal mindst være på omkring 1$ - Læste det et sted på deres hjemmeside.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:25

Kim Hjortholm:

Lars Østergaard:
(det kostede mig 1,5kr + 2,75kr),

Hmm, havde tænkt mig en test transaktion på 50 øre = 1,5 kr + 0,01375 kr

Der er et minimum på 10kr pr. transaktion.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 18:30

Jeg tilmeldte mig forrige lørdag (den 3. tror jeg) og om mandagen læste jeg at der næsten ingen kortlæsere til private var tilbage og at der også kun var få til virksomheder. I fredags sent om aftenen fik jeg en mail om at min kortlæser var afsendt og jeg venter nu på at den ankommer...

Tror at chancen for at modtage nogen nu er ret lille. Bare så forhåbningerne ikke bliver sat for højt.

Men held og lykke med det... indtild videre er det en fed app som kun bliver bedre når min reader kommer... :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 18:37

Emil Stahl Pedersen:
Transaktionen skal mindst være på omkring 1$

OK

Vedrørende gebyret så er 2.75 % åbenbart standard raten for internationale kreditkort, ihvertfald for de nye mobile payments services.

Men mon ikke konkurrencen slår igennem, der er rigtig mange mobile payments services på vej.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:41

Kim Hjortholm:

Emil Stahl Pedersen:
Transaktionen skal mindst være på omkring 1$

OK

Vedrørende gebyret så er 2.75 % åbenbart standard raten for internationale kreditkort, ihvertfald for de nye mobile payments services.

Men mon ikke konkurrencen slår igennem, der er rigtig mange mobile payments services på vej.

Nu bestemmer udbyderne ik gebyret, men det gør Visa og Mastercard... Så det er næppe de store besparelser der kommer, hvis der kun kommer man små udbydere uden volumen til at forhandle gebyret ned...

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 18:43
Side 4 ud af 4 (36 indlæg)