intet er umuligt for den der bære viljen i hjertet :-)
ingen troede ej heller på at man kunne køre fra kbh-århus på 2,5 timer da jeg kørte for de grønne bude.
men det gjorde jeg ;-)
Hvis du køre som en sindsyg og er skide ligeglade med dine medtrafikanter, så kan det lade sig gøre.
Synes ikke alle som skriver til dig i denne tråd kan trænge ind til dig, så spring ud i det og gør dig dine egne erfaringer, en ting er sikkert, du bliver fattig på det, men så har du prøvet det af :-)
Men hvor ofte falder man på en scooter helt ærligt :-)
Igen har du ikke undersøgt tingene ordentligt.
En scooter er det mest farlige køretøj og slår flest mennesker ihjel hvert år. Så der er rigtig stor chance for at du bliver kørt ned eller selv køre ind i nogen eller noget.
Hvis det er så stort et problem, så har man nogle små drenge, der køre rundt for 50 kr i timen.
Stop nu mens legen er god, det er jo underbetaling eller sort arbejde du er ude i der, du virker ikke til at have sat dig ind i noget som helst, jeg spilder vist min tid her...slut.
100 kr. bare for udbringningen... ud over selve varerne. Sådanne kunder findes der mange af. Andet produkt ja.. men til kr. 50 ville jeg da også selv gerne sidde med fødderne oppe og på mad fra bk leveret :-)
Man får vidst 60 kroner i timen som kassedame i netto :)
Men jeg kan egentlig godt lide din idé. Jeg er dog alligevel enig med de andre aminoer i nogle ting som:
1. Undersøg alt det der med forsikring, om det er muligt at ansætte nogle unge til at køre rundt for dig og få dine udgifter til at gå op med din indkomst.
2. Få evt. en aftale med mcdonalds hvis det er muligt.
3. Prøv at se om du kan undersøge hvor mange der kunne være interesseret i sådan en service.
Kan du gøre sådan nogle småting klar for dig selv og arbejde for det kan jeg da ikke se det gå så galt. Har hørt idéer der var værre, men blev til store succeser :) Med al respekt for de andre aminoer, så forstår jeg altså ikke helt den skepsis trådstarter bliver mødt med. Det er ikke en dårlig idé, men det er jo også bare min mening :) Held og lykke med det.