Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folks mening om konceptet "udbring af McDonalds mad"

Side 3 ud af 13 (124 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke helt gennemtænkt, Sander :-)   Dine driftsomkostninger vil - udfra dit indlæg - fortsat være langt større end din indtægt.

Kunne du få et samarbejde med en McDonalds, således du fik 30-40% rabat..... Så havde historien været en anden - Men McDonalds har bare ingen interesse i et sådan projekt. De mangler ikke kunder og har vitterligt meget at miste.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

det var bare et eksempel jo med de 20 ordre.

Gå ikke så meget op i tal og nøjagtigheder :-)

Konceptet, som helhed SU..??

Jeg har som skrvet haft arbejdet som chauffør for dominos pizza og der kunne jeg snilt leverer 10 ordrer på 30 min. Hvilket jeg vil sige er max antal pr. person. Der ud over, så man der ansættes chauffør mere.

Nej ordre blir købt på nærmeste mcd sted.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:51

Sander pennerup:
Jeg har som skrvet haft arbejdet som chauffør for dominos pizza og der kunne jeg snilt leverer 10 ordrer på 30 min.

Det nægter jeg at tro på....igen !

jeg har også kørt som chauffør hos Dominos på østerbro og der vi havde rigtig travlt omkring kl. 17-19 kunne jeg levere max.5 ordre hvis de lå tæt på butikken.

Det andet er fysisk umuligt.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:54

ville max betale 20kr for sådan en service som med pizza.

kan du hente og bringe det ? bruge din tid og benzin/forsikring for det ?

hvad med forsikring hvis du vælter med min mad og du skal købe nyt til mig ?

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:54

Ok.. men leger vi med flg tanke.

Lige nu er der 5 der bestiller x-antal mad fra x-mcdonalds (indre kbh).

Over og stå i kø (eller ha en fast mand, der bestiller hvis det bliver stort ;-))

Få mad udleveret (15 min efter) op på hesten (scooter) og så ud og leverer med hjælp fra gps ELLER som jeg selv.. der ved hvor stort set hver eneste gade er i Kbh.

bum bum bum.. 5 ordre på 1 time... kørsel pr tur.. kr. lad os sige kr. 50,-  = kr. 250,- oms.

Det er da bedste timeløn end mange andre alm. jobs?? Og det er bare ene mand.

Og ja.. folk vil gerne betale kr. 50,- for udbringning. Tro mig.. jeg har kunder får leveret smøger og sprut i weekenden for kr. 100,- pga dovenskab.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:56

intet er umuligt for den der bære viljen i hjertet :-)

ingen troede ej heller på at man kunne køre fra kbh-århus på 2,5 timer da jeg kørte for de grønne bude.

men det gjorde jeg ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56

10 ordrer på 30 min.= 1 hver 3. minut?

Bare at parkere din knallert, ringe på døren, blive lukket ind, gå op ad trapperne, få betaling og give byttepenge, gå ned af trapperne og gøre knallerten køreklar tager vel 2 minutter min.?

Kan rigtig godt lide tanken, men en ekstern service til dette tror jeg ikke på desværre.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:56

Sander pennerup:
Tro mig.. jeg har kunder får leveret smøger og sprut i weekenden for kr. 100,- pga dovenskab.

Fuldskab og afhændighed !!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:58

mit sidste råd til denne tråd, glem det, en timepris på 250 kr er kun fornuftigt hvis du ikke havde alle de udgifter oveni, det kan ikke løbe rundt.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 19:00

det er jo så din personlige holdning, at du ikke vil betale mere end kr. 20. Men set ud fra mine erfaringer i hverdagen så er der utrolig mange dovne danskere, der gerne betaler fx. 70-80 kr for udbring.. uden, at de tænker videre over det.

Udbringpris skal være fast beløb før det vil ku betale sig ja.. så må man bare være hård/kold og sige.. sådan er det bare.. :-)

Ja hent og lever inden for 1 time. Kontor i gothersgade, indre kbh. Benzin på scooter.. peanuts.. forsikring... ikke kundens problem.. hvis scooter sprænger i luften, stadig ik kundes problem.

Men hvor ofte falder man på en scooter helt ærligt :-)

Side 3 ud af 13 (124 indlæg)