Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kobler jeg analytics og adsense sammen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har sammen med min kone siden www.effektivkur.dk, det er primært hende der står for den. Jeg vil gerne kunne koble min Google Analytics konto sammen med min Google Adsense konto. Alle de vejledninger jeg finder på nettet kan jeg ikke se fungerer. Jeg har også læst at der skal være en knap på min oversigt side i Adsense, den kan jeg ikke se. Kan det være at min Google konto ikke er helt klargjort til det endnu? Jeg læste et sted at de rullede det ud langsomt.

Jeg ejer begge konti og er administrator på dem begge. Er der noget jeg har overset?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:14

Jeg har endnu ikke haft eksempler hvor jeg ikke har kunne forbinde de to ting. Google har deres egen "guide" her:

https://support.google.com/analytics/bin/answer.py?hl=da&answer=1012183&topic=1038753&parent=1120718&rd=1

:: HDMI kabel ::

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:46

Hej Laust,

Jeg har taget et screenshot, er det bare mig der er blind? Jeg kanikke få øje på knap/link 

http://screencast.com/t/pZsAVEvTp

Der er et link i toppen men det fører blot til analytics, der er ingen data fra adsense i analytics på det link.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:53

Ja det er dig der er blind. Ovre til højre over Anslået indtjening er der en fin knap.

:: HDMI kabel ::

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:36

Det link har jeg trykket på ("Vis resultater i Google Analytics"). Når jeg trykker på den kommer jeg over i Google Analytics, og kan analysere videre derovre. Når jeg så klikker under "indhold" og "Adsense" står der at jeg skal knytte mine konti sammen for at kunne se sammenholdte informationer. Så er jeg tilbage ved starten.

Det er som om jeg mangler at skabe linket mellem de to konti.

Fra Skive
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:25

Fandt du nogensinde en løsning på dette?

Har nemlig nøjagtig samme problem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:26

Ja, men jeg kan ikke sige dig hvad jeg gjorde. Jeg fik en anden, der har styr på det til at gøre det, jeg ved ikke hvad han lavede. 

Fra Skive
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:40

Okay, det var ærgerligt.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:26

Har præcis samme problem, så følger lidt med og krydser finge for en løsning.

Jeg mindes at det skete da jeg på et tidspunkt rydede op i mine UA-konti. Jeg har også forsøgt med deres anbefalede script i toppen (før både AdSense og Analytics-koden) med <script>window.google_analytics_uacct = "UA-zzz-yy"; </script>.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)