Jeg har sammen med min kone siden www.effektivkur.dk, det er primært hende der står for den. Jeg vil gerne kunne koble min Google Analytics konto sammen med min Google Adsense konto. Alle de vejledninger jeg finder på nettet kan jeg ikke se fungerer. Jeg har også læst at der skal være en knap på min oversigt side i Adsense, den kan jeg ikke se. Kan det være at min Google konto ikke er helt klargjort til det endnu? Jeg læste et sted at de rullede det ud langsomt.
Jeg ejer begge konti og er administrator på dem begge. Er der noget jeg har overset?
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Det link har jeg trykket på ("Vis resultater i Google Analytics"). Når jeg trykker på den kommer jeg over i Google Analytics, og kan analysere videre derovre. Når jeg så klikker under "indhold" og "Adsense" står der at jeg skal knytte mine konti sammen for at kunne se sammenholdte informationer. Så er jeg tilbage ved starten.
Det er som om jeg mangler at skabe linket mellem de to konti.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Har præcis samme problem, så følger lidt med og krydser finge for en løsning.
Jeg mindes at det skete da jeg på et tidspunkt rydede op i mine UA-konti. Jeg har også forsøgt med deres anbefalede script i toppen (før både AdSense og Analytics-koden) med <script>window.google_analytics_uacct = "UA-zzz-yy"; </script>.