Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate netværker og fejlpriser ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg havde fat i et netværk den anden dag der åbenbart havde lavet en fejl i deres priser. 

istedet for NKR som det åbenbart skulle være var det EURO, men så blev alt resterende trukket tilbage.

Mit spørgsmål er så:

Kan et affiliate netværk bare gå ind og trække penge retur og sige det var en fejl ?

Jeg tænker at der så kan tjenes kassen, altså lade folk tjene penge og bagefter sige, hov det var sku en fejl.. dem skal du ikke have aligevel

Bestemmer netværkerne selv dette eller er der regler for den slags ?

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 15:10

Hej Articoli.

I teorien kan de godt, men håber da ikke at der er nogen affiliate netværks som arbejder sådan.

Har selv prøvet at få fratrukket penge, samme har andre. Nogen har givet grund, og andre vil ikke ud med det.

Der er jo lavet en forening for affiliate netværks som hedder Fdin som tæller 6 netværks lige nu, så for dem er der nok nogen stramme regler!

Dennis

Online Entreprenør - www.fasto.co

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:15

Hej Dennis

Jeg synes også man burde tage en fejl på egne skuldre og stå ved sin fejl og bibeholde sine partnere. Man kan jo sige der skal ikke ret meget til før en affiliate partner smutter videre til andet netværk.

Deres argument var at der var sket en fejl og den rettede de selv til uden yderligere varsel.

Jeg er helt ny i deres netværk, men de skulle jo være store og anderkendte her i dk

Men lad os se om det gentager sig en dag..

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:17

hvem er med i den forrening ?

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:18

Det lyder uprofessionelt i mine ører, især hvis de ikke vil komme med en forklaring, men igen der kan jo måske være "fraud" indblandet og så kan jeg godt forstå et affiliate netværk trækker penge tilbage.

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 15:24

Articoli.dk - tilføj link:

hvem er med i den forrening ?

TradeDoubler, ad pepper media,  SmartResponse-Media, Guava Media, SpecificMedia og EuroAds.

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 15:26

nordicADmedia:

Det lyder uprofessionelt i mine ører, især hvis de ikke vil komme med en forklaring, men igen der kan jo måske være "fraud" indblandet og så kan jeg godt forstå et affiliate netværk trækker penge tilbage.

Ja selvfølgelig skal de have chancen for at trække dårlige leads tilbage, men så burde de kunne formulere det :).

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:38

Har skam også fået en forklaring og det var at de var kommet til at skrive EURO istedet for kroner..

Men det kan jo have katastrofale følger hvis man bruger flere penge på markedsføring end der er tjent, da man jo forventer de priser man ser er dem man får udbetalt !

Hjælper ikke meget man ligger 6000,- i adwords kampagner til ens side og man så kun kan tjene max 1000,- ind statistisk set.

Hvem skal så dække det tab der ligger fordi man regnede med man kunne smide mere efter markedsføring ?

Den står affiliatepartneren så selv med ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:43

De har ret til at trække pengene tilbage, så vidt jeg ved, men kun med en begrundelse! Jeg har eksempelvis oplevet, at en kampagne gav 150 kr. pr. lead, hvor hvert lead blev registreret som et klik - det gav en fed portion penge, som selvfølgelig blev trukket tilbage (dog uden begrundelse, eller besked) - dårlig service, men jeg vidste jo godt hvad årsagen var. :-)

Noget andet er, at jeg er ved at være godt træt af, at mine leads af og til bliver fjernet. Efter at de er blevet registreret, og jeg kan se dem under indtjening, så kan de blive fjernet i løbet af 1-2 dage.. Uden begrundelse, uden besked.. Jeg kan forestille mig, at de stadigvæk beholder de personlige oplysninger som mine brugere har opgivet. F.eks. en kampagne hvor man modtager en gave, betaler x-antal kroner for det.. Wupti de har de navn, adresse, kortoplysninger m.m.

Jeg føler mig virkelig snydt hver gang..

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:45

Dennis Pedersen:
I teorien kan de godt, men håber da ikke at der er nogen affiliate netværks som arbejder sådan.

Det håber jeg heller ikke :O Det vil være nederen hvis man går fra overskud på en kampagne til et underskud. Fx. fordi man lige pludselig har brugt for mange penge på facebook annoncer i forhold til den "nye" indtjening...

- Alexander Baandrup Larsen 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)