Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fandt du dine første kunder?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder til jeg må gribe knoglen :)

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er en sikker vej, hvis du gerne vil have lavet en test på hvad for nogle virksomheder du skal ringe til eller have hjælp til at ringe til så prøv at snakke med http://www.peterkjaermarketing.dk de kan hjælpe dig godt igang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:59

jeg brugte adwords fra dag et.

Det koster lidt, men brug noget tid på at tænke over hvilke søgeord der er relevante, og test så løs på hvilke der kan betale sig og hvilke der bare er penge ud af vinduet...

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Wave ad:
Hvor har i fundet jeres kunder? og hvor vil i råde mig til at søge?

Allerførst HVEM kender du?

Jeg kan klart tilslutte mig Flemming.dk om at gribe knoglen, men start med at ringe til alle dem du kender, og frem for alt til dem som DU køber noget af:

Mine første kunder var som regel mine leverandører.

Har du fået hjælp til opstart af : Revisor, Bank , Advokat? Ring til dem og tilbyd din service. De står i gæld til dig fordi du har lagt penge hos dem.

Hvis du har kontor så tilbyd en reklamefilm til udlejer

Hvor køber du kontorartikler? IT udstyr ? Hjemmeside, Bil? Videoudstyr? Frokost?

Alle de steder hvor DU lægger penge i dag skal kontaktes med et tilbud.

Dernæst skal du have fat  alle dem du kender og spørge om de vil anbefale dig til deres venner. Husk at spørge dem HVEM de vil anbefale dig til så du selv kan følge op.

Når du har de første reference kunder - så skal du i gang med at ringe til alle dem du ikke kender.

Get going !  :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:13

Min første kunde var faktisk herfra Amino. Personen kontaktede mig og det var jeg selvfølgelig også glad for.

De fleste nyopstartede virksomheder, har ingen netværk og det er utrolig vigtig at opbygge ind, med gode kontakter, som faktisk kan sprede ordet for dig.

Jeg begyndte med at tilbyde meget billigt arbejde eller endda gratis nogle gange, netop for at få referencer og få mit navn derud. Med tiden vil kunderne selv kontakte jer.

1. Du kan ringe til virksomheder

2. Optimere din hjemmeside på de keywords som i ser vil give resultat

3. Tilbyd gratis arbejde, ja det er træls men det skal der til for at komme videre.

4. Brug nogle penge på adwords, også træls det ved jeg, men som med de fleste virksomheder må man bruge penge for at tjene penge.

5. Lav en konkurrence på facebook over et eller andet, hvor du så tilbyder at laver gratis video for dem. På den måde vil du skabe mere trafik på nyheden, din side samt ordet vil spredes.

Der er utrolig mange måde man kan komme ud til kunder på, du skal bare finde den rette inden for din genre. Vær original, spontant og skab noget fantastisk..

Jeg ønsker dig alt held og lykke med dit projekt. Håber det går :)

Fortsat god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)