Vil du dele lidt mere ud af den tanke? Det kunne være interessant at få et bud på, hvordan denne udskillelsesproces skulle foregå - og hvem du mener skal være dømmende instans. Som andre skriver er vi en broget flok på Amino, og nogle har større budget end andre - og nogle har større erfaring med det at drive egen virksomhed end andre. Fårene bliver allerede skilt fra bukkene hos den enkelte læser, jeg tror vi alle sammen har en holdning til mange af de forskellige debattører herinde, så der er allerede en halvautomatisk proces i gang. MVH Thomas |
Teksteri.dk:Hej alle
Jeg er temmelig overrasket over alle de indlæg, der er kommet på et øjeblik. Tak for det.
Det lader til, at jeg har trådt nogen over tæerne - og det må I undskylde.Det lader også til, at mange ikke har læst det, jeg har skrevet ordentligt. Jeg berørte jo andre emner end priser!!!
Selvfølgelig går jeg ind for at udbud og efterspørgsel bestemmer prisen, men modsat et par af debatørerne her, så vil jeg nu minde om, at pris og kvalitet hænger sammen - OGSÅ når det drejer sig om tekster, webdesign, salgsarbejde og management m.m.m.
Som nævnt, så HAR jeg fundet gode jobs her, og såfremt jeg ikke kan lí røgen i bageriet, kan jeg jo bare forsvinde... Så er den ikke længere.
Endnu en gang: TAK
kvalitet og pris hænger ikke altid samme jeg har en gang betalt 40.000 kroner for en hjemmeside og database gik ned den ikke var gemt hos webmaster og det var imens han var i gang med siden ,ja fik intet for 40.000 kroner
en anden gang koster det 3000 kroner og sidens fejl rettes af en anden webmaster
hvad har lært af det pris og kvalitet hænger ikke samme