At du er imod fri prisdannelse, det er nærmest komisk. Men lad os da tilsidesætte markedskræfterne og indføre USSR prispolitik. Så er prisen ik længere problemet, så er det nærmere efterspørgslen eller udbuddet, som failer.
Hold da op en gang fis - det handler da ikke om at han er imod fri prisdannelse, det handler vel bare om at manden gerne vil ha' betaling for sit arbejde så han kan betale moms osv.
Din kommentar står sjovt nok i skærende kontrast til den PB, som trådstarter har sendt mig...
Jeg vil da også gerne ansætte en masse polakker til en løn jeg selv bestemmer, så er det da mærkelig at alle fagforeninger er imod fri prisdannelse.
Hva er der mærkelig i det? Prøv evt at tjekke, hvem fagbevægelsen sponsorerer i folketinget, så har du dit svar 
Teksteriets problem er at han ikke kan overleve med sin virksomhed fordi alle andre snyder med moms, afgifter osv. og så ender det jo med at han også selv må gøre det for at overleve. Lidt ligesom i pizza branchen hvor den eneste måde man kan overleve på er at snyde, fordi man kan jo ikke sælge pizzaer til 40 kroner hvor de 8 kroner er moms, så er der vareindkøb, husleje, forsikringer, afgifter, løn osv.
Der røg sagligheden i dit indlæg. Sikke en beskyldning, som du ingen dokumentation har for.
Så længe at hverken du eller trådstarter ved, hvordan eller hvorledes, at en byder på Amino Freelance udfører en opgave, så er sådanne beskyldninger ik fair!
Der er folk herinde, som sidder i Østen, og derfor kan nøjes med en 1/5-1/10 af en dansk indkomst, for at have samme livsstil. Er det evt at snyde? Eller kaldes det fri konkurrence?
Der er folk herinde, som benytter flere forskellige setups, hvor større eller mindre dele af en opgave udliciteres til f.eks østen eller andet. Igen er det at snyde?
Der er folk herinde, som har et setup, som bygger på studerende. Er det at snyde
Der er folk herinde, som tjener nogle ekstra lommepenge til studiet ved at udføre opgaver. Er det at snyde?
Og listen er sindsyg lang med eksempler på setups, som hverken du eller trådstarter tydeligvis har sat jer ind i... Alligevel tillader I at kalde bud(udbud for useriøst eller at der direkte er involveret bedrageri i sagerne...
Som sagt, så har jeg ikke selv noget imod frie priser, men det virker bare som om I går efter manden og ikke bolden......
Ovenstående beviser vel meget godt den danske mentalitet med, at man bare forventer, at man stadig i 2012 kan hive en løn hjem på xxx kr uden at tage højde for, at verden er blevet meget lille, og der i dag er mange inde i kampen om, at udføre en opgave.
Og så kan jeg desværre ik se, at du i dit indlæg er for fri prisdannelse, da du direkte påstår andre svindler, når der er konkurrence...