Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Freelancer

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej allesammen

Er det kun mig der synes der er flere problemer med Amino Freelancer? Nu ved jeg ikke hvad deres mål er med netop Freelancer delen, men der er bestemt plads til forbedringer.

Personligt synes jeg man skal have et CVR nummer for at kunne byde på opgaver. Dette ville luge alle "amatørerne" ud, der underbyder alle de professionelle. Hvilket resultat de leverer kan jeg kun spå om.

Men det gør det svært for de mere etablerede at få opgaver i hus netop pga. dette.

Giver jeg et bud på x antal kr for en hjemmeside, og en anden giver et bud der er 5 gange så lavt, så skal der dælme noget overbevisning til overfor kunden, om hvorfor netop mit bud giver det bedste resultat.

En anden ting er opgaverne på Freelancer heller ikke altid er helt seriøse. Folk tror de kan få alt til ingen penge. Så en opgave forleden hvor der var en lang beskrivelse af hvad kunden ønskede, samt et note til sidst om at vedkommende kun ønskede seriøse bud. Med et budget der efter min mening var urealistisk til opgaven. 

Vil gerne høre hvad i andre synes.

Dette er ikke ment som et surt opstød, for selvfølgelig er alt konkurrence sund og med til at gøre os alle bedre.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:56

At kræve CVR nummer ville skære alle de unge ambestiøse folk fra (Mener de helt unge)

Hvilket ikke er Amino stil....

- Alexander Baandrup Larsen  

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det ville det helt sikkert. Det jeg søger er lidt mere professionalisme i forhold til udbud af opgaverne, samt bud fra freelancerne. Pt. er der meget ulighed.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 13:13

René Sejling:

Personligt synes jeg man skal have et CVR nummer for at kunne byde på opgaver. Dette ville luge alle "amatørerne" ud, der underbyder alle de professionelle. Hvilket resultat de leverer kan jeg kun spå om.

Det ville jeg personligt nu også blive rimelig ked af. Ikke fordi det er et særlig stort problem at få sig et cvr-nummer, men bare fordi jeg arbejder uden betyder det ikke at man er useriøs. Jeg har i hvert fald ikke fået særlig mange klager endnu, selvom jeg ikke har et cvr-nummer...

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:21

Der er så mange fordele ved at have et CVR nummer i forhold til, bare det man kan trække momsen fra sine udgifter. Men ja, kan godt forstå dig, jeg arbejdede da også selv uden CVR den første periode.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:27

Udbud & Efterspørgsel. Altså hvis folk vil betale xxxx og nogle vil lave den pågældende opgave for det beløb er det vel sådan markedet er, og derfor noget man som "etableret" firma skal indse før eller siden?

Det vil ikke fungerer udelukkende med CVR godkendelse, så vil opgaverne bare udbydes i tråde i debatten istedet.

Tror de færreste opgaver vindes alene på pris, det er bare et af parametrene man må have med. Hvis du mener du kan tage 1000,- i timen for noget en anden vil tage 150,- for, så må du jo overbevise udbyderen om hvorfor du er et bedre valg i sidste ende? Smile 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:27

jeg tænker en simple wordpress side kun kræves kontaktsideog sådan set intet andet, dette er ikke en opgave værdig til en der tager 1000 kroner i time , dette kan udmærket de billige lave

vis de gode tager de opgaver der kræver den viden og bedste mulig forsvare jeres høje timeløn , for det er ikke nødvendigt at vælge en der er bedste vis opgaven ikke kræver det.

Problemet vis nogle byder på en opgave de ikke kan levere og underbyde de andre , der godt kan levere opgaven , der må den som byder på opgaven , forsvare sig grundigt hvorfor du skal bruge mig og mon ikke flertallet vælge den bedste til sin opgave når den skal udføres, det håber jeg i hvert fald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 13:30

Brug tiden på at opsøge kunder/opgaver andre steder. Jeg har droppet det selv, da jeg ikke kan/vil udføre hjemmesider for et par tusinde kroner Smile

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:36

Yes, der er selvfølgelig forskel på opgaverne, folks forventninger til resultatet, det arbejder der skal udføres på opgaven osv osv. Alt skal jo passe sammen når man afgiver sit tilbud.

Det er i hvert fald et godt sted at få en god pris på sin opgave :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Moms, er jo ikke noget argument.

Hvis en privat oversætter hedder prisen eks. 100,-

Firma 100,- + moms

No difference to you :)

Jeg synes det er fint der er plads til de unge også, og så er det er op til opgavestiller at vurdere indkomne bud udfra pris og kvalitet.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)