Hej allesammen Er det kun mig der synes der er flere problemer med Amino Freelancer? Nu ved jeg ikke hvad deres mål er med netop Freelancer delen, men der er bestemt plads til forbedringer. Personligt synes jeg man skal have et CVR nummer for at kunne byde på opgaver. Dette ville luge alle "amatørerne" ud, der underbyder alle de professionelle. Hvilket resultat de leverer kan jeg kun spå om. Men det gør det svært for de mere etablerede at få opgaver i hus netop pga. dette. Giver jeg et bud på x antal kr for en hjemmeside, og en anden giver et bud der er 5 gange så lavt, så skal der dælme noget overbevisning til overfor kunden, om hvorfor netop mit bud giver det bedste resultat. En anden ting er opgaverne på Freelancer heller ikke altid er helt seriøse. Folk tror de kan få alt til ingen penge. Så en opgave forleden hvor der var en lang beskrivelse af hvad kunden ønskede, samt et note til sidst om at vedkommende kun ønskede seriøse bud. Med et budget der efter min mening var urealistisk til opgaven. Vil gerne høre hvad i andre synes. Dette er ikke ment som et surt opstød, for selvfølgelig er alt konkurrence sund og med til at gøre os alle bedre. |
At kræve CVR nummer ville skære alle de unge ambestiøse folk fra (Mener de helt unge)
Hvilket ikke er Amino stil....
- Alexander Baandrup Larsen