Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webbureau, ville du handle med os?

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev vores hjemmeside færdig! Og selvom vi er rigtig tilfredse, må vi jo nok erkende vi er nogle nørder, og det bære vores hjemmeside nok også lidt præg af. (Måske lidt for smart), da vi kom til den erkendelse. Tænke vi straks, på at skrive et indlæg herinde, måske man kunne få nogle almindelige "brugere" i målgruppen, til at komme med lidt feedback. Også selv om du er ekspert i webdesign, vil vi også godt høre fra dig.

Primære ting vi er interesseret i:

- Skaber webdesignet tryghed?(Tryghed til at handle med os?)

- Er navigationen til at forstå, eller er den besværlig?

- Kan man finde det man søger?(Eller er der for meget fyld).

- Er det en god ide med (Priseksempler?). Eller skræmmer det folk væk?

Vi ved godt:

- Der mangler referencer på arbejde udført (Men vi er nystartet 1-2-2012). Så det er lidt svært.

Håber der er nogle der har tid og lyst til at kigge på vores site: http://www.onlinebrand.dk

Vh Daniel Due

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 11:18

Kære daniel

Første indtryk
seriøst og lækkert -- vild med jeres feetings og "norderiet"

Negativt: så er billederne ikke tydelige/Klare nok. For mig betyder det meget at billeder er knivskarpe

Nemt at finde rundt - flot arbejde

Held og lykke
Susanne Mikaella
Livsglædecentret

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:36

Hej Daniel.

Synes umiddelbart siden er rigtig flot, her er lidt et par detaljer jeg ville ændre:

iPhone billedet + cirklen med jeres telefon nummer ser en annelse pixelleret ud

Fade funktionen på jeres menu er lige på grænsen til at være langsom nok synes jeg, gøre man mellem de forskellige er der en kort periode hvor menuerne overlapper. 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel:

Primære ting vi er interesseret i:

- Skaber webdesignet tryghed?(Tryghed til at handle med os?)

- Er navigationen til at forstå, eller er den besværlig?

- Kan man finde det man søger?(Eller er der for meget fyld).

- Er det en god ide med (Priseksempler?). Eller skræmmer det folk væk?

Hej Daniel,

Tillykke med jeres nye side, jeg synes den er flot og stilregn. Farvetemaet er også rigtig godt.

Jeg kommer godt nok bare til at tænke på telenor af en eller anden årsag når det kommer til logoet og det generelle farvevalg. Men stadig, designmæssigt ligger den langt over middel!

Da jeg først kom ind på siden, blev jeg lidt overvældet over at der kom ting flyvende ind fra alle sider og når man skifter side, kører alt væk og tilbage igen, selvom det reelt set kun er main området der skifter rent indholdsmæssigt. Der ville jeg måske have ladet det andet være stadig og så "bare" køre main området ud til skift og tilbage igen.

Med hensyn til navigationen og om man kan finde det man søger, så er der mange steder man kan klikke og især de tre små knapper / thumbs under videolinket, der bør der være en forklaring på hvor man ryger hen eller i det mindste bør den åbne i nyt vindue.

Som det er nu ryger man bare bort fra jeres side uden forklaring på hvorfor - "alt / title" teksten på linksne er "effect". Havde jeg været en mulig kunde, var jeg nok aldrig gået tilbage til jeres side efter at være blevet skubbet videre.

Hvad priseksempler angår, så er jeg personligt vild med at kunne se en pris. Det behøver ikke være en præcis pris på et produkt, men mere så jeg ved hvilket prisleje jeg kan forvente at en løsning hos jer ligger i.

Jeg sidder tit og surfer rundt efter eksempelvis reklamemateriale i form af strøgaver, plastposer, kuglepenne etc. og 9 ud af 10 hjemmesider siger man skal kontakte dem for et uforpligtende tilbud.

Det kan godt være at de holder priserne hemmelige pga. konkurrenter eller fordi det er svært at give priser pga. forskellige kriterier. Men det får i hvert fald mig til at hoppe videre, da jeg ikke har lyst til at spilde andres liv, så længe jeg kun leder.

Så derfor synes jeg at det er en god idé med priseksempler. Det kan godt være at nogen så vælger ikke at kontakte jer, fordi I er for dyre i forhold til deres budget, men ved at de kan se det allerede på hjemmesiden, har I sparet deres men især også jeres egen tid.

Men alt i alt en rigtig flot hjemmeside, som jeg ikke ville have noget problem med at kontakte firmaet bag, hvis jeg skulle bruge en hjemmeside.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:37

Lige en ting til:

Under "Om onlinebrand"

Hvis man trykker på billeder med onlinebrand føres man til en tom side?

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 11:52

Rigtig flot side. Jeg er især vild med der kommer en sidebar frem hvis man bruger en widescreens kærm. Det er top nice :)

Animationseffekten ved skift til underside synes jeg dog bliver lidt for irriterrende hvis man surfer lidt rundt på siden.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 12:12

Hej Aminoer :)

Tak for de flotte kommentar, og de gode råd!

Susanne Mikaella  > Billederne er tonet, så de passer til "designet".. derfor kan de godt blive lidt utydelige, skulle de fremstå i deres originale farver, ville de bryde designet/stemningen. (Det er helt klart en smagssag!) Der er dog det Iphone ikon, jeg har designet, som vi godt kan se er lidt pixeleret, må vi se om vi kan gøre noget ved :)

Anders Hansen > Som skrevet ovenover, vi kigger på Iphonen, takker :)

Tommy Nitz > Tak for den konkrete gennemgang, vi sidder allerede og retter til!

- Logoet er vi meget stolte af ;) Så det rør vi ikke ved.. (Det er allerede på alt: keyhangers, visitkort, polo-tshirts, kudekuverter, tilbud osv.)

- Vi tager kritikken af animationerne til os, det er lidt svært, da vi er rigtig glade for dem, og gennemsnits bruger kun laver 2-3 sidevisninger (Når de kommer fra google). Så vi er lidt i tvivl om det faktisk gør noget? Ville det genere den almindelige besøgende?

- Vi kigger straks, på linkfejl. Og sender "referencerne" over på referencesiden, så man ikke forlader siden. ;)

- Cool at høre det med pris, jeg var meget nervøs, da jeg lade det online, fordi jeg ved at ingen andre webbureauer gør det. (Kun hvis det er pakke løsninger).

Rene Sejling > Fedt du ligger mærke til detaljerne, vi har faktisk optimeret websitet til 3 skærmopløsninger: trækker man browsere vinduet ned i størrelse, forsvinder "video" så der bliver plads til indhold. Trækker man det større, så kommer "højre side" frem.

Igen, vi tager kritikken af animationerne til os. Måske vi blot skal have dem på forsiden(Første gang, brugeren besøger siden)? hvad syns i om den ide?

Tusind tak for de gode svar.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:14

René Sejling:

Animationseffekten ved skift til underside synes jeg dog bliver lidt for irriterrende hvis man surfer lidt rundt på siden.

Helt enig. Efter 2-3 sider blev det træls at se på.

Kunne være fedt, hvis i neden i bunden, havde et billede af Randers by og ikke et tilfældigt et med højhuse (har vi ikke så mange af i byen :O)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 12:24

Har faktisk forsøgt at få fat i et "helikopter" billed af randers by. Det kostede bare kassen. Så det måtte vente.

Temaet i webdesignet er "urban".. da det handler om kommunikation mennesker imellem. Og så er vi jo nationale i Randers, da vi f.eks. også har kunder i KBH , hehe :)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 12:44

Det er genialt lavet, det er helt vild med :)

Perfekt kun at have dem på forsiden, for idéen er god, men det forvirrer brugeren mere end det gavner efter et par sidevisninger. Held og lykke med det.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)