Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webbureau, ville du handle med os?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo tekst-nørd og udtrykket "ingen opgave er ens" giver ingen som helst mening i mit hoved. Man kan sige "To opgaver er ikke ens", men man kan ikke sige "En opgave er ikke ens". 

Og så smilede jeg lidt af "Vil du vide mere" og tænkte  "jamen jeg ved jo ikke noget som helst endnu" - så jeg ville tænke lidt mere i teksterne og brugervenligheden i teksterne - jeg synes designet er flot og siden er er nem at finde rundt på - men ordene halter lidt - og det tager lige toppen af det professionelle indtryk.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:23

Hej Majbritt Jacobsen :)

Nu det mig der har skrevet alle tekster! Så jeg er glad for din feedback.. Jeg begyndte at skrive tekster "blog" på onlinebrand for nogle år siden. Jeg kæmper fortsat med at formulere mig tydeligt, til min målgruppe. Jeg vil helt sikkert rette til, sådan der ingen tvivl er..Kan sagtens se hvad der menes med det du skriver.. det jo meget indforstået skrevet!

/Doh

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:25

Rene  > Cool.. en ekstra detalje, er at tilmeld nyhedsbrevet kommer frem i venstre siden, hvis man laver browseren mindre, når højreside forsvinder, og omvendt!

Det er Jimmy min programmør, der har lavet alle effekterne, efter jeg havde sat designet op i Joomla.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:37

Daniel:
Nu det mig der har skrevet alle tekster!

Det var bestemt heller ikke for at træde dig over tæerne ;) - at skrive tekster om det, man ved mest om, er tit det sværeste :) 

Jeg plejer at sætte ansigt på modtageren - altså hvis jeg har et familiemedlem eller en ven i målgruppen, så skriver jeg, som jeg ville skrive til dem - og får dem gerne til at læse det igennem bagefter - det kan gøre det lettere :)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:40

Daniel:

Rene  > Cool.. en ekstra detalje, er at tilmeld nyhedsbrevet kommer frem i venstre siden, hvis man laver browseren mindre, når højreside forsvinder, og omvendt!

Det er Jimmy min programmør, der har lavet alle effekterne, efter jeg havde sat designet op i Joomla.

Ja det så jeg også lige, det er super fedt lavet.

At i så bruger Joomla kan vi jo altid diskutere, hehe :)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:40

Daniel:

Tommy Nitz > Tak for den konkrete gennemgang, vi sidder allerede og retter til!

- Logoet er vi meget stolte af ;) Så det rør vi ikke ved.. (Det er allerede på alt: keyhangers, visitkort, polo-tshirts, kudekuverter, tilbud osv.)

- Vi tager kritikken af animationerne til os, det er lidt svært, da vi er rigtig glade for dem, og gennemsnits bruger kun laver 2-3 sidevisninger (Når de kommer fra google). Så vi er lidt i tvivl om det faktisk gør noget? Ville det genere den almindelige besøgende?

Hej Daniel,

Det var så lidt!

Det jeg har fremhævet i citatet synes jeg er den helt rigtige holdning til at modtage kritik. Der er mange der straks nærmest paster hvert kritikpunkt over på en TODO liste og så ellers går igang med at rette ind efter 100 personers forskellige meninger, kun med det resultat at hjemmesiden helt mister det oprindelige udtryk.

Jeg ved ikke helt om du kan bruge lige DET til noget, jeg synes bare det var en god respons fra dig.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:41

Hej igen Majbritt,

Tak for det gode råd, det vil jeg tage med mig! (Sæt et ansigt på). Faktisk et rigtigt godt råd.

Jeg har også hurtigt ændret vores forside tekster.. og brugt "Ikke 2 opgaver er ens".

"Vil du vide mere", er også nu fjernet og erstattet.

Det er faktisk rigtigt vigtigt man forstår denne side, da den leder ind på enten: hjemmeside eller webshop.. som er vores to landingssider.. Der "forklare" hvad systemerne bruges til.

/dd

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:48

Rene > Haha, hvad er der nu galt med Joomla? Det er et fedt system, med undtagelse af håndtering af "SEO" urls.. men der bruger vi sh404sef.. (Har snart bygget 300 websites i joomla, over de sidste 5 år, og været med fra 1.0 til 2.5.1). Meen det selvfølgelig en smagssag ;) Hvad arbejder du med?

Tommy Nitz > Tak for de pæne ord, som webdesigner er jeg vant til at tage kritik, og forholde mig til den, på en fornuftig måde, web handler for mig om design og brugervenlighed, jeg har også ofte benyttet mig af fora til netop dette, da jeg syns det er fedt med rigtige "brugere feedback" så bliver man bedømt på selve "slut-resultatet" og får et indblik i hvad brugerne finder irriternede osv. Det jo guld værd! :) F.eks. har jeg besluttet at Jimmy min programmør, bliver nød til at fjerne "fadein effekten" da stemningen peger i den regning.. Vi vil dog stadig bibeholde den på forsiden. Men så kan vi lære det ;) Jeg syns klart dit svar var det bedste, uden at undervuderer de andres :) tak for det.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:52

Daniel:
Rene > Haha, hvad er der nu galt med Joomla? Det er et fedt system, med undtagelse af håndtering af "SEO" urls.. men der bruger vi sh404sef.. (Har snart bygget 300 websites i joomla, over de sidste 5 år, og været med fra 1.0 til 2.5.1). Meen det selvfølgelig en smagssag ;) Hvad arbejder du med?

Lol, så går vi igang alligevel hehe. Jeg bruger selvfølgelig WordPress, det kunne du vel næsten gætte dig til :) Det jeg har prøvet med Joomla synes jeg admin delen var hyggelig forvirrende opbygget. Synes ikke det er ret brugervenligt i forhold til WordPress. Men som med alle andre ting, så får men et forhold til et system og når man har lavet mange sider i det så sidder de små spidsfindigheder (som også WordPress har) jo på rygraden. 

Det lidt ala Android vs. Apple kampen, enten kan man lide Apple eller også kan man ikke :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:59

Rene Sejling > Jeg kiggede lige din hjemmeside, og fandt selv ud af du arbejdede med Wordpress. Intet ondt om systemet, da vi også har lavet en del af dem. 

Jeg fortrækker blot Joomla, pga. dets fornuftige strukturering, siden version 1.0 (Joomla var jo dengang først med "Sektioner og kategorier"). Intet andet CMS (OS), havde den opbygning.

Men som du selv siger, tog det mig faktisk 2 måneder før jeg var fortrolig med Joomla, men jeg har fået sååå meget igen ;)

PS. jeg kan ikke lide appel, men har dog en iphone.. (Er sur fordi appel, heller vil tjene penge end at tænke på miljøet, ved ikke at gå med til standard USB opladere, men fortsætter med deres egne stik). ;)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)