Jeg synes bestemt den nye side er meget flottere end den gamle side. Smukt design.
Ordvalget ved * på jeres kontaktformular er jeg ikke så vild med - ordet "tvunget"
Kunne det være en idé at finde et mildere ord, der betyder det samme?
Mikael christiansen:
tror mig jo bedre du laver siden jo mere serisøste frem toner du og jo lettere du gør det for mig at hurtigt vælge dine ydelser
Er enig med Mikael.
Jeg vil som kunde gå ud fra, at Jeres egen side er noget af det ypperste, I kan levere. Hvis jeg som kunde ønsker mere guf på siden, leder jeg nok videre, til jeg finder en, der på sin egen side viser, at han har styr på det.
Jeg vil til dels give jer ret med kontaktformularen. Jeg vil prøve at lave en ny, hvortil det er muligt med rullegardin, at vælge hvad henvendelsen drejer sig om.
Tak for feedback
Micki
www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj
en kontaktformular viser du finde ud ad lave special formular der spare dig tid ,som webmaster og alle kan ikke lave specielle formular , kan du ikke kan finde ud ad så ,det er derfor det er mere besværligt at kontakte dig , men kan se det ikke er dig , der har denne side , så måske er grunden du neden toner det er vigtigt kunne finde ud ad vises man er en dygtig webmaster
Hvis den formular er så vigtig, hvorfor er din egen kontakt formular så "tynd", man kan hverken angive telefon eller noget emne.
Alt teksten er end ikke oversat fra engelsk til dansk. Det er måske nok vigtigere at brugeren får en komplet oplevelse frem for noget kaos med forskellige sprog.
Så kom lige ind i kampen igen Mikael! Og jeg ved godt du ikke skal sælge hjemmesider, men du skal stadig fremstå seriøs!
Hvis man laver hjemmesider og køber en hjemmeside og man er seriøs, så er det ikke kontaktformularen der sælger, det er første håndsindtrykket og så nogle gode referencer! Når så den første kontakt er lavet, ja så er det de efterfølgende email og telefonsamtaler, evt møde med kunden der sælger, det er ikke hvor advanceret formularen er!
en kontaktformular viser du finde ud ad lave special formular der spare dig tid ,som webmaster og alle kan ikke lave specielle formular , kan du ikke kan finde ud ad så ,det er derfor det er mere besværligt at kontakte dig , men kan se det ikke er dig , der har denne side , så måske er grunden du neden toner det er vigtigt kunne finde ud ad vises man er en dygtig webmaster
Hvis den formular er så vigtig, hvorfor er din egen kontakt formular så "tynd", man kan hverken angive telefon eller noget emne.
Alt teksten er end ikke oversat fra engelsk til dansk. Det er måske nok vigtigere at brugeren får en komplet oplevelse frem for noget kaos med forskellige sprog.
Så kom lige ind i kampen igen Mikael! Og jeg ved godt du ikke skal sælge hjemmesider, men du skal stadig fremstå seriøs!
Hvis man laver hjemmesider og køber en hjemmeside og man er seriøs, så er det ikke kontaktformularen der sælger, det er første håndsindtrykket og så nogle gode referencer! Når så den første kontakt er lavet, ja så er det de efterfølgende email og telefonsamtaler, evt møde med kunden der sælger, det er ikke hvor advanceret formularen er!
det er ikke grundet køber hjemmesider .
du viser du kan det .
det er lettere overskue hvad du få hos denne side
det er lettere at bestille produktet
du spare tid , du slipper for opkald da det er lettere at bestille produkt bruger
lad mig høre hvorfor du mener det skal være svære at bestille hos ham end andre
tag og læs hvad jeg skriver ,du må have misforstået mit indlæg , da jeg ikke forstår hvorfor du mener det skal være mere besværligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du ødelægge hans forretning hvad er ideen lige med dit indlæg, du skal i hvert fald ikke prøve ødelægge hans forretning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg vil som kunde gå ud fra, at Jeres egen side er noget af det ypperste, I kan levere. Hvis jeg som kunde ønsker mere guf på siden, leder jeg nok videre, til jeg finder en, der på sin egen side viser, at han har styr på det.
Mht. tilbudssiden har jeg nu taget det til mig. Jeg har prøvet at være med på "det nye" og lavet en QR kode. Denne kode gør, at der blot sendes en SMS til mig, og alt efter hvilken pakke man ønsker, ståder hhv. pakke 1 eller 2..... Der er også lavet link til kontaktsiden.
Hvad siger i til det?
Micki
www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj