Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

nordicADmedia:
Der mangler lidt farver og PANG for at det fænger sådan en kreativ fætter som mig.

Jeg kan sagtens følge dig.... Formålet med siden er stilrent, ikke noget vildt, og ret neutralt. Også derfor jeg har fået det røde ind over, for at få lidt liv. Men måske jeg skulle overveje at få et logo som bare fanger......?!?

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 11:15

Mikael christiansen:

tag og læs hvad jeg skriver ,du må have misforstået mit indlæg , da jeg ikke forstår hvorfor du mener det skal være mere besværligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du ødelægge hans forretning hvad er ideen lige med dit indlæg, du skal i hvert fald ikke prøve ødelægge hans forretning

Jeg har ikke i sinde at ødelægge hans hjemmeside, tvært imod.
Men jeg som potentiel kunde ville ikke købe en hjemmeside med f.eks flere sprog fordi jeg kan sætte et kryds i en box hvor jeg angiver at jeg bestiller en hjemmeside med flere sprog.
For du kan ikke lave en hjemmeside ud fra at jeg som kunde har sat et kryds!
Det er ikke seriøst at tro at man som kunde eller leverandør kan købe/sælge en hjemmeside fordi man har en advanceret kontaktformular.
Ser en potentiel kunde en kontaktformular hvor der er f.eks 15 felter hvor af de 10 er valgmuligheder som alligevel kræver en yderligere kontakt, så er der snare stor risiko at kunden tænker, det var der godt nok uoverskueligt, eller endnu være at han eller hun tænker, er det en "skoledreng" der lige har lært HTML som skal vise at han kan bruge det.

En hjemmeside handler om at skabe troværdighed, ikke vise har jeg kan finde ud at lire 117 forkskellige html/flash/javascript features af.
Godt design skaber troværdighed.

Overdreven brug af funktionalitet forvirere mere end det gavner.
Skal en kunde købe en hjemmeside, kigger de på om den kommende leverandør har en pæn, smart etc. hjemmeside, de kigger på om det er intuitivt!

En formular som har unødige spørgsmål/svarmuligheder som kunden bliver mere forviret over skaber ikke en troværdighed.
For at en salg kan komme igennem, så kræver det at der kommer en relation mellem kunden og leverandør, og det skal helst være en god relation der opstår.
Relationen opstår når der er noget til fælles, f.eks jeg syndes din hjemmeside flot og funktionel, jeg syndes du virker troværdig o.s.v.
Hvis kunden bliver mødt af en kort simpel, præsis formular som tjener det formål den skal have, at kommunikere og skabe en indgang til en relation, så er den god, fremstår den derimod som et større spørgeskema, uden at den skal være det, og skal jeg så samtidig kommunikere videre efterfølgende for at få opbygget relationen mellem mig som kunde og min måske kommende leverandør, ja så fejler "spørgeskemaet", hvorimod at den korte formular som har startet kommunikationen tjener sit formål.

F.eks møder jeg en formular som ikke har alt oversat, ja så tænker jeg, gad han ikke lige oversætte det hele!? hvordan laver han så den opgave som jeg gerne vil have ham til at lave for mig?
Hvis han formular er meget uoverskuelig, bliver min lige så !?

Det er ikke formularen der sælger, det er den relation der kommer efterfølgende ved den videre kontakt, og den sker ikke via fourmularen, formularen starter bare kommunikationen.
Og er formularen nok så advanceret, men har man som kunde og leverandør ikke kemi, ja så finder man et andet sted!

F.eks jeg handler hos et par af de store grossister i Danmark, en ene har en meget uoverskuelig shop, jeg har så mange muligheder for valg/søgning at ja jeg taber tråden inden jeg har bestilt min vare.
Den anden er faktisk lidt dyrer, men når jeg har kliket 5 gange med musen så har jeg fundet en vare og puttet den i kurven, fordi det er simpelt og intuitivt. Og jeg få min vare bestilt hurtigt uden en masse gøjel som jeg ikke skal bruge i bestillingsprocessen.

Sammen som når jeg skal bestille en hjemmeside, det er ikke en hyldevare, jeg skal ikke have en masse muligheder som til dels er ligegyldige før at der er en relation mellem mig som kunde og min nye leverandør, jeg skal have startet en kommunikation så jeg kan få en dialog om hvad der er det rigtige for mig som kunde, for jeg har læst 5-10 simpel linier om hjemmesider med flere sprog på, og det vil jeg gerne høre om det er noget som er det rigtige for mig, og det kan jeg ikke afgøre om er ved at sætte et kryds i en box!
Det er indholdet og designet på siden der sælger, det er på ingen måde en kontaktformular der sælger i sidste ende.
Der er ingen der køber en hjemmeside til 5-10.000kr uden først at have kommunikeret yderligere, man bestiller ikke på den måde når det er et tilpasset produkt. For boxen skaber ikke relation eller identitet.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:45

RitterDK:
Jeg kan sagtens følge dig.... Formålet med siden er stilrent, ikke noget vildt, og ret neutralt. Også derfor jeg har fået det røde ind over, for at få lidt liv. Men måske jeg skulle overveje at få et logo som bare fanger......?!?

Et simpelt, stilrent og/eller minimalistisk design kræver stadig væk et "godt" logo eller noget der giver den besøgende en idé om hvor de er henne. Et flot logo giver branding awareness værdi til firmaet. 
Mere af den røde farve og brug den til ren og skær Call-To-Action, brug den de steder hvor du _vil_ have at dine besøgende skal klikke.

Der er et par andre småting som jeg personligt også ville ændre, bl.a. måde billeder bliver vist på, det er lidt "sjusket" og kunne være bedre. Få lidt samhørighed i måden du viser grafik.

Under produkter har du QR koder, hvorfor om man må spørge? :)

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 13:05

nordicADmedia:
Under produkter har du QR koder, hvorfor om man må spørge? :)

1: Syntes det er en sjov ting
2: Man kan nemt kontakte mig hvis man ved hvordan de bruges
3: For at vise at dette også kan lade sig gøre

Om det er relevant eller ej, det ved jeg ikke. Men syntes bare det var en sjov lille ting, og også for at være med "trenden". Jeg ved godt det typisk bliver brugt på tryksager, men hvorfor ikke på en hjemmeside også?

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:12

Nicolay:

Mikael christiansen:

tag og læs hvad jeg skriver ,du må have misforstået mit indlæg , da jeg ikke forstår hvorfor du mener det skal være mere besværligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du ødelægge hans forretning hvad er ideen lige med dit indlæg, du skal i hvert fald ikke prøve ødelægge hans forretning

Men jeg som potentiel kunde ville ikke købe en hjemmeside med f.eks flere sprog fordi jeg kan sætte et kryds i en box hvor jeg angiver at jeg bestiller en hjemmeside med flere sprog.
Det er ikke seriøst at tro at man som kunde eller leverandør kan købe/sælge en hjemmeside fordi man har en advanceret kontaktformular.
Ser en potentiel kunde en kontaktformular hvor der er f.eks 15 felter hvor af de 10 er valgmuligheder

jeg har ikke fattet noget af dit svar hvordan du mener denne formular gør det svære at se hvad han kan og da nu og kan direkte nemt bestille ,må du forklare ,det på en anden måde hvad du mener hvad er ulemper ved denne formular , det har du endnu ikke forklaret kun der er fordele , ved en formular da jeg forstå du , har delvis ,forklaret du ikke kan finde en grund

det er ikke grundet køber hjemmesider .

du viser du kan det .

det er lettere overskue hvad du få hos denne side

det er lettere at bestille produktet

du spare tid , du slipper for opkald da det er lettere at bestille produkt bruger

lad mig høre hvorfor du mener det skal være svære at bestille hos ham end andre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:15

Nicolay:

Mikael christiansen:

Ser en potentiel kunde en kontaktformular hvor der er f.eks 15 felter hvor af de 10 er valgmuligheder som alligevel kræver en yderligere kontakt, så er der snare stor risiko at kunden tænker, det var der godt nok uoverskueligt, eller endnu være at han eller hun tænker, er det en "skoledreng" der lige har lært HTML som skal vise at han kan bruge det.

En hjemmeside handler om at skabe troværdighed, ikke vise har jeg kan finde ud at lire 117 forkskellige html/flash/javascript features af.
Godt design skaber troværdighed.

Overdreven brug af funktionalitet forvirere mere end det gavner.
Skal en kunde købe en hjemmeside, kigger de på om den kommende leverandør har en pæn, smart etc. hjemmeside, de kigger på om det er intuitivt!

En formular som har unødige spørgsmål/svarmuligheder som kunden bliver mere forviret over skaber ikke en troværdighed.
For at en salg kan komme igennem, så kræver det at der kommer en relation mellem kunden og leverandør, og det skal helst være en god relation der opstår.
Relationen opstår når der er noget til fælles, f.eks jeg syndes din hjemmeside flot og funktionel, jeg syndes du virker troværdig o.s.v.
Hvis kunden bliver mødt af en kort simpel, præsis formular som tjener det formål den skal have, at kommunikere og skabe en indgang til en relation, så er den god, fremstår den derimod som et større spørgeskema, uden at den skal være det, og skal jeg så samtidig kommunikere videre efterfølgende for at få opbygget relationen mellem mig som kunde og min måske kommende leverandør, ja så fejler "spørgeskemaet", hvorimod at den korte formular som har startet kommunikationen tjener sit formål.

F.eks møder jeg en formular som ikke har alt oversat, ja så tænker jeg, gad han ikke lige oversætte det hele!? hvordan laver han så den opgave som jeg gerne vil have ham til at lave for mig?
Hvis han formular er meget uoverskuelig, bliver min lige så !?

Det er ikke formularen der sælger, det er den relation der kommer efterfølgende ved den videre kontakt, og den sker ikke via fourmularen, formularen starter bare kommunikationen.
Og er formularen nok så advanceret, men har man som kunde og leverandør ikke kemi, ja så finder man et andet sted!

F.eks jeg handler hos et par af de store grossister i Danmark, en ene har en meget uoverskuelig shop, jeg har så mange muligheder for valg/søgning at ja jeg taber tråden inden jeg har bestilt min vare.
Den anden er faktisk lidt dyrer, men når jeg har kliket 5 gange med musen så har jeg fundet en vare og puttet den i kurven, fordi det er simpelt og intuitivt. Og jeg få min vare bestilt hurtigt uden en masse gøjel som jeg ikke skal bruge i bestillingsprocessen.

Sammen som når jeg skal bestille en hjemmeside, det er ikke en hyldevare, jeg skal ikke have en masse muligheder som til dels er ligegyldige før at der er en relation mellem mig som kunde og min nye leverandør, jeg skal have startet en kommunikation så jeg kan få en dialog om hvad der er det rigtige for mig som kunde, for jeg har læst 5-10 simpel linier om hjemmesider med flere sprog på, og det vil jeg gerne høre om det er noget som er det rigtige for mig, og det kan jeg ikke afgøre om er ved at sætte et kryds i en box!
Det er indholdet og designet på siden der sælger, det er på ingen måde en kontaktformular der sælger i sidste ende.
Der er ingen der køber en hjemmeside til 5-10.000kr uden først at have kommunikeret yderligere, man bestiller ikke på den måde når det er et tilpasset produkt. For boxen skaber ikke relation eller identitet.

jeg har fattet , med dette indlæg du giver mig ret , det er bedst med en formular på siden ,det er så langt og det siger intet hvorfor , så det må jo bare sige med dette her indlæg du giver mig ret , vis jeg forstået dig korrekt

det er nemmer at overskue med formular står hvad  webmaster tilbyder , der skal bare klikkes

du har forklaret ,det viser ikke ,man kan levere sådan en formular eller hvad og hvordan skal jeg forstå dit indlæg , det må du lige forklare lidt bedre

afventer dog hvorfor mener du ikke sådan en formular vis laver den på siden ikke viser man kan lave det , de flest vælger dem som de kan se kan levere det man ønsker ,hvad jeg forstår på dig går du ikke efter hvad en person kan med mere hvordan du kan snakke med person om den er en flink person at snakke med er mere afgørende for dig forstår jeg på dig , jeg er bare træt af de webmaster med personlige snak , jeg går direkte efter dem jeg kan se de levere det jeg ønske at du ikke går efter det forstår jeg ikke

en avanceret formular kan ikke alle lave og helt ærligt træt af snakke en time med en webmaster der siger en masse ord og snakketøjet køre som en sælger men det leveret er noget lort for de kan ikke levere det og der er det lettere lige at se det og det ønsker for det er vidste på siden

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 14:07

Mikael, vi lad den falde her.

Jeg er ikk uenig at der skal være en formular på siden, det har vi aldrig været, men uenigheden opstår i hvordan den skal være udformet og hvordan et salg foregår!
Så hvis du mener at jeg giver dig ret, så fint for mig, men det er ikke tilfældet.

Nu er fabrikation af en formular ikke det vanskeligste, det er spørgsmål om det rette modul i ens CMS, der findes moduler til de fleste cmser som går at brugeren selv kan lave det 1-2-3 klik, så det er ikke det der sælger i dag.

Alle længerevarende kundeforhold drejer i sidste ende om du har eller kan få en relation til din leverandør, hvis den leverandør du skriver/snakker med ikke kan forstå dig eller omvendt, ja hvad så, ja så finder du en anden som taler det samme sprog som dig.
Og her taler jeg ikke om at gå ned i Netto og købe en liter mælk.

Men jeg tror du skal tage og læse korrektur på dine indlæg inden du poster dem, især det sidste her meget svært at læse, ret knudret skrevet.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:36

Nicolay:

Mikael, vi lad den falde her.

Jeg er ikk uenig at der skal være en formular på siden, det har vi aldrig været, men uenigheden opstår i hvordan den skal være udformet og hvordan et salg foregår!
Så hvis du mener at jeg giver dig ret, så fint for mig, men det er ikke tilfældet.

Nu er fabrikation af en formular ikke det vanskeligste, det er spørgsmål om det rette modul i ens CMS, der findes moduler til de fleste cmser som går at brugeren selv kan lave det 1-2-3 klik, så det er ikke det der sælger i dag.

Alle længerevarende kundeforhold drejer i sidste ende om du har eller kan få en relation til din leverandør, hvis den leverandør du skriver/snakker med ikke kan forstå dig eller omvendt, ja hvad så, ja så finder du en anden som taler det samme sprog som dig.
Og her taler jeg ikke om at gå ned i Netto og købe en liter mælk.

Men jeg tror du skal tage og læse korrektur på dine indlæg inden du poster dem, især det sidste her meget svært at læse, ret knudret skrevet.

der behøves ikke læses  korrektur på indlæg du er jo ret krævende så meget du går op , man skal snakke i telefon end man kan se hvad der leveres på siden

jeg er desuden ordblind ,

en ting jeg hader det er at snakke løs i timevis med webmaster og bagefter kan de ikke levere det ønsket der kunne de jo bare lave det på siden der vises de kan lave det

desuden kan du forklare hvad du ikke forstår i indlægget jeg forklare det endelige gerne lidt bedre hvad jeg mener , vi er jo iværksættere og hjælper hinanden frem ad.

for nogle webmaster kan jeg sige dig at lave speciel bookingformular kalender kan vises webmaster ikke finde ud ad , det har jeg fundet ud ad .

desuden vis de skal laves speciel funktioner er det ikke noget der bare høre med  i et cms system

hvad der skal være i formular efter min mening

bookingkalender til suport hjælpe møde

man kan se alle de ting som webmaster tilbyder

pakkeløsning der var på siden

de meste valgt funktioner der vælges som tilvalg forum , gallerie , kontaktformular logo , med mere der kan sikkert laves 10 krydser eller mere efter hvor god webmaster er og eller hvor meget der vil satse på men det gør det lettere for kun lige hurtigt vælge efter sine ønsker

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)