<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Giv mig feedback på mit website/webshop</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/37.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Her hjælper vi hinanden med at justere de nye tiltag, vi laver på vores websites og &lt;a href="http://www.amino.dk/freelancer/webshop.aspx"&gt;webshops&lt;/a&gt; . Dine forslag vil blive taget godt i mod, og du kan være næsten sikker på at få værdifuld feedback. Mange webshops har småfejl, som ejeren ikke kender til, men som alligevel betyder, at mange handler går i vasken. I dette forum rydder vi ud i de fejl, små som store, for at optimere dit salg.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her, du kan poste dine statistikker og få hjælp til, hvordan de skal tolkes – og hvilke handlinger det vil klogt at sætte i værk.&lt;/p&gt;
</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1036251.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 22 Feb 2012 13:36:08 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1036251</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1036251.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1036251&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolay:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mikael, vi lad den falde her.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg er ikk uenig at der skal v&amp;aelig;re en formular p&amp;aring; siden, det har vi aldrig v&amp;aelig;ret, men uenigheden opst&amp;aring;r i hvordan den skal v&amp;aelig;re udformet og hvordan et salg foreg&amp;aring;r!&lt;br /&gt;S&amp;aring; hvis du mener at jeg giver dig ret, s&amp;aring; fint for mig, men det er ikke tilf&amp;aelig;ldet.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Nu er&amp;nbsp;fabrikation af en formular ikke det vanskeligste, det er sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om&amp;nbsp;det rette modul i ens CMS, der findes moduler til de fleste cmser som g&amp;aring;r at brugeren selv kan lave det 1-2-3 klik, s&amp;aring; det er ikke det der s&amp;aelig;lger i dag.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alle l&amp;aelig;ngerevarende kundeforhold&amp;nbsp;drejer i sidste ende om du har eller kan f&amp;aring; en relation til din leverand&amp;oslash;r, hvis den leverand&amp;oslash;r du skriver/snakker med ikke kan forst&amp;aring; dig eller omvendt, ja hvad s&amp;aring;, ja s&amp;aring; finder du en anden som taler det samme sprog som dig.&lt;br /&gt;Og her taler jeg ikke om at g&amp;aring; ned i Netto og k&amp;oslash;be en liter m&amp;aelig;lk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg tror du skal tage og l&amp;aelig;se korrektur p&amp;aring; dine indl&amp;aelig;g inden du poster dem, is&amp;aelig;r det sidste her meget sv&amp;aelig;rt at l&amp;aelig;se, ret knudret skrevet.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;der beh&amp;oslash;ves ikke l&amp;aelig;ses &amp;nbsp;korrektur p&amp;aring; indl&amp;aelig;g du er jo ret kr&amp;aelig;vende s&amp;aring; meget du g&amp;aring;r op , man skal snakke i telefon end man kan se hvad der leveres p&amp;aring; siden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg er desuden ordblind ,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;en ting jeg hader det er at snakke l&amp;oslash;s i timevis med webmaster og bagefter kan de ikke levere det &amp;oslash;nsket der kunne de jo bare lave det p&amp;aring; siden der vises de kan lave det&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;desuden kan du forklare hvad du ikke forst&amp;aring;r i indl&amp;aelig;gget jeg forklare det endelige gerne lidt bedre hvad jeg mener , vi er jo iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere og hj&amp;aelig;lper hinanden frem ad.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;for nogle webmaster kan jeg sige dig at lave speciel bookingformular kalender kan vises webmaster ikke finde ud ad , det har jeg fundet ud ad .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;desuden vis de skal laves speciel funktioner er det ikke noget der bare h&amp;oslash;re med&amp;nbsp;&amp;nbsp;i&amp;nbsp;et cms system&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;hvad der skal v&amp;aelig;re i formular efter min mening&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;bookingkalender til suport hj&amp;aelig;lpe m&amp;oslash;de&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;man kan se alle de ting som webmaster tilbyder&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pakkel&amp;oslash;sning der var p&amp;aring; siden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;de meste valgt funktioner der v&amp;aelig;lges som tilvalg forum , gallerie , kontaktformular logo , med mere der kan sikkert laves 10 krydser eller mere efter hvor god webmaster er og eller hvor meget der vil satse p&amp;aring; men det g&amp;oslash;r det lettere for kun lige hurtigt v&amp;aelig;lge efter sine &amp;oslash;nsker&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1036211.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 22 Feb 2012 13:07:01 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1036211</guid><dc:creator>Nicolay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1036211.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1036211&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Mikael, vi lad den falde her.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg er ikk uenig at der skal v&amp;aelig;re en formular p&amp;aring; siden, det har vi aldrig v&amp;aelig;ret, men uenigheden opst&amp;aring;r i hvordan den skal v&amp;aelig;re udformet og hvordan et salg foreg&amp;aring;r!&lt;br /&gt;S&amp;aring; hvis du mener at jeg giver dig ret, s&amp;aring; fint for mig, men det er ikke tilf&amp;aelig;ldet.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Nu er&amp;nbsp;fabrikation af en formular ikke det vanskeligste, det er sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om&amp;nbsp;det rette modul i ens CMS, der findes moduler til de fleste cmser som g&amp;aring;r at brugeren selv kan lave det 1-2-3 klik, s&amp;aring; det er ikke det der s&amp;aelig;lger i dag.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alle l&amp;aelig;ngerevarende kundeforhold&amp;nbsp;drejer i sidste ende om du har eller kan f&amp;aring; en relation til din leverand&amp;oslash;r, hvis den leverand&amp;oslash;r du skriver/snakker med ikke kan forst&amp;aring; dig eller omvendt, ja hvad s&amp;aring;, ja s&amp;aring; finder du en anden som taler det samme sprog som dig.&lt;br /&gt;Og her taler jeg ikke om at g&amp;aring; ned i Netto og k&amp;oslash;be en liter m&amp;aelig;lk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg tror du skal tage og l&amp;aelig;se korrektur p&amp;aring; dine indl&amp;aelig;g inden du poster dem, is&amp;aelig;r det sidste her meget sv&amp;aelig;rt at l&amp;aelig;se, ret knudret skrevet.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035862.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 22:15:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035862</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035862.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035862&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolay:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tag og l&amp;aelig;s hvad jeg skriver ,du m&amp;aring; have misforst&amp;aring;et mit indl&amp;aelig;g , da jeg ikke forst&amp;aring;r hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re mere besv&amp;aelig;rligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning hvad er ideen lige med dit indl&amp;aelig;g, du skal i hvert fald ikke pr&amp;oslash;ve &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ikke i sinde at &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans hjemmeside, tv&amp;aelig;rt imod.&lt;br /&gt;Men jeg som potentiel kunde ville ikke k&amp;oslash;be en hjemmeside med f.eks flere sprog fordi jeg kan s&amp;aelig;tte et kryds i en box hvor jeg angiver at jeg bestiller en hjemmeside med flere sprog.&lt;br /&gt;For du kan ikke lave en hjemmeside ud fra at jeg som kunde har sat et kryds!&lt;br /&gt;Det er ikke seri&amp;oslash;st at tro at man som kunde eller leverand&amp;oslash;r kan k&amp;oslash;be/s&amp;aelig;lge en hjemmeside fordi man har en advanceret kontaktformular.&lt;br /&gt;Ser en potentiel kunde en kontaktformular hvor der er f.eks 15 felter hvor af de 10 er valgmuligheder som alligevel kr&amp;aelig;ver en yderligere kontakt, s&amp;aring; er der snare stor risiko at kunden t&amp;aelig;nker, det var der godt nok uoverskueligt, eller endnu v&amp;aelig;re at han eller hun t&amp;aelig;nker, er det en &amp;quot;skoledreng&amp;quot; der lige har l&amp;aelig;rt HTML som skal vise at han kan bruge det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En hjemmeside handler om at skabe trov&amp;aelig;rdighed, ikke vise har jeg kan finde ud at lire 117 forkskellige html/flash/javascript features af.&lt;br /&gt;Godt design skaber trov&amp;aelig;rdighed.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Overdreven brug af funktionalitet forvirere mere end det gavner.&lt;br /&gt;Skal en kunde k&amp;oslash;be en hjemmeside, kigger de p&amp;aring;&amp;nbsp;om den kommende leverand&amp;oslash;r har en&amp;nbsp;p&amp;aelig;n, smart etc. hjemmeside, de kigger p&amp;aring; om det er intuitivt!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En formular som har un&amp;oslash;dige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l/svarmuligheder som kunden bliver mere forviret over skaber ikke en trov&amp;aelig;rdighed.&lt;br /&gt;For at en salg kan komme igennem, s&amp;aring; kr&amp;aelig;ver det at der kommer en relation mellem kunden og leverand&amp;oslash;r, og det skal helst v&amp;aelig;re en god relation der opst&amp;aring;r.&lt;br /&gt;Relationen opst&amp;aring;r n&amp;aring;r der er noget til f&amp;aelig;lles, f.eks jeg syndes din hjemmeside flot og funktionel, jeg syndes du virker trov&amp;aelig;rdig o.s.v.&lt;br /&gt;Hvis kunden bliver m&amp;oslash;dt af en kort simpel, pr&amp;aelig;sis formular som tjener det form&amp;aring;l den skal have, at kommunikere og skabe en indgang til en relation, s&amp;aring; er den god, fremst&amp;aring;r den derimod som et st&amp;oslash;rre sp&amp;oslash;rgeskema, uden at den skal v&amp;aelig;re det, og skal jeg s&amp;aring; samtidig kommunikere videre efterf&amp;oslash;lgende for at f&amp;aring; opbygget relationen mellem mig som kunde og min m&amp;aring;ske kommende leverand&amp;oslash;r, ja s&amp;aring; fejler &amp;quot;sp&amp;oslash;rgeskemaet&amp;quot;, hvorimod at den korte formular som har startet kommunikationen tjener sit form&amp;aring;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks m&amp;oslash;der jeg en formular som ikke har alt oversat, ja s&amp;aring; t&amp;aelig;nker jeg, gad han ikke lige overs&amp;aelig;tte det hele!? hvordan laver han s&amp;aring; den opgave som jeg gerne vil have ham til at lave for mig?&lt;br /&gt;Hvis han formular er meget uoverskuelig, bliver min lige s&amp;aring; !?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ikke formularen der s&amp;aelig;lger, det er den relation der kommer efterf&amp;oslash;lgende ved den videre kontakt, og den sker ikke via fourmularen, formularen starter bare kommunikationen.&lt;br /&gt;Og er formularen nok s&amp;aring; advanceret, men har man som kunde og leverand&amp;oslash;r ikke kemi, ja s&amp;aring; finder man et andet sted!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks jeg handler hos et par af de store grossister i Danmark, en ene har en meget uoverskuelig shop, jeg har s&amp;aring; mange muligheder for valg/s&amp;oslash;gning at ja jeg taber tr&amp;aring;den inden jeg har bestilt min vare.&lt;br /&gt;Den anden er faktisk lidt dyrer, men n&amp;aring;r jeg har kliket 5 gange med musen s&amp;aring; har jeg fundet en vare og puttet den i kurven, fordi det er simpelt og intuitivt. Og jeg f&amp;aring; min vare bestilt hurtigt uden en masse g&amp;oslash;jel som jeg ikke skal bruge i bestillingsprocessen.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Sammen som n&amp;aring;r jeg skal bestille en hjemmeside, det er ikke en hyldevare, jeg skal ikke have en masse muligheder som til dels er ligegyldige f&amp;oslash;r at der er en relation mellem mig som kunde og min nye leverand&amp;oslash;r, jeg skal have startet en kommunikation s&amp;aring; jeg kan f&amp;aring; en dialog om hvad der er det rigtige for mig som kunde, for jeg har l&amp;aelig;st 5-10 simpel linier om hjemmesider med flere sprog p&amp;aring;, og det vil jeg gerne h&amp;oslash;re om det er noget som er det rigtige for mig, og det kan jeg ikke afg&amp;oslash;re om er ved at s&amp;aelig;tte et kryds i en box!&lt;br /&gt;Det er indholdet og designet p&amp;aring; siden der s&amp;aelig;lger, det er p&amp;aring; ingen m&amp;aring;de en kontaktformular der s&amp;aelig;lger i sidste ende.&lt;br /&gt;Der er ingen der k&amp;oslash;ber en hjemmeside til 5-10.000kr uden f&amp;oslash;rst at have kommunikeret yderligere, man bestiller ikke p&amp;aring; den m&amp;aring;de n&amp;aring;r det er et tilpasset produkt. For boxen skaber ikke relation eller identitet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg har fattet , med dette indl&amp;aelig;g du giver mig ret , det er bedst med en formular p&amp;aring; siden ,det er s&amp;aring; langt og det siger intet hvorfor , s&amp;aring; det m&amp;aring; jo bare sige med dette her indl&amp;aelig;g du giver mig ret , vis jeg forst&amp;aring;et dig korrekt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er nemmer at overskue med formular st&amp;aring;r hvad&amp;nbsp; webmaster tilbyder , der skal bare klikkes&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du har forklaret ,det viser ikke ,man kan levere s&amp;aring;dan en formular eller hvad og hvordan skal jeg forst&amp;aring; dit indl&amp;aelig;g , det m&amp;aring; du lige forklare lidt bedre&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;afventer dog hvorfor mener du ikke s&amp;aring;dan en formular vis laver den p&amp;aring; siden ikke viser man kan lave det , de flest v&amp;aelig;lger dem som de kan se kan levere det man &amp;oslash;nsker ,hvad jeg forst&amp;aring;r p&amp;aring; dig g&amp;aring;r du ikke efter hvad en person kan med mere hvordan du kan snakke med person om den er en flink person at snakke med er mere afg&amp;oslash;rende for dig forst&amp;aring;r jeg p&amp;aring; dig , jeg er bare tr&amp;aelig;t af de webmaster med personlige snak , jeg g&amp;aring;r direkte efter dem jeg kan se de levere det jeg &amp;oslash;nske at du ikke g&amp;aring;r efter det forst&amp;aring;r jeg ikke&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;en avanceret formular kan ikke alle lave og helt &amp;aelig;rligt tr&amp;aelig;t af snakke en time med en webmaster der siger en masse ord og snakket&amp;oslash;jet k&amp;oslash;re som en s&amp;aelig;lger men det leveret er noget lort for de kan ikke levere det og der er det lettere lige at se det og det &amp;oslash;nsker for det er vidste p&amp;aring; siden&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035861.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 22:12:54 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035861</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035861.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035861&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolay:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tag og l&amp;aelig;s hvad jeg skriver ,du m&amp;aring; have misforst&amp;aring;et mit indl&amp;aelig;g , da jeg ikke forst&amp;aring;r hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re mere besv&amp;aelig;rligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning hvad er ideen lige med dit indl&amp;aelig;g, du skal i hvert fald ikke pr&amp;oslash;ve &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ikke i sinde at &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans hjemmeside, tv&amp;aelig;rt imod.&lt;br /&gt;Men jeg som potentiel kunde ville ikke k&amp;oslash;be en hjemmeside med f.eks flere sprog fordi jeg kan s&amp;aelig;tte et kryds i en box hvor jeg angiver at jeg bestiller en hjemmeside med flere sprog.&lt;br /&gt;For du kan ikke lave en hjemmeside ud fra at jeg som kunde har sat et kryds!&lt;br /&gt;Det er ikke seri&amp;oslash;st at tro at man som kunde eller leverand&amp;oslash;r kan k&amp;oslash;be/s&amp;aelig;lge en hjemmeside fordi man har en advanceret kontaktformular.&lt;br /&gt;Ser en potentiel kunde en kontaktformular hvor der er f.eks 15 felter hvor af de 10 er valgmuligheder&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;jeg har ikke fattet noget af dit svar hvordan du mener denne formular g&amp;oslash;r det sv&amp;aelig;re at se hvad han kan og da nu og kan direkte nemt bestille ,m&amp;aring; du forklare ,det p&amp;aring; en anden m&amp;aring;de hvad du mener hvad er ulemper ved denne formular , det har du endnu ikke forklaret kun der er fordele , ved en formular da jeg forst&amp;aring; du , har delvis ,forklaret du ikke kan finde en grund&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er ikke grundet k&amp;oslash;ber hjemmesider .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du viser du kan det .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er lettere overskue hvad du f&amp;aring; hos denne side&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er lettere at bestille produktet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du spare tid , du slipper for opkald da det er lettere at bestille produkt bruger&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lad mig h&amp;oslash;re hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re sv&amp;aelig;re at bestille hos ham end andre&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tag og l&amp;aelig;s hvad jeg skriver ,du m&amp;aring; have misforst&amp;aring;et mit indl&amp;aelig;g , da jeg ikke forst&amp;aring;r hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re mere besv&amp;aelig;rligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning hvad er ideen lige med dit indl&amp;aelig;g, du skal i hvert fald ikke pr&amp;oslash;ve &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035336.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 12:05:20 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035336</guid><dc:creator>RitterDK</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035336.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035336&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;nordicADmedia:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Under produkter har du QR koder, hvorfor om man m&amp;aring; sp&amp;oslash;rge? :)&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1: Syntes det er en sjov ting&lt;br /&gt;2: Man kan nemt kontakte mig hvis man ved hvordan de bruges&lt;br /&gt;3: For at vise at dette ogs&amp;aring; kan lade sig g&amp;oslash;re&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Om det er relevant eller ej, det ved jeg ikke. Men syntes bare det var en sjov lille ting, og ogs&amp;aring; for at v&amp;aelig;re med &amp;quot;trenden&amp;quot;. Jeg ved godt det typisk bliver brugt p&amp;aring; tryksager, men hvorfor ikke p&amp;aring; en hjemmeside ogs&amp;aring;?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035321.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 11:45:15 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035321</guid><dc:creator>nordicADmedia</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035321.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035321&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;RitterDK:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg kan sagtens f&amp;oslash;lge dig.... Form&amp;aring;let med siden er stilrent, ikke noget vildt, og ret neutralt. Ogs&amp;aring; derfor jeg har f&amp;aring;et det r&amp;oslash;de ind over, for at f&amp;aring; lidt liv. Men m&amp;aring;ske jeg skulle overveje at f&amp;aring; et logo som bare fanger......?!?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Et simpelt, stilrent og/eller minimalistisk design kr&amp;aelig;ver stadig v&amp;aelig;k et &amp;quot;godt&amp;quot; logo eller noget der giver den bes&amp;oslash;gende en id&amp;eacute; om hvor de er henne. Et flot logo giver branding awareness v&amp;aelig;rdi til firmaet.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Mere af den r&amp;oslash;de farve og brug den til ren og sk&amp;aelig;r Call-To-Action, brug den de steder hvor du _vil_ have at dine bes&amp;oslash;gende skal klikke.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Der er et par andre sm&amp;aring;ting som jeg personligt ogs&amp;aring; ville &amp;aelig;ndre, bl.a. m&amp;aring;de billeder bliver vist p&amp;aring;, det er lidt &amp;quot;sjusket&amp;quot; og kunne v&amp;aelig;re bedre. F&amp;aring; lidt samh&amp;oslash;righed i m&amp;aring;den du viser grafik.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Under produkter har du QR koder, hvorfor om man m&amp;aring; sp&amp;oslash;rge? :)&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035249.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 10:15:24 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035249</guid><dc:creator>Nicolay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035249.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035249&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ikke i sinde at &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans hjemmeside, tv&amp;aelig;rt imod.&lt;br /&gt;Men jeg som potentiel kunde ville ikke k&amp;oslash;be en hjemmeside med f.eks flere sprog fordi jeg kan s&amp;aelig;tte et kryds i en box hvor jeg angiver at jeg bestiller en hjemmeside med flere sprog.&lt;br /&gt;For du kan ikke lave en hjemmeside ud fra at jeg som kunde har sat et kryds!&lt;br /&gt;Det er ikke seri&amp;oslash;st at tro at man som kunde eller leverand&amp;oslash;r kan k&amp;oslash;be/s&amp;aelig;lge en hjemmeside fordi man har en advanceret kontaktformular.&lt;br /&gt;Ser en potentiel kunde en kontaktformular hvor der er f.eks 15 felter hvor af de 10 er valgmuligheder som alligevel kr&amp;aelig;ver en yderligere kontakt, s&amp;aring; er der snare stor risiko at kunden t&amp;aelig;nker, det var der godt nok uoverskueligt, eller endnu v&amp;aelig;re at han eller hun t&amp;aelig;nker, er det en &amp;quot;skoledreng&amp;quot; der lige har l&amp;aelig;rt HTML som skal vise at han kan bruge det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En hjemmeside handler om at skabe trov&amp;aelig;rdighed, ikke vise har jeg kan finde ud at lire 117 forkskellige html/flash/javascript features af.&lt;br /&gt;Godt design skaber trov&amp;aelig;rdighed.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Overdreven brug af funktionalitet forvirere mere end det gavner.&lt;br /&gt;Skal en kunde k&amp;oslash;be en hjemmeside, kigger de p&amp;aring;&amp;nbsp;om den kommende leverand&amp;oslash;r har en&amp;nbsp;p&amp;aelig;n, smart etc. hjemmeside, de kigger p&amp;aring; om det er intuitivt!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En formular som har un&amp;oslash;dige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l/svarmuligheder som kunden bliver mere forviret over skaber ikke en trov&amp;aelig;rdighed.&lt;br /&gt;For at en salg kan komme igennem, s&amp;aring; kr&amp;aelig;ver det at der kommer en relation mellem kunden og leverand&amp;oslash;r, og det skal helst v&amp;aelig;re en god relation der opst&amp;aring;r.&lt;br /&gt;Relationen opst&amp;aring;r n&amp;aring;r der er noget til f&amp;aelig;lles, f.eks jeg syndes din hjemmeside flot og funktionel, jeg syndes du virker trov&amp;aelig;rdig o.s.v.&lt;br /&gt;Hvis kunden bliver m&amp;oslash;dt af en kort simpel, pr&amp;aelig;sis formular som tjener det form&amp;aring;l den skal have, at kommunikere og skabe en indgang til en relation, s&amp;aring; er den god, fremst&amp;aring;r den derimod som et st&amp;oslash;rre sp&amp;oslash;rgeskema, uden at den skal v&amp;aelig;re det, og skal jeg s&amp;aring; samtidig kommunikere videre efterf&amp;oslash;lgende for at f&amp;aring; opbygget relationen mellem mig som kunde og min m&amp;aring;ske kommende leverand&amp;oslash;r, ja s&amp;aring; fejler &amp;quot;sp&amp;oslash;rgeskemaet&amp;quot;, hvorimod at den korte formular som har startet kommunikationen tjener sit form&amp;aring;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks m&amp;oslash;der jeg en formular som ikke har alt oversat, ja s&amp;aring; t&amp;aelig;nker jeg, gad han ikke lige overs&amp;aelig;tte det hele!? hvordan laver han s&amp;aring; den opgave som jeg gerne vil have ham til at lave for mig?&lt;br /&gt;Hvis han formular er meget uoverskuelig, bliver min lige s&amp;aring; !?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ikke formularen der s&amp;aelig;lger, det er den relation der kommer efterf&amp;oslash;lgende ved den videre kontakt, og den sker ikke via fourmularen, formularen starter bare kommunikationen.&lt;br /&gt;Og er formularen nok s&amp;aring; advanceret, men har man som kunde og leverand&amp;oslash;r ikke kemi, ja s&amp;aring; finder man et andet sted!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks jeg handler hos et par af de store grossister i Danmark, en ene har en meget uoverskuelig shop, jeg har s&amp;aring; mange muligheder for valg/s&amp;oslash;gning at ja jeg taber tr&amp;aring;den inden jeg har bestilt min vare.&lt;br /&gt;Den anden er faktisk lidt dyrer, men n&amp;aring;r jeg har kliket 5 gange med musen s&amp;aring; har jeg fundet en vare og puttet den i kurven, fordi det er simpelt og intuitivt. Og jeg f&amp;aring; min vare bestilt hurtigt uden en masse g&amp;oslash;jel som jeg ikke skal bruge i bestillingsprocessen.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Sammen som n&amp;aring;r jeg skal bestille en hjemmeside, det er ikke en hyldevare, jeg skal ikke have en masse muligheder som til dels er ligegyldige f&amp;oslash;r at der er en relation mellem mig som kunde og min nye leverand&amp;oslash;r, jeg skal have startet en kommunikation s&amp;aring; jeg kan f&amp;aring; en dialog om hvad der er det rigtige for mig som kunde, for jeg har l&amp;aelig;st 5-10 simpel linier om hjemmesider med flere sprog p&amp;aring;, og det vil jeg gerne h&amp;oslash;re om det er noget som er det rigtige for mig, og det kan jeg ikke afg&amp;oslash;re om er ved at s&amp;aelig;tte et kryds i en box!&lt;br /&gt;Det er indholdet og designet p&amp;aring; siden der s&amp;aelig;lger, det er p&amp;aring; ingen m&amp;aring;de en kontaktformular der s&amp;aelig;lger i sidste ende.&lt;br /&gt;Der er ingen der k&amp;oslash;ber en hjemmeside til 5-10.000kr uden f&amp;oslash;rst at have kommunikeret yderligere, man bestiller ikke p&amp;aring; den m&amp;aring;de n&amp;aring;r det er et tilpasset produkt. For boxen skaber ikke relation eller identitet.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035237.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 09:58:31 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035237</guid><dc:creator>RitterDK</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035237.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035237&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;nordicADmedia:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Der mangler lidt farver og PANG for at det f&amp;aelig;nger s&amp;aring;dan en kreativ f&amp;aelig;tter som mig.&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan sagtens f&amp;oslash;lge dig.... Form&amp;aring;let med siden er stilrent, ikke noget vildt, og ret neutralt. Ogs&amp;aring; derfor jeg har f&amp;aring;et det r&amp;oslash;de ind over, for at f&amp;aring; lidt liv. Men m&amp;aring;ske jeg skulle overveje at f&amp;aring; et logo som bare fanger......?!?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035169.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:46:21 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035169</guid><dc:creator>nordicADmedia</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035169.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035169&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg bryder mig ikke om logoet (som ogs&amp;aring; burde v&amp;aelig;re &amp;quot;home&amp;quot; knap). Gr&amp;aring;t p&amp;aring; gr&amp;aring;t er ikke lige frem inspirerende.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Der mangler lidt farver og PANG for at det f&amp;aelig;nger s&amp;aring;dan en kreativ f&amp;aelig;tter som mig.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035163.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:35:39 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035163</guid><dc:creator>Dommeren</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035163.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035163&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Enkel og ligetil!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Flot!&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035159.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:33:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035159</guid><dc:creator>RitterDK</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035159.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035159&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Mht. tilbudssiden har jeg nu taget det til mig. Jeg har pr&amp;oslash;vet at v&amp;aelig;re med p&amp;aring; &amp;quot;det nye&amp;quot; og lavet en QR kode. Denne kode g&amp;oslash;r, at der blot sendes en SMS til mig, og alt efter hvilken pakke man &amp;oslash;nsker, st&amp;aring;der hhv. pakke 1 eller 2..... Der er ogs&amp;aring; lavet link til kontaktsiden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad siger i til det?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035156.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:30:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035156</guid><dc:creator>Thomas Skov Iversen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035156.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035156&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Uden at have l&amp;aelig;st hvad de andre skriver, s&amp;aring; synes jeg der mangler lidt ca. priser... bare s&amp;aring; man kan f&amp;aring; en feeling af hvad vi ca. ligger p&amp;aring; :D&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035147.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:22:56 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035147</guid><dc:creator>Frans Bye Hansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035147.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035147&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil som kunde g&amp;aring; ud fra, at Jeres egen side er noget af det ypperste, I kan levere. Hvis jeg som kunde &amp;oslash;nsker mere guf p&amp;aring; siden, leder jeg nok videre, til jeg finder en, der p&amp;aring; sin egen side viser, at han har styr p&amp;aring; det.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;Rigtig godt formuleret.&lt;/div&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;Jeg er bestem ogs&amp;aring; enig med Mikael og Lone.&lt;/div&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035137.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:04:39 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035137</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035137.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035137&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolay:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;en kontaktformular viser du finde ud ad lave special formular der spare dig tid ,som webmaster og alle kan ikke lave specielle formular , kan du ikke kan finde ud ad s&amp;aring; ,det er derfor det er mere besv&amp;aelig;rligt at kontakte dig , men kan se det ikke er dig , der har denne side , s&amp;aring; m&amp;aring;ske er grunden du neden toner det er vigtigt kunne finde ud ad vises man er en dygtig webmaster&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis den formular er s&amp;aring; vigtig, hvorfor er din egen kontakt formular s&amp;aring; &amp;quot;tynd&amp;quot;, man kan hverken angive telefon eller noget emne.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Alt teksten er end ikke oversat fra engelsk til dansk.&lt;br /&gt;Det er m&amp;aring;ske nok vigtigere at brugeren f&amp;aring;r en komplet oplevelse frem for noget kaos med forskellige sprog.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; kom lige ind i kampen igen Mikael!&lt;br /&gt;Og jeg ved godt du ikke skal s&amp;aelig;lge hjemmesider, men du skal stadig fremst&amp;aring; seri&amp;oslash;s!&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis man laver hjemmesider og k&amp;oslash;ber en hjemmeside og man er seri&amp;oslash;s, s&amp;aring; er det &lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;strong&gt;ikke&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt; kontaktformularen der s&amp;aelig;lger, det er f&amp;oslash;rste h&amp;aring;ndsindtrykket og s&amp;aring; nogle gode referencer!&lt;br /&gt;N&amp;aring;r s&amp;aring; den f&amp;oslash;rste kontakt er lavet, ja s&amp;aring; er det de efterf&amp;oslash;lgende email og telefonsamtaler, evt m&amp;oslash;de med kunden der s&amp;aelig;lger, det er ikke hvor advanceret formularen er!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er ikke grundet k&amp;oslash;ber hjemmesider .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du viser du kan det .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er lettere overskue hvad du f&amp;aring; hos denne side&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er lettere at bestille produktet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du spare tid , du slipper for opkald da det er lettere at bestille produkt bruger&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lad mig h&amp;oslash;re hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re sv&amp;aelig;re at bestille hos ham end andre&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tag og l&amp;aelig;s hvad jeg skriver ,du m&amp;aring; have misforst&amp;aring;et mit indl&amp;aelig;g , da jeg ikke forst&amp;aring;r hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re mere besv&amp;aelig;rligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning hvad er ideen lige med dit indl&amp;aelig;g, du skal i hvert fald ikke pr&amp;oslash;ve &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035126.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 07:54:01 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035126</guid><dc:creator>Nicolay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035126.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035126&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;en kontaktformular viser du finde ud ad lave special formular der spare dig tid ,som webmaster og alle kan ikke lave specielle formular , kan du ikke kan finde ud ad s&amp;aring; ,det er derfor det er mere besv&amp;aelig;rligt at kontakte dig , men kan se det ikke er dig , der har denne side , s&amp;aring; m&amp;aring;ske er grunden du neden toner det er vigtigt kunne finde ud ad vises man er en dygtig webmaster&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis den formular er s&amp;aring; vigtig, hvorfor er din egen kontakt formular s&amp;aring; &amp;quot;tynd&amp;quot;, man kan hverken angive telefon eller noget emne.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Alt teksten er end ikke oversat fra engelsk til dansk.&lt;br /&gt;Det er m&amp;aring;ske nok vigtigere at brugeren f&amp;aring;r en komplet oplevelse frem for noget kaos med forskellige sprog.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; kom lige ind i kampen igen Mikael!&lt;br /&gt;Og jeg ved godt du ikke skal s&amp;aelig;lge hjemmesider, men du skal stadig fremst&amp;aring; seri&amp;oslash;s!&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis man laver hjemmesider og k&amp;oslash;ber en hjemmeside og man er seri&amp;oslash;s, s&amp;aring; er det &lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;strong&gt;ikke&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt; kontaktformularen der s&amp;aelig;lger, det er f&amp;oslash;rste h&amp;aring;ndsindtrykket og s&amp;aring; nogle gode referencer!&lt;br /&gt;N&amp;aring;r s&amp;aring; den f&amp;oslash;rste kontakt er lavet, ja s&amp;aring; er det de efterf&amp;oslash;lgende email og telefonsamtaler, evt m&amp;oslash;de med kunden der s&amp;aelig;lger, det er ikke hvor advanceret formularen er!&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>