Hjemmesiden er en video hjemmeside, med indtjening via viral reklamer, siden tjener godt, man alt kritik og gode råd er velkommen, og lad nu være med at sige, i hader denne slags hjemmeside, det er ikke hvad jeg ønsker at vide, jeg er mere interesseret i gode råd og ideer.
Fin og overskuelig side. Dog er logoet er ikke godt.. Det har ikke relevans til sidens navn. Sjove Videoer, så skal der være lidt mere sjov og video over logoet end bare en grunge font :)
Det er .se fordi dk com og de andre var taget :) hehe
Jeg har mange planer med hjemmesiden, men ikke nok erfaring til at kunne udføre disse ting selv, så derfor venter jeg til jeg finder en som kan hjælpe med disse løsninger..
det drejer sig bland andet med noget ration system, admin menu, mulighed for at bruger kan indsende videoer, evt mulighed for billeder på siden, i form ad billed.php hvor den trækker billed fra id i mysql, hvis den køre i binary fylder billederne ikke i ftp'en som er begrænset, og sidst men ikke mindst, at siden bliver oversat fra dansk til engelsk via ip exempel: www.sjvoevideoer.se/da wwww.sjovevideoer.se/en
husk de social logoer på siden det skaber mere trust værdi til siden google især og twitter da google er begyndt gå mere op i det.
jeg kunne ikke få videoer til at virke på siden , jeg ved ikke hvad der er galt på siden.
husk udnyt google viser op til 70 tegn og lav alle titler unikke på siden
jeg ville lave lidt blogging på siden da emmer er gode og der er sikkert mere besøgene i de emmer vis de optimeres endnu mere mod google det er nogle sjove emmer der er på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
1) Du overholder ikke reglerne for brug af Facebook likes. Dvs. så snart Facebook opdager at siden eksisterer så fjerne de din facebook-gruppe da den vil blive betragtet som spam.
2) Overvej om du ikke vil skabe din egen identitiet med din side. Mange af de videoer du har på din side er taget direkte fra www.Retardo.dk inklusive Retardos overskrifter.
3) Synes du ikke det ligger meget tæt at kalde dit website sjovevideoer.se når www.sjovevideoer.dk allerede køre - nu under Retardo?
Du skriver at du har rigtig god indtjening på virale kampagner. Det er selv noget vi har meget fokus på i dagligdagen. Hvad er det for virale kampagner du har liggende som giver dig en god indtjening?
Du skriver at du har rigtig god indtjening på virale kampagner. Det er selv noget vi har meget fokus på i dagligdagen. Hvad er det for virale kampagner du har liggende som giver dig en god indtjening?
Hej Nicolai
Inden man ser den video man kommer for at se bliver man tilbudt at se nogle reklame/virale videoer fra Goviralnetwork.com