Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det seriøst at sælge sider, som man pludselig ikke gider have

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:

Hej Dennis,

Okay, vi laver en masse WP-sider sammen, og bagefter siger vi, at vi ikke har tid til at styre dem, da vi har travlt med en masse andet.

Så sælger vi dem for 1.000 kr. stykket og vi deler 50%.

Og hvis vi er ærlige, hvad der er bedst, så siger vi på forhånd, at sådan er produktet.

Hilsen, Robert

Haha ja lad os det :). Siden man syntes det er iorden at smide side efter side op som man "lige" pludselig ikke har tid til. Så kan vi også, for har ikke så meget tid, men har da tid nok til at få siden op :).

Vi definere da de 1.000kr efter at vi smider god SEO på, samt en google adwords kupon :). Plus vi skaffer nogen brugere, skal da ikke stå imellem os ;)

Vi står da også for noget support Robert og jeg :).

P.S det er sarkasme hvis man ikke forstod det ;).

Online Entreprenør - www.fasto.co

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:22

Udbud og efterspørgsel?

Får du ondt bag i fordi nogle kan sælge en hjemmeside fordi du føler det er nemt?

Hvis der findes købere til det marked du nævner og det er så nemt. Så er det da bare komme igang istedet for at pive over det her.

Jeg forstår sku ikke det indlæg du kommer med.

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 11:39

Ondt bag i og pive?. Hvor ser du det henne?.

Hvis det er mig du referer til så hentyder jeg bare til at jeg syntes det er uetisk, at lave en side bare for sælge den :). Fordi jeg kun selv laver de projekter som jeg føler for :).

Er min mening, og den står jeg ved!.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det var da det mest ligegyldige indlæg jeg har set i lang tid på Amino!

Har man noget til salg, så er det til salg! ... vil man købe det, fordi man ser fornuft i det, ja så køber man det! ... det er da hamrende ligegyldigt hvad årsagen er til at det skal sælges! ... man er jo nødt til at lave en personlig og konkret vurdering af alt man kaster penge i, sådan er livet nu en gang.

Hvis problemet er, at nogen har ondt i røven over, at andre smækker en wp op med et par artikler i, og sælger dem for en plov, så har man sgu selv et problem...

Fuck Janten og se den anden vej, hvis det gør for ondt, at se andre spinde guld : ) - man har trods alt den option, at man kan lade være med at købe.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 11:44

Ligegyldigt er det jo så ikke hvis vi er to som syntes det er relevant :).

Men fra dit synspunkt er det måske, men jeg støtter Robert i dette indlæg :).

Jeg er af det princip at jeg laver noget jeg vil, ikke for bare smide det videre lige efter.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan heller ikke rigtig se problematikken i dette indlæg. Nogle sætter hjemmesider op, og sælger dem videre? Hvad er der galt med det? 

Der bliver nævnt, at det er uetisk at lave en hjemmeside bare for at sælge den? Det kan godt være, at jeg er ved at blive blind, men jeg kan ingen steder se det uetiske i det. Selvfølgelig producerer man ting med videresalg for øje.

Håndværkeren producerer da også ting med videresalg for øje. Bageren, kunstneren, og ja, iværksætteren kreere da ting med videresalg for øje. Det er da hele essensen i det, er det ikke? Nogle laver et produkt, og vil derefter sælge det.

Der er jo heller ikke nogen som tvinger jer til at købe disse Wordpress sider med et par måneder på bagen? Og hvor er det morsomme i, at kan skabe nogle sider og sælge dem? Undskyld, men det forstår jeg ikke. Det er vel kun godt for jer, hvis i kan skabe hjemmesider folk gider at købe? Ikke at jeg tror, at i får dem solgt, hvis siden ikke har værdi for køberen. Jo, alle kan da lave en hjemmeside i Wordpress, og skrive et par artikler. Men disse sider bliver da heller ikke købt?

Nej, det er de sider med godt SEO arbejde, gode søgemaskineoptimeret artikler, fin indtjening, god håndfuld besøgende osv. Så hvis du kan skaffe det til dine hurtigt lavet hjemmesider, så er det da kun fedt for dig? Forstår ikke jeres jantelovs eskapader. Fuck den, og tjen da kassen på de sider, hvis det er det i er gode til, og interesserer jer for Skype-Wink

Bedste hilsner,
Sander 

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 11:54

Køber skam ingen af de sider :).

Men det er det gode ved en forum, man deler sine meninger, får noget igen :).

Nu er det jo bare som jeg ser det. Syntes det er useriøst at man gør det. Hvis man gør det for andre, er det en service :).

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:38

Dennis Pedersen:

Køber skam ingen af de sider :).

Men det er det gode ved en forum, man deler sine meninger, får noget igen :).

Nu er det jo bare som jeg ser det. Syntes det er useriøst at man gør det. Hvis man gør det for andre, er det en service :).

Det er helt fint. Problematikken det du skriver er bare at du ikke skriver hvorfor. Hvorfor er det useriøst, og hvad er det der gør det useriøst? Er det simpelthen fordi du ikke selv kan gøre det, eller er det fordi du synes det er uetisk at tilbyde andre mennesker, at købe sit VELFUNGERENDE site for en pose penge? Læser du Sanders, og Morten's indlæg, så ser du hvad deres mening er, men din mening er ikke udspecificeret i sådan en grad at det kan tages seriøst.

Det er blot min mening ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 00:04

Dennis Nielsen -:

Det var da det mest ligegyldige indlæg jeg har set i lang tid på Amino!

Har man noget til salg, så er det til salg! ... vil man købe det, fordi man ser fornuft i det, ja så køber man det! ... det er da hamrende ligegyldigt hvad årsagen er til at det skal sælges! ... man er jo nødt til at lave en personlig og konkret vurdering af alt man kaster penge i, sådan er livet nu en gang.

Hvis problemet er, at nogen har ondt i røven over, at andre smækker en wp op med et par artikler i, og sælger dem for en plov, så har man sgu selv et problem...

Fuck Janten og se den anden vej, hvis det gør for ondt, at se andre spinde guld : ) - man har trods alt den option, at man kan lade være med at købe.

Perfekt sagt Dennis. Kunne ikke siges meget bedre ! :-)

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Emil Hansen:

Det er helt fint. Problematikken det du skriver er bare at du ikke skriver hvorfor. Hvorfor er det useriøst, og hvad er det der gør det useriøst? Er det simpelthen fordi du ikke selv kan gøre det, eller er det fordi du synes det er uetisk at tilbyde andre mennesker, at købe sit VELFUNGERENDE site for en pose penge? Læser du Sanders, og Morten's indlæg, så ser du hvad deres mening er, men din mening er ikke udspecificeret i sådan en grad at det kan tages seriøst.

Det er blot min mening ;-)

Det har jeg jo så formuleret flere gange nu. Som jeg har sagt før, det er useriøst fordi at jeg som person kun laver noget jeg gider og som jeg kan stå bag ved. Folk som bare laver den ene side efter den anden side for at KUN at tjene penge på at sælge den så snart som muligheden byder sig <<< Useriøst :).

Kunne skam godt gøre det, hvis det var i min interesse Jonas, men det har det ikke :). Du drejer jo samtalen hen imod at det altid er gode sider som bliver solgt :).

Nej kan godt se at jeg er mindre seriøs, det er da klart udspecificeret her i samtalen. Din mening er også mere end velkommen, ellers ville forummet da være et kedeligt sted at skrive :).

Simon jeg er ikke overrasket over at du støtter Dennis´s indlæg, du er da en af de "større" spillere på det marked med at bygge for at sælge. Sælger du spasserbussen.dk for at få penge til bil (igen)? Som jeg læste du næsten lige havde fået(Audi A6) ;).

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)