Du må meget undskylde... Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at kommentere på det her, selvom klokken er ged om natten og mine hjerne allerede sover.. :)
MEN, det er da ikke respektløst at bruge gratis arbejdskraft, hvis det er frivilligt? Jeg kender en som har arbejdet i tre måneder i streg, blot så hun havde råd til at arbejde frivilligt i Indien i et halvt år - fordi hun syntes det er fedt! En af mine tømre venner har da også sat et par hylder op herhjemme uden betaling. Der bliver sgu efterspurgt gratis arbejdskraft verden over - med gode intentioner.
Jeg kunne da godt forstille mig, at der er hård konkurrence om seo-artikel-jobs. Og hvis jeg skulle hyre nogen til at skrive noget for mig, ville jeg da klart vælge dem med de bedste referencer (hvilket alle ville). Dvs. ikke nogen med en masse artikler, som de havde skrevet om deres kat, bare for at have noget at vise frem, men real-life referencer som viste hvordan de kunne opfylde kravene til en given opgave. Og så må man jo vælge, om man er fast besluttet på betaling, eller vil starte ud gratis. Også er det da rart nogen tilbyder muligheden..
Men, tror bare vi skal lade det hele ligge nu, inden mit hoved eksploderer ;)