Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder at skrive gratis seo artikler for referencens skyld.?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 01:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Forstår ikke folk gå sådan "amok" over dette simple spørgsmål. Jeg har da i sin tid også lavet gratis hjemmesider, blot for at få nogle referencer at starte op på. Det er jo praktisk talt umuligt, at få arbejde uden referencer, så hvorfor ikke?

Han har jo ikke forlangt artikler af nogen blot spurgt stille og roligt, om nogen var i denne situation? :)

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:29 | Låst

WordSEO:
man kunne jo endeligt også bare skrive den selv...

Så kan man måske undgå slå/stavefejlWink

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:30 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

WordSEO:
man kunne jo endeligt også bare skrive den selv...

Så kan man måske undgå slå/stavefejlWink

Fuc... stavefejl.. Mange seo artikler bliver aldrig læst... hvis det bare er til artikeldatabaser...

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:37 | Låst

Esben Petersen:

Forstår ikke folk gå sådan "amok" over dette simple spørgsmål. Jeg har da i sin tid også lavet gratis hjemmesider, blot for at få nogle referencer at starte op på. Det er jo praktisk talt umuligt, at få arbejde uden referencer, så hvorfor ikke?

Han har jo ikke forlangt artikler af nogen blot spurgt stille og roligt, om nogen var i denne situation? :)

Ser du grunden til at folk går "AMOK" som du siger.

Er at folk ikke bruger flere år på at lære deres fag og derefter kommer der nærige folk som KUN vil have ting gratis i den tro af at man ikke kan sælge sine ting. At du så har givet gratis hjemmesider ud for at få referencer er dit valg. Forstår bare ikke hvorfor du først vil uddanne dig til programmør / grafiker hvorefter du vælger at give dine mange års arbejde væk i stedet for at lave dine egne sider og bruge dem som referencer...

Er der måske nogen som spørger en tømre eller elektriker om han vil lave et gratis arbejde for referencens skyld? Nej. For folk anser det for at være et arbejde... Men når det er online arbejde som SEO, Artikler, programmering, design og hvad der nu ellers er. Så tror folk ikke at man bruger mange år på at lære det og derfor de godt kan tillade sig at spørge om det gratis.

man bliver spurgt 120 gange dagligt om man vil lave ting gratis for andre, fordi man kan noget de ikke en gang vil betale 10 kroner for. Men de vil godt have ens ting.

Og nej det er ikke umuligt at få arbejde uden referencer. På ingen måde.

Så har du forklaringen på det.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

og nej jeg er ikke sur eller noget. Forstår bare ikke den holdning at man kan forvente noget gratis og ikke give noget som helst igen, på nogen måde.

Jeg har tilbudt manden / kvinden at lave en artikel hvis han kan tilbyde noget til gengæld. Så kan han / hun vælge at svare på det eller lade være.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 01:49 | Låst

Jamen det er da fint, at du er rigtig god til dit arbejde. Men han har jo tydeligvis allerede bestemt sig for, at han ikke vil investere noget i artiklerne, han spørger jo bare om nogen sidder og har lyst til at øve sig? Er det ikke bedre at øve sig i at skrive artikler, som har et formål, end at sidde og skrive tomme ligegyldige tekster til sig selv??

Vi skal vel alle starte i det små, så vi kan vokse os lærde, ligesom du.

Og hvis du ikke laver gratis arbejde, så er denne tråd ikke rettet mod dig, ergo antager trådstarter ikke "at dit arbejde er gratis".

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:58 | Låst

Esben Petersen:

Forstår ikke folk gå sådan "amok" over dette simple spørgsmål.

Der er ingen her der går amok ... men der er et par stykker der påpeger nogle uhensigtsmæssigheder i trådstarters oplæg ...

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 02:03 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja det ved jeg, derfor jeg lavede anførselstegn :) vidste ikke hvordan jeg ellers skulle forklare det, men det var måske hårdt sagt. Derudover var det ikke rettet mod de første 3-4 svar, men Ib A[...]. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 02:07 | Låst

Esben Petersen:

Jamen det er da fint, at du er rigtig god til dit arbejde. Men han har jo tydeligvis allerede bestemt sig for, at han ikke vil investere noget i artiklerne, han spørger jo bare om nogen sidder og har lyst til at øve sig? Er det ikke bedre at øve sig i at skrive artikler, som har et formål, end at sidde og skrive tomme ligegyldige tekster til sig selv??

Vi skal vel alle starte i det små, så vi kan vokse os lærde, ligesom du.

Og hvis du ikke laver gratis arbejde, så er denne tråd ikke rettet mod dig, ergo antager trådstarter ikke "at dit arbejde er gratis".

Næ, mener bestemt ikke der er bedre at øve sig i at skrive artikler som har et formål... Når den som søger gratis artikler i det mindste kunne have den respekt for folks arbejde at betale dem et eller andet. Om det så er 1 krone eller et spark i røven er ligegyldigt. Det er symbolet i at man er villig til at betale noget for det og ikke pisser på folks arbejde ved at sige det intet er værd for dem. Havde trådstarter skrevet at han søger meget billige SEO artikler, havde INGEN reageret på denne måde.

Jeg er på ingen måde mere lærd end andre. Jeg vil bare ikke degradere mit og andres arbejde til en joke som man kan tro at det er gratis.

Skriver ikke artikler som en levevej, jeg gør det fordi jeg syens det er sjovt. Kunne aldrig drømme om at leve af det. Er jeg langt fra god nok til. Jeg er te sælger, programmør, elsker at blogge og plante citrustræer. En almindelig person ligesom dig og andre herinde...

Jeg "råber" op fordi at jeg mener andre burde... Med andre mener jeg dem som faktisk overvejer at skrive en artikel gratis til ham...

Jeg holder mig udenfor emnet nu. Har vidst sagt nok af mine meninger for i dag :)

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 02:24 | Låst

Du må meget undskylde... Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at kommentere på det her, selvom klokken er ged om natten og mine hjerne allerede sover.. :)

MEN, det er da ikke respektløst at bruge gratis arbejdskraft, hvis det er frivilligt? Jeg kender en som har arbejdet i tre måneder i streg, blot så hun havde råd til at arbejde frivilligt i Indien i et halvt år - fordi hun syntes det er fedt! En af mine tømre venner har da også sat et par hylder op herhjemme uden betaling. Der bliver sgu efterspurgt gratis arbejdskraft verden over - med gode intentioner.

Jeg kunne da godt forstille mig, at der er hård konkurrence om seo-artikel-jobs. Og hvis jeg skulle hyre nogen til at skrive noget for mig, ville jeg da klart vælge dem med de bedste referencer (hvilket alle ville). Dvs. ikke nogen med en masse artikler, som de havde skrevet om deres kat, bare for at have noget at vise frem, men real-life referencer som viste hvordan de kunne opfylde kravene til en given opgave. Og så må man jo vælge, om man er fast besluttet på betaling, eller vil starte ud gratis. Også er det da rart nogen tilbyder muligheden..

Men, tror bare vi skal lade det hele ligge nu, inden mit hoved eksploderer ;) 

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)