Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder at skrive gratis seo artikler for referencens skyld.?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er stavefejlen rettet i overskriften.

Nu mangler vi bare en moderator der sletter 4 sider, så kan tråden komme tilbage på sporet.

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:33 | Låst

@ Martin Tygsen og Per Krabbe

Ikke for at start en ny diskussion.

Men jeg kaldte det netop stave/slåfejl og altså ikke grammatik eller semantiske fejl, eller noget helt andet.

Jeg ved jo ikke om den eller de som laver indlægget hvad dennes motiv er. Og somme tider går det jo stærkt også i mit tilfælde.

Af en ”SEO ekspert” har jeg fået i vide, at man også skal have ordblinde med ind på sin side for at læse. Derfor skal der både være gibsplader og gipsplader m.m. med i beskrivelserne.

Om jeg som håndværker tror at referencer er vigtige ? ja det gør jeg da www.raad-mal.dk/referencer

http://raad-mal.dk/galleri

Ja min hjemmeside kunne også trænge til en ordentlig overhaling. Ja men rulle, pensel, Amino og sengen skal jo også passes.

Men det kan være jeg skal efterspørge en god og billig tekstforfatter ? Men ikke gratis.

Jeg kunne jo også søge på Google. Det samme med en god og billig maler.

God søndag til alle,

og tak for dysterne

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S: Lad ytringsdemokratiet på Amino få de bedste vilkår !

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:36 | Låst

Entrepreneur - Jan:

????

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok piger.... så slår vi lige koldt vand i blodet. En af de uskrevne regler i et forum er netop at man IKKE kommenterer på hinanden staveevne. Derfor "overser" man stavefejl og påpeger dem ikke  - men hvis man kan så kan man evt. godt rette en overskrift.

Tråden er gået helt ud af sit spin og jeg tror at vi skal have den tilbage igen.

Jeg vil helst ikke slette indlæg fordi de viser jo de forskellige mennesker der er herinde, men er der nogle der bliver angrebet så går min slettefinger igang.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:54 | Låst

Niels Henriksen:

Ok piger Wink.... så slår vi lige koldt vand i blodet. En af de uskrevne regler i et forum er netop at man IKKE kommenterer på hinanden staveevne. Derfor "overser" man stavefejl og påpeger dem ikke  - men hvis man kan så kan man evt. godt rette en overskrift.

Tråden er gået helt ud af sit spin og jeg tror at vi skal have den tilbage igen.

Jeg vil helst ikke slette indlæg fordi de viser jo de forskellige mennesker der er herinde, men er der nogle der bliver angrebet så går min slettefinger igang.

Yes God søndag.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 09:56 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Entrepreneur - Jan:

????

I dit første indlæg her var et af dine ankerpunkter stavefejlen i overskriften. Derfor har jeg rettet det, så der ikke er stavefejl samt tilført "at" i teksten.

Med hensyn til det at bede om gratis tekster, så er det da ikke odiøst. Personligt havde jeg nok valgt at skrive noget indhold i indlægget, men sådan er vi jo så forskellige.

I øvrigt arbejder de fleste "gratis" på forventet efterbevilling, ligesom du som håndværker ikke tager penge for at afgive et tilbud. Den tid det tager at lave et tilbud er jo kun noget der honoreres såfremt tilbudet accepteres og der derved kommer penge i kassen.

Jeg arbejder også gratis og betaler endda for det når folk ønsker private label produkter, det koster typisk 2-3.000 pr. henvendelse jeg vælger at beskæftige mig med i omkostninger endda uden timelønsberegning. Til tider munder det ud i givtige samarbejder, men oftest i ingenting.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:17 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Du "hænger" dig også i stavefejlen. jeg skrev slå/stavefejl, som også senere i tråden er uddybet.

Jeg hænger mig alene i det skrevne ord og betydningen som fremkommer af dit indlæg.

Din anvendelse af ordet "stavefejl" er rettet mod trådstarters overskrift og i indlæggets kontekst fremstår dette som en ensidig hån der forbindes med ønsket om gratis tekster.

Der hvor du anvender slå/stavefejl termologien, der er det i relation til den der eventuelt i referenceøjemed ønsker at referere til siden.

Det er derfor 2 uafhængige meninger, og jeg tog mig af den ene og rettede overskriften.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:21 | Låst

igang:

Jeg har ikke sendt en PB til dig

(Det kan godt ende med en lang tråd..)

Det her ender som ugens mest debatterede tråd, og den mest læste... Bare vent til Fredags mailen kommer ;D

Iøvrigt en skræmmende tendens. Er det så 3. uge i træk, hvor en tråd går skævt, og ender som ugens number 1? Det er næsten helt Nationen standard Tongue Tied #spooky

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)