Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder at skrive gratis seo artikler for referencens skyld.?

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lad os nu se om der ikke dukker en op der vil skrive , som iværksættere er der sikkert nogle der gerne levere noget gratis især vis du har et godt brand og derved kan det være du kan give ham yderste mange kunder grundet dit navn sælger kunder

vi er jo alle samme i samlet folk iværksættere der hjælper hinanden i fremgang og vækst og det er positivt tanke at hjælpe andre i fremgang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 06:31 | Låst

Esben Petersen:
Derudover var det ikke rettet mod de første 3-4 svar, men Ib A[...]. 

Wink Tror du da jeg startede op malede lejligheder m.m. gratis for at få referencer ?

Det ville da være helt tåbelig, og iøvrigt kan man ikke køre en virksomhed på den måde. Hvem skulle f.eks. betale materialeforbruget, - maling m.m. ?

Noget andet er så, at man kan starte op med at give nogle rabatter og godt arbejde for at få referencer.

Så trådstarter kunne eftersøge nogle der ville lave"billige tekster"Wink - men ikke gratis tekster ? NEJ.

Men gratis er da helt tåbelig. Og forøvrigt er der ingen der er gået "amok" i tråden.No

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:48 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Hold nu op, hvor er Amino dog ramt af mange kverulanter for tiden! Det er satme da belastende!

En person stille et spørgsmål, om nogen mangler referencer, for så vil han gerne lægge firmanavn til evt SEO tekster. Straks skal han hakkes ned og nærmest latterliggøres. Why?

Hvis en person herinde stiller et spørgsmål om, hvor meget moms der skal lægges på et salg? eller hvordan man regner momsen ud af et salgsbeløb (som iøvrigt er 7. klasses matematik), så er folk venlige, hjælpsomme og rare. Når en spørger efter nogen, som evt måtte mangle en reference, så gælder det åbenbart om, at hakke vedkommende flest gange i hovedet, og helst hårdest muligt... 

Jeg har fået 5 eller 6 SEO artikler indenfor det seneste år GRATIS, fordi flere herinde ville have testet systemer, reseach evner, skrive måder, konstruktiv kritik osv. Langt de fleste har henvendt sig direkte, og der er aldrig blevet betalt for det. Dog har de fået den hjælp + mere, som de efterspurgte. Så hvorfor er trådstarter urealistisk eller tåbelig?

Dette er tråd nummer xxxxxxxx indenfor de sidste par dage, som er gået fra et oplæg, til at omhandle noget helt andet, hvilket ik er fair... Hvorfor går så mange tråde skævt for tiden?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 06:52 | Låst

No 

Esben Petersen:
inden mit hoved eksploderer

Åh lille puds - du er i et åben forum, helt frivilligt og gratis.

Du kunne risikere og få referncer for dine holdninger og "masser" af gratis og frivililigt arbejde.

Wink Har du tænkt over at det er en portal med iværksættere og selvstændige ?

Og altså ikke en portal for humanitært, frivilligt arbejde m.m. ?

Hvis man som "opstarter" er så vild efter referencer kunne man jo overveje familie, venner m.m.

Jeg tror du skal passe på at overdrive betydningen af referencer ? Disse kan man også tjekke. Er de givet fordi man har fået dem gratis. Er de nok hellere ikke det samme værd, som hvis de er givet hvor man virkelig har betalt kassen. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:05 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Wink Har du tænkt over at det er en portal med iværksættere og selvstændige ?

Og altså ikke en portal for humanitært, frivilligt arbejde m.m. ?

Hvis man som "opstarter" er så vild efter referencer kunne man jo overveje familie, venner m.m.

Familie, venner mm er da helt sikkert de mest objektive mennesker på den klode... Det er programmer som X-Factor vel det bedste bevis på. Især auditions...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:05 | Låst

Fashion-Seller:

Hold nu op, hvor er Amino dog ramt af mange kverulanter for tiden! Det er satme da belastende!

En person stille et spørgsmål, om nogen mangler referencer, for så vil han gerne lægge firmanavn til evt SEO tekster. Straks skal han hakkes ned og nærmest latterliggøres. Why?

Hvis en person herinde stiller et spørgsmål om, hvor meget moms der skal lægges på et salg? eller hvordan man regner momsen ud af et salgsbeløb (som iøvrigt er 7. klasses matematik), så er folk venlige, hjælpsomme og rare. Når en spørger efter nogen, som evt måtte mangle en reference, så gælder det åbenbart om, at hakke vedkommende flest gange i hovedet, og helst hårdest muligt... 

Jeg har fået 5 eller 6 SEO artikler indenfor det seneste år GRATIS, fordi flere herinde ville have testet systemer, reseach evner, skrive måder, konstruktiv kritik osv. Langt de fleste har henvendt sig direkte, og der er aldrig blevet betalt for det. Dog har de fået den hjælp + mere, som de efterspurgte. Så hvorfor er trådstarter urealistisk eller tåbelig?

Dette er tråd nummer xxxxxxxx indenfor de sidste par dage, som er gået fra et oplæg, til at omhandle noget helt andet, hvilket ik er fair... Hvorfor går så mange tråde skævt for tiden?

Yes

jeg har også fået et par enkel stykker ved tester , men der var også lidt feedback igen

jo jeg ville gerne have flere "gratis" , men ved godt for mig er de en dråbe i havet da jeg selv laver meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:18 | Låst

No 

Fashion-Seller:

Folk med modsatte meninger er altså alle kvækulanter ? ??

Så skal Amino hvis ikke længere hedde et åben debatforum, men havde navnforandring. F.eks. "Stedet hvor du kan få lavet gratis arbejde, for at afteste din forretningside, iøvrigt uden nogen kommentarer af "negativ" karakter ".

WinkGratis arbejde er ikke for et marked bestående af udbud og efterspørgsel. Som trods alt de fleste private virksomheder arbejder under.

Venner, familie som objektive måleparametre ? den tror jeg ikke på, ligesom dem, der fået lavet det gratis, det er ikke holdbart i længden som forretningside.

Ud og konkurrer på lige markedsvilkår. ? Det giver mening.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Svar fra en der ikke tror på at rabatter og gratis arbejde er vejen frem for sund virksomhedsdrift.

Iøvrigt er tit de som får lavet gratis eller billigt arbejde - de største kvækulanter !  

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:25 | Låst

Folk med modsatte meninger er altså alle kvækulanter ? ??

Det har jeg ik påstået, men du kunne vel starte med at læse tråden igennem, og derefter læse mine svar en eller to gange mere... Så står der sådan set alt...

Venner, familie som objektiver måleparametre ? den tror jeg ikke på, ligesom dem, der fået lavet det gratis det er ikke holdbart i længden som forretningside.

Igen det ville klæde dig at læse hele mit indlæg, inden du tager noget ud af kontekst... Bemærk sætningen med X-Factor audition...

Og du kunne vel læse dit eget første svar. Du er nedladende overfor en person, fordi vedkommende har stavet referencer forkert... Come on siger jeg bare. Skal vi til at lede efter stave og grammatik fejl i dine indlæg, for så er der vist en deltidsstilling på Amino klar Wink

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:41 | Låst

Fashion-Seller:
Skal vi til at lede efter stave og grammatik fejl i dine indlæg, for så er der vist en deltidsstilling på Amino klar Wink

Og tager vi dine indlæg med, kunne det vist blive til en fuldtidsstilling på Amino ?

Skulle du ikke være for god til dette her debatniveau ?

Hvad med din egen nedladenhed ?

Jeg har læst dine indlæg i nærværende mere end en gang, og er fortsat uenig med dig.

Jeg kalder det hellere ikke stave og grammatik fejl - men stave/slåfejl.

Mon ikke du skulle lade tråden komme på sporet igen ?

Har du øvrigt har andre kommentarer kan du tilsende dem i en PMer, istedet for at ødelægge tråden på angreb af visse personer, som er uenige med dig. Og hvis du fortsat mener, at det er godt at uddele gratis briller, så fortsætter du bare med det. Jeg skal nok lade være med at kommentarer denne ide.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:54 | Låst

Og tager vi dine indlæg med, kunne det vist blive til en fuldtidsstilling på Amino ?

Sjovt nok har jeg ik kommenteret andres staveevner, blot gjort dig opmærksom på, at du selv laver mange slå/stavefejl...

Skulle du ikke være for god til dette her debatniveau ?

What? Tidligere er du efter andre, fordi det er et åbent forum, og der må tales frit? Men jeg må ik deltage fordi? Ja hvorfor? 

Hvad med din egen nedladenhed ?

Er jeg nedladende? Sjovt du kan skrive nedladende til andre, men når jeg så gør dig opmærksom på, at du selv har samme fejl, så er det pludselig mig der er hele bussemanden... Måske er jeg for god til denne børnehave debat alligevel SUK!

Jeg har læst dine indlæg i nærværende mere end en gang, og er fortsat uenig med dig.

Godt så forstår du vel os, at mit indlæg var generelt, og at jeg ik var ude efter nogen bestemt. Ingen navne er nævnt, sætninger er citeret eller andet. Det hele står meget neutralt og generelt, men alligevel føler du dig truffet? Sjovt ik?

Og det fremgår vel også MEGET tydeligt af min kommentar med venner, familie mm, at det er IRONI... Men først anbefaler du selv, at man skal gå til venner mm, og efter min kommentar, så siger du det modsatte. Men bare du selv ved, hvad du mener, så er jeg glad Smile

Har du øvrigt har andre kommentarer kan du tilsende dem i en PMer, istedet for at ødelægge tråden på angreb af visse personer, som er uenige med dig. Og hvis du fortsat mener, at det er godt at uddele gratis briller, så fortsætter du bare med det. Jeg skal nok lade være med at kommentarer denne ide.

Jeg kan ik se, hvorfor det pludselig skal foregå over PM, for vi er i et åbent forum ik? Det var jo det, som du selv sagde tidligere i tråden til andre, som ik var enige med dig... Så jeg følger blot dit første råd, og svare her i tråden Smile
Og hvis du så IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN gad at læse mit indlæg, så står der ik, at jeg forventer nogen arbejder gratis!!! Der står, at HVIS nogen skulle mangle en reference, så var trådstarters firma en mulighed. Det betyder på dansk, at der ingen krav er om, at NOGEN EVER NEVER EVER NEVER EVER NEVER skal arbejde gratis, eller gøre noget gratis... Det er et frit valg, som den enkelte må træffe, men derfor må trådstarter gerne efterspørge referencer uden at skal have alle mulige nedladende og lige gyldige kommentarer med på vejen... 

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)