Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Og tager vi dine indlæg med, kunne det vist blive til en fuldtidsstilling på Amino ?
Sjovt nok har jeg ik kommenteret andres staveevner, blot gjort dig opmærksom på, at du selv laver mange slå/stavefejl...
Skulle du ikke være for god til dette her debatniveau ?
What? Tidligere er du efter andre, fordi det er et åbent forum, og der må tales frit? Men jeg må ik deltage fordi? Ja hvorfor?
Hvad med din egen nedladenhed ?
Er jeg nedladende? Sjovt du kan skrive nedladende til andre, men når jeg så gør dig opmærksom på, at du selv har samme fejl, så er det pludselig mig der er hele bussemanden... Måske er jeg for god til denne børnehave debat alligevel SUK!
Jeg har læst dine indlæg i nærværende mere end en gang, og er fortsat uenig med dig.
Godt så forstår du vel os, at mit indlæg var generelt, og at jeg ik var ude efter nogen bestemt. Ingen navne er nævnt, sætninger er citeret eller andet. Det hele står meget neutralt og generelt, men alligevel føler du dig truffet? Sjovt ik?
Og det fremgår vel også MEGET tydeligt af min kommentar med venner, familie mm, at det er IRONI... Men først anbefaler du selv, at man skal gå til venner mm, og efter min kommentar, så siger du det modsatte. Men bare du selv ved, hvad du mener, så er jeg glad 
Har du øvrigt har andre kommentarer kan du tilsende dem i en PMer, istedet for at ødelægge tråden på angreb af visse personer, som er uenige med dig. Og hvis du fortsat mener, at det er godt at uddele gratis briller, så fortsætter du bare med det. Jeg skal nok lade være med at kommentarer denne ide.
Jeg kan ik se, hvorfor det pludselig skal foregå over PM, for vi er i et åbent forum ik? Det var jo det, som du selv sagde tidligere i tråden til andre, som ik var enige med dig... Så jeg følger blot dit første råd, og svare her i tråden 
Og hvis du så IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN gad at læse mit indlæg, så står der ik, at jeg forventer nogen arbejder gratis!!! Der står, at HVIS nogen skulle mangle en reference, så var trådstarters firma en mulighed. Det betyder på dansk, at der ingen krav er om, at NOGEN EVER NEVER EVER NEVER EVER NEVER skal arbejde gratis, eller gøre noget gratis... Det er et frit valg, som den enkelte må træffe, men derfor må trådstarter gerne efterspørge referencer uden at skal have alle mulige nedladende og lige gyldige kommentarer med på vejen...