Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre placering i google maps hvordan ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad er det for faktorer der giver en bedre placering i Google maps ? Jeg ved at anmeldelser, selvfølgelig er vigtige, men udover det, hvad kan man så gøre for at få en bedre placering i Maps ??

Har ens hjemmeside's Seo mæssige værdi, nogen som helst betydning for ens placering i Google maps eller er de 2 ting helt adskilte ?

Tak for hjælpen

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udover at du selvfølgelig kan være omhyggelig med din Google Places stedside, vælge en af de kategorier der foreslås automatisk, tilføje billeder osv, kan du også styrke din stedside med almindelig SEO.

Det du især skal gå efter, er links fra andre i dit område. Er der for eksempel lokale registre over virksomheder, eller erhvervsforeninger og lign. kan det være gode steder at få links fra.

Så er det selvfølgelig sådan, at en godt optimeret hjemmeside vil have bedre muligheder i lokale søgninger. Jeg har lige været en hurtigt tur rundt på din side, og du kan især arbejde med:

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 15:54

Tak for dit svar.

Jeg ved godt at jeg står overfor et større(og nogle helt basale ting) rent seo-mæssigt med min hjemmeside.

Men som jeg læser det, så er Google maps resultater og det at blive fundet på Google med ens hjemmeside adskilt ??

Altså forstået som at du kan have din hjemmeside optimeret efter alle kunsten's regler, der gør du er højtplaceret, men stadig have en elendig optimeret Google maps side ?? Eller omvendt.

Eller får man i Google maps sammenhæng kredit for en godt optimeret hjemmeside ?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:04

Hej,

Jeg tror Per mente at du kan linke til din Google Places som eksemplet her. Din hjemmeside er at finde på en helt anden adresse end din Google Places side.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:32

Gita Street:
Din hjemmeside er at finde på en helt anden adresse end din Google Places side.

Måske et 1000,- kroner's spørgsmål, men du mener min google maps skal hedde roskildedybdemassage.dk ??

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:49

Nej, det jeg tror Per mente var at man kan få fordel ud af at finde steder på nettet, hvor du kan linke til din Google Maps side. Jeg er ikke 100% sikker, da jeg ikke har erfaring med at optimere til Google Places sider endnu, men Per er vist en erfaren herre til det, så håber han kan bekræfte/afkræfte.

I dit tilfælde er det vist den her:

http://maps.google.dk/maps/place?hl=en&georestrict=input_srcid:7005a700a8b4440b 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 23:15

Gita Street:

Nej, det jeg tror Per mente var at man kan få fordel ud af at finde steder på nettet, hvor du kan linke til din Google Maps side. Jeg er ikke 100% sikker, da jeg ikke har erfaring med at optimere til Google Places sider endnu, men Per er vist en erfaren herre til det, så håber han kan bekræfte/afkræfte.

Det giver mening ja- tak for hjælpen :o)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)